Sympatiaa ja tsemppiä kaivataan!!

Jätin tossa viime viikon lauantaina sormen oven väliin kynnen juuren kohdalta. Hyvä ettei taju lähtenyt.
No tokihan tuo mustui enkä tajunnut reikää siihen "polttaa" ennen kuin illemmalla jolloin suurin osa verestä oli jo ehtinyt kuivua.
Sormen kynsi tällä hetkellä kokonaan musta ja sormenpää turvoksissa jonka seurauksena kynsi taipunut aivan karrelle. Nivel toki toimii eikä varmaankaan murtunut ole.
Mutta.. sormi oli kivuton, joskin kosketusarka aina tiistaihin asti. Ja ehkä oli omaa tyhmyyttäni maanantaina väkisin mennä hiihtämään ja luultavasti? ärtyi tästä ja nyt taas särkee! Ja nyt ottaa pattiin!! Talvilomaviikko ja mitään oikeen pysty tehdä.. arg..
Ja jos jollain on kokemuksia niin mielellään otetaan ns. vertaistukea vastaan..
niin ja tiiän, nää kestää kauan tämmöset, mutta kun on niin malttamaton!!
 
Jaa-a.. mie varmaan tunkisin jotain sideharsoa siihen ja toivoisin että se ois tyytyväinen siellä :D Joskaan mullei oo kokemusta kokonaan mustista kynsistä muuten ku yhdestä, jonka lääkäri-setä sitten nappasi pinseteillä irti, laittoi tikit jne jne jne.

Ei kai se auta ku koittaa kestää :hug:
 
Minäpä päivänä eräänä otin jonkun karannen koiran autoni kyytiin ja siinä sitten idiootti pidin kättäni jotenkin niin tönössä, että kun otin ja vetäisin oven kiinni (istuin siis jo itse kuskin penkillä) niin sormethan siellä oli niin ihmellisessä paikassa välissä, ja helvata kun teki kutaa :whistle:

Ihme juttu, kun edellisellä kerralla otin kyytiini (mutamaa vuotta aiemmin) pari karkulaista, niin toinen oksensi ja ripuloi mun koko takapenkin.

Viime keikan jälkeen jo päätin, että en pelasta enää yhtään hurttaa, kun aina maksajana olen minä itse :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Minäpä päivänä eräänä otin jonkun karannen koiran autoni kyytiin ja siinä sitten idiootti pidin kättäni jotenkin niin tönössä, että kun otin ja vetäisin oven kiinni (istuin siis jo itse kuskin penkillä) niin sormethan siellä oli niin ihmellisessä paikassa välissä, ja helvata kun teki kutaa :whistle:

Ihme juttu, kun edellisellä kerralla otin kyytiini (mutamaa vuotta aiemmin) pari karkulaista, niin toinen oksensi ja ripuloi mun koko takapenkin.

Viime keikan jälkeen jo päätin, että en pelasta enää yhtään hurttaa, kun aina maksajana olen minä itse :whistle:


No mites niitten sormien kävi? Ja pääsikö hauvelit kotionsa?
 
Niin joo ja jottei jäis epäselvyyksiä, niin toisella kädellä pidin ovesta vielä kiinni kun toisella kädellä työnsin/ yritin työntää kiinni.. onneksi jäi vain yksi sormi väliin.. Nykyään tönään sen takamuksellani kiinni, kädet kaukana.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ränttätänttä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Minäpä päivänä eräänä otin jonkun karannen koiran autoni kyytiin ja siinä sitten idiootti pidin kättäni jotenkin niin tönössä, että kun otin ja vetäisin oven kiinni (istuin siis jo itse kuskin penkillä) niin sormethan siellä oli niin ihmellisessä paikassa välissä, ja helvata kun teki kutaa :whistle:

Ihme juttu, kun edellisellä kerralla otin kyytiini (mutamaa vuotta aiemmin) pari karkulaista, niin toinen oksensi ja ripuloi mun koko takapenkin.

Viime keikan jälkeen jo päätin, että en pelasta enää yhtään hurttaa, kun aina maksajana olen minä itse :whistle:


No mites niitten sormien kävi? Ja pääsikö hauvelit kotionsa?
Onneksi vain yksi sormista teki kynnen irtoamistempun, mutta ei ollut kipeä, muutaman tunnin tykytteli.

Kaikki koiruudet löysivät oikeat omistajansa =)

Ajattelin vaan, että jos myötätunnosta, kun itse yrittää auttaa, niin saa kurat penkillensä ja sormet oven väliin :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ränttätänttä:
No juu.. kävi sulla sen verta pahemmin.. :(
Hengissä selvitty, kyllä säkin :D Mulla on parin vuoden aikana käynyt muutamaan otteeseen niin, et oon lyöny jotenki silleen et on puolet kynnestä mustunut ja lähtenyt irti. Niitä sit on ollut kiva teippailla ja sitoa jollain paikoilleen, et ehtii kasvaa sen pahimman yli eikä jää se kynnen alusta ihan niin vereslihalle jne. Nytkin kasvatan isovarpaasta loppuja mustuneesta ja osittain irronneesta kynnestä pois :whistle:
 
Kyllä mä sitä kävin työterkkarilla näyttämässä.. siis viikko sitten.. sillon sano vaan ettei enää voi mitään tehdä(viittasi siihen kynteen tehtävään reikään joka pitäisi tehdä about 30min sisällä jotta veri pääsee valumaan pois), buranaa vaan jos sattuu ja ainakin kaks viikkoa on varmaan turvoksissa..
 
Kiitos! Eniten ottaa pattiin se, että mä en hyväksy sitä että mä oon sairas tai kipee.. Tai pakkohan se on hyväksyä, mut mä en tykkää siitä yhtään.. Enkä mä tykkää jos muutkaan on.. Lapsi jos on, ni se on ok.. Mut mies, ni ei.. ei se saa olla.. ja vielä vähemmän mä...
 

Yhteistyössä