Jäisitkö pelkän yskän takia saikulle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
En ole koskaan jäänyt. Riippuu tietysti työnkuvastakin, jos on vaikka asiakaspalvelussa jossain tiskillä, niin onhan se kurja köhiä koko ajan. Maatalouslomittajan töitä tehdessäni en edes saanut saikkua, vaikka lääkekuurin kirjoitti. Ei haittaa lehmien kans vaik on vähän tukkonen, tuumas tohtori. Nykysistä töistä en oo ees yrittänyt, vaikka välillä on ollut yskääkin.
 
no
kyllä, jos olisi tosi paha yskä. Työni on lisäksi asiakaspalvelua ja joudun puhumaan paljon, joten en uskoisi, että yskän kanssa siitä tulisi mitään... ja ainakin asiakkaat katsoisivat karsaasti.
 
Olen jäänyt. Se oli niin paha, että yskänlääkkeenkin sain hengitettävässä piippu-muodossa. Ja joku lihas tosta keuhkojen vierstä revähti niin pahasti, etten pystynyt kunnolla suorassa seisomaan, saati töitä tekemään.
 
vieras
Olen kerran jäänyt.
Menin lääkäriin hakemaan yskänlääkereseptiä, et pystyisin oleen paremmin töissä. Mutta se käskikin mut kolmeksi päiväksi kotiin lepäämään siis saikulle.
Ilman lääkärin määräystä en olis ollut pois töistä, eihän mul ollu ees kuumetta...
 
riippuu yskästä..
mä teen esim ruumillisesti vaativaa työtä..
ja kun rasittuu niin sehän rupee yskittään...
ei oikein kehtaa asiakkaiden silmien edessä yskiä keuhkojaan pihalle vedet silmissä ja pidätellä samalla oksennusta joka meinaa tulla yskiessä...
 

Yhteistyössä