Hakutulokset

  1. R

    Pelottaa..

    Juu, en minä välitä :) katotaan nyt mitä sanovat.. Tottakai pistää vähän mietityttämään, varsinkin kun siskon ystävällä joka on vasta 30-vuotias, on molemmat rinnat jouduttu poistamaan rintasyövän takia... Ja toinen mikä on niin mä oon just semmonen paukapää että mua ei sais lääkäriin...
  2. R

    Pelottaa..

    Ja voipi sitten samalla valittaa tästä kauheesta räkätaudista..
  3. R

    Pelottaa..

    niin, no mietin tässä just ite, kun huomasin ton vuodon n. viikkoo ennen menkkoja, kun rinnat tuli kipeiks ja turpos, mitä mulla ei koskaan ennen menkkoja eikä niiden aikana oo tapahtunu ja nyt ku menkat on lopussa, niin ei sitä nestettäkään juuri tule.. että saattasko sitteki olla joku...
  4. R

    Jäisitkö pelkän yskän takia saikulle?

    Riippuu vähän mistä roikkuu.. Ite oon nyt toista päivää kotona, kun limaa pää täynnä ja yskittää niin että keuhkot repee.. yritä siinä nyt sitte pölysessä varastossa töitä tehä, varsinkin kun on ihan veto veks..
  5. R

    Pelottaa..

    Voihan se olla että sulla on jotain hormoonihäikkää, mutta jos sulla on sitä koko ajan tullu, ni en usko että mitään vaarallista ainakaan on... Mutta ei siitä lääkärireissusta ainakaan haittaa varmaan ole.. Mulla kun ei tuu maitoa, vaan jotain muuta..
  6. R

    Pelottaa..

    Tänään ois sitte lääkäri kello 13..
  7. R

    Pelottaa..

    Nostelen vielä os jollain muullakin olisi kokemuksia tj..
  8. R

    Pelottaa..

    Nii, totta kai sitä tuli heti ekaks mieleen rintasyöpä, mutta ei se ainut mahdollisuus ole.. Tutkitaan ennen ku hutkitaan, mutta kyllähän se silti hieman pelottaa..
  9. R

    Pelottaa..

    Viimeksi imettäny reilu 3-vuotta sitten.. ja kun ei ole maitoa vaan vihertävää..
  10. R

    Pelottaa..

    Soitin tänään tk:hon varatakseni lääkäriin aikaa, kun huomasin tossa viime viikolla että toisesta rinnasta tulee nestettä puristaessa.. Täti käskikin soittaa heti huomenna akuuttia aikaa... :(
  11. R

    Poika putosi sängystä

    Meillä tyttö 3v tipahti kans sängystä kun oltiin maalla ja nukku mun kanssa parisängyssä, ja isänsä lattialla patjalla sängyn päädyssä kun on niin pitkä ettei kunnolla mahdu sänkyllä nukkumaan. Heräsin kun kuulu itkuinen ääni et "mä en nää mitään! mä en nää mitään!" Laitoin valot ja kysyin...
  12. R

    Kenellä heinäkuussa synttärit?

    Kiitos kaunis! =)
  13. R

    Kenellä heinäkuussa synttärit?

    mulla oli eilen eli 5,7 ja tytöllä tänään 6.7 :D Ite täytin siis 28 ja tyttö tänään 3v. :heart:
  14. R

    Onko imetys aina tällaista vai vaan meillä?????

    Meillä taas oli aikoinaan ihan päin vastoin. Tyttö söi kerrallaan 5-10 minsaa jos sitäkään, mutta sitte suunnilleen 20 minsan välein. Siis aina kun oli hereillä. Ja minä aina huolissani, luettuani tietty opuksia, että ku illalla imevät enemmän ja tämä ei ni saako tarpeeks ruokaa ja ei ku lisäks...
  15. R

    Voi hitsi!

    Eilen oli tullu yks mielenkiintonen työpaikkailmoitus, vaan kun nyt aamulla soitin ni oli jo menny.. :| Nopeeta toimintaa. Harmittaa!
  16. R

    Kenen juuret on menetetyssä Karjalassa

    Mun isän äiti oli Kurkijoelta., Rummunsuolta
  17. R

    silmäluomi arka!!!

    Näärännäppy?
  18. R

    Miltähän se tuntuu ku on tilillä paljon rahaa?

    Ehdottomasti laitan! Kuka nyt rahaa haluaa! Sehän on niin kivaa kituuttaa.. ;)
  19. R

    Miltähän se tuntuu ku on tilillä paljon rahaa?

    Juuh, ei tässä oo itelläkään ollu kolmeen vuoteen... Ja mikä hassuinta, et jos mä jään työttömäks (mitä en kyllä halua), niin sillonki saa yli puolet enempi rahaa... kummallista tää elämä..
  20. R

    Miltähän se tuntuu ku on tilillä paljon rahaa?

    Odottelen tässä irtisanomisrahaa. Laskeskelin että se on enemmän, kun mitä mä oon tänä vuonna (6kk) saanu kotinhoidontukea. Varmaan aika mukava tunne, ku kerranki tulee kunnolla rahaa...

Yhteistyössä