en tiiä. en toisaalta haluis sekoittaa elimistöä... meillä 1v on ollu vaan 2x nuhassa tähän mennessä.ei muuta.
eikös se ole rokotteessa sama pöpö kuin taudissakinAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Todennäköisesti en. Mä oon sitämieltä, että on ihan tervettäkin jotta välillä sairastetaan. En halua mitään ylimääräisiä "mömmöjä" lapsiini!
On, influenssarokotteessa on inaktivoituja viruksia. Tietysti rokotteen apuaineet on ylimääräisiä "mömmöjä"Alkuperäinen kirjoittaja susa:eikös se ole rokotteessa sama pöpö kuin taudissakinAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Todennäköisesti en. Mä oon sitämieltä, että on ihan tervettäkin jotta välillä sairastetaan. En halua mitään ylimääräisiä "mömmöjä" lapsiini!
Jaa, en tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja susa:eikös se ole rokotteessa sama pöpö kuin taudissakinAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Todennäköisesti en. Mä oon sitämieltä, että on ihan tervettäkin jotta välillä sairastetaan. En halua mitään ylimääräisiä "mömmöjä" lapsiini!
Kyllä, minä olen saanut muutaman päivän kestäviä flunssaoireita rokotuksesta ja olo on ollut aika voimaton. Lisäksi olen saanut olkapääni todella kipeäksi siitä kädestä, mihin piikki on pistetty.Alkuperäinen kirjoittaja almie:Eikös se itse rokotuskin saata aiheuttaa lievän flunssan?
peesiAlkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Meillä kans kuuluu riskiryhmään eli nuorimmainen saa rokotuksen.
mulle ei ole koskaan tullut tuosta noita flunssa-oireita. inluenssa sairastettu monesti ja kauhulla olenkin miettinyt miten rankka se olisi ilman rokotetta jos rokotteenkin kanssa menee 3vk ja ei ole vielä edes kunnolla tuossa ajassa toipunut. rankka sairaus siis. itse tosin aina pelkään tuota rokotetta yhden vuosia sitten sattuneen episodin jälkeen josta seurauksena oli jonkinasteinen halvaus kädessä ja käsi ei ole vielä tänä päivänäkään yhtä voimakas kuin toinen käsi.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyllä, minä olen saanut muutaman päivän kestäviä flunssaoireita rokotuksesta ja olo on ollut aika voimaton. Lisäksi olen saanut olkapääni todella kipeäksi siitä kädestä, mihin piikki on pistetty.Alkuperäinen kirjoittaja almie:Eikös se itse rokotuskin saata aiheuttaa lievän flunssan?
Itse tauti on todella inhottava ja olen sen kerran sairastanutkin, mutta noita sivuoireita en piikistä lapsilleni halua, kun mitään perussairautta ei kummallakaan kuitenkaan ole.
influenssaa on A ja B tyyppiä. rokote on aina vain toista tyyppiä vastaan ja joinain vuosina tehokkaampi kuin toisina.Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:Kun minulle joku sanoi, etä se estää lähinnä vain sitä jälkitautia mitä siitä tulee. influenssia voi olla kuulemma montaa sorttia, niin tää rokotus estää vain sen yhden version siitä ja sen jälkitaudin joka on välikorvantulehduksen...
siis se voi kuitenki tulla se jonkinlaisena muotona..ymmärsinköhän oikein? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Todennäköisesti en. Mä oon sitämieltä, että on ihan tervettäkin jotta välillä sairastetaan. En halua mitään ylimääräisiä "mömmöjä" lapsiini!
mitäs naureskelet? on todella järkevää ajatella maalaisjärjellä ja olla ottamatta kaikkea mitä on tarjolla.Alkuperäinen kirjoittaja vi:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Todennäköisesti en. Mä oon sitämieltä, että on ihan tervettäkin jotta välillä sairastetaan. En halua mitään ylimääräisiä "mömmöjä" lapsiini!
huh huh,jollakin taas leikkas