Hakutulokset

  1. R

    Menkkoja odotellessa..

    No vähän niinku noin.. Tai oikeastaan just noin. Että ku se tapahtuis ni se ei ois oma "vika" vaan "vahinko" ois jo tapahtunu, eikä tarvi enää pähkäillä että uskaltaisko vaiko eikö.. ja siis just tää tunne että haluaisin kovasti, mutta silti ei uskalla ryhtyä toimeen.. Varsinkin kun mies ei...
  2. R

    Menkkoja odotellessa..

    Ongelma on siinä etten ole muistanut merkitä kuukautisia aikoihin, mutta omien laskelmien mukaan ne olisi joänään hyvin pitänyt jo alkaa.. Tänään hyvin vähän jotain hailakan vaaleanpunaista raitaa valkovuodossa.. Mutta "ongelma" on tämä: Mulle on iskenyt yllättäen kauhea vauvakuume, vaikka...
  3. R

    Minä kävin tänään kaupassa!

    niin ja kaikkihan tällä alalla myyvät ruokaa? Eikähän se ruoan hinta ole ihan siitä kiinni mistä se tulee ja kuka ostaa ja millä hinnalla kun myyjien palkasta.. + tää lakko koske pelkästään myyjiä vaan myös varastotyöntekijöitä jotka terveydensäkin uhalla lähettää sen tavaran, oli sitten ruoka...
  4. R

    Minä kävin tänään kaupassa!

    öh.. jos nää isot firmat saa VOITTOA N.63 miljoonaa, ja palkat veis siitä 1,5 miljoonaa.. niin onko se vääriin...?? Vai pitäskö vaan johtajien ja osakkeenomistajien saada kaikki, tekemättä mitään?? vaan onko se niin että kohta ei minipalkaa ole ja ja nää "jeesustelijat" voi myös nuolla...
  5. R

    Pamilaiset v*******t enemmän kuin rikkaat

    Mä en ees oikeesti jaksanu lukea koko ketjua, mutta mua ärsyttää se seikka että suurin osa ihmisistä luulee että tässä lakossa on kyse pelkästään palkankorotuksista.. kyllä joo, osa syytä mutta kun on monia muista asioita jonka vuoksi tässä taistellaan...
  6. R

    Pamilaiset v*******t enemmän kuin rikkaat

    ja koska mä en yleensä ikinä jaksa kirjautua niin nyt ihan periaatteesta ajattelin, etten ihan anonyyminä kirjoita näistä asioista.. Olen siis tuo Ränttis..
  7. R

    Sympatiaa ja tsemppiä kaivataan!!

    Kiitos! Eniten ottaa pattiin se, että mä en hyväksy sitä että mä oon sairas tai kipee.. Tai pakkohan se on hyväksyä, mut mä en tykkää siitä yhtään.. Enkä mä tykkää jos muutkaan on.. Lapsi jos on, ni se on ok.. Mut mies, ni ei.. ei se saa olla.. ja vielä vähemmän mä...
  8. R

    Ikävä alku tarhataipaleelle

    :( kurjaa. Meillä tyttö sai aivotärähdyksen viime talvena luistellessaan, vaikka olikin kypärä päässä.. 4h oli lastenklinikalla tarkkailussa ja sitten kotio.. nälkää valitteli ja mäkkäriin mentiin. Ovesta sisään ja neiti oksensi. Ei kun soitto klinikalle, mutta kuului vaan asiaan joten drive...
  9. R

    Sympatiaa ja tsemppiä kaivataan!!

    Kyllä mä sitä kävin työterkkarilla näyttämässä.. siis viikko sitten.. sillon sano vaan ettei enää voi mitään tehdä(viittasi siihen kynteen tehtävään reikään joka pitäisi tehdä about 30min sisällä jotta veri pääsee valumaan pois), buranaa vaan jos sattuu ja ainakin kaks viikkoa on varmaan...
  10. R

    Sympatiaa ja tsemppiä kaivataan!!

    Mua vaan niin vtuttaa, talviloma ja kaikkee ja niin piti hiihdellä ja mennä pulkkamäet ja kaikki. Nyt hyvä ku saa edes lapasen käteen.. äh.. Mut ei kait se auta ku elää tän kans..
  11. R

    Sympatiaa ja tsemppiä kaivataan!!

    No juu.. kävi sulla sen verta pahemmin.. :(
  12. R

    Sympatiaa ja tsemppiä kaivataan!!

    Niin joo ja jottei jäis epäselvyyksiä, niin toisella kädellä pidin ovesta vielä kiinni kun toisella kädellä työnsin/ yritin työntää kiinni.. onneksi jäi vain yksi sormi väliin.. Nykyään tönään sen takamuksellani kiinni, kädet kaukana.. :laugh:
  13. R

    Sympatiaa ja tsemppiä kaivataan!!

    No mites niitten sormien kävi? Ja pääsikö hauvelit kotionsa?
  14. R

    Sympatiaa ja tsemppiä kaivataan!!

    juuh, sen tiiän että voi irrota kynsi jne.. vaan kun en malttais ees sitä odottaa. <nyt kun toi sormenpää on turvoksissa niin tuntuu että juurikin toi kynsi puristaa koko sormea.. cothis: minkä tähen se irrotettiin?
  15. R

    Sympatiaa ja tsemppiä kaivataan!!

    Jätin tossa viime viikon lauantaina sormen oven väliin kynnen juuren kohdalta. Hyvä ettei taju lähtenyt. No tokihan tuo mustui enkä tajunnut reikää siihen "polttaa" ennen kuin illemmalla jolloin suurin osa verestä oli jo ehtinyt kuivua. Sormen kynsi tällä hetkellä kokonaan musta ja...
  16. R

    Niinkin pieni asia kuin murtunut ranne,,,

    Noh.. Teillä pahempi... Mulla jäi pahasti vasen nimetön oven väliin.. (itse painoin oven kiinnni vaikka oma sormi välissä) Koko kynsi musta ja kosketusarka ollut viikon ja luultavasti vielä kauan.. niin kyllä se elämä on hankalaa-- Töissä pystyy olemaan, mutta hyvä kun edes housuja (napillisia)...
  17. R

    Repeämät/epparihaava ja vessassa asiointi

    Mulla vähän kurjempi versio, mutta kerron kumminkin... Mulla ne tikit aukes, joten ensimmäistä kertaa isolla asialla käydessäni, se kipu oli kauheampaa kuin itse synnytys joka kesti yli 25h.. Mutta näin mulla, Virtsaaminen ei sattunut yhtään ja jos kaikki menee ok niin tuskin ongelmaa.. Niin...
  18. R

    Missä kävit yläasteen? Päätösvuosi?

    Aleksis Kiven yläaste ja vuosi tais olla -95 jos en ihan väärin laskenu
  19. R

    Onko Helsingissä vielä se käärme tms matelija näyttely?

    Just eilen käytiin sielä.. Auki joka päivä 10-19.. aikuiset 11 euroo, alle 4v ilmaiseksi.. ja muuta en muistakkaan..
  20. R

    Pelottaa..

    Lekurissa käyty... Ulkoisesti ei ainakaan mitään löytyny. Huomenna labraan ja ottavat ainaki raskaustestin (jos ois ollu vaikka keskenmeno), jonku sokerikilpirauhashässäkän.. jne.. jos ei noista mitään löydy, ni sitte ilmeisesti ultrataan.. Totes vaan että välillä kun tulee jotain oireita...

Yhteistyössä