Pelottaa..

Heli
Alkuperäinen kirjoittaja Ränttätänttä:
Soitin tänään tk:hon varatakseni lääkäriin aikaa, kun huomasin tossa viime viikolla että toisesta rinnasta tulee nestettä puristaessa..
Täti käskikin soittaa heti huomenna akuuttia aikaa... :(
Se on todennököisesti rintasyöpä. Tutullani kävi juuri noin ja syöpähän se oli. Hän eli 2 vuotta diagnoosin saamisen jälkeen.
 
Täällä vuodellut kohta 2,5vuotta valkosta, kirkasta, vihreää, punasta mitä milloinkin. Tutkittu on ja mitään ei löydy syytä. Mut on se hyvä tutkia, tsemppiä. Mutta kaikki ei aina välttämättä ole huonoa.
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja Heli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ränttätänttä:
Soitin tänään tk:hon varatakseni lääkäriin aikaa, kun huomasin tossa viime viikolla että toisesta rinnasta tulee nestettä puristaessa..
Täti käskikin soittaa heti huomenna akuuttia aikaa... :(
Se on todennököisesti rintasyöpä. Tutullani kävi juuri noin ja syöpähän se oli. Hän eli 2 vuotta diagnoosin saamisen jälkeen.
TOI ON NYT SOPIMATONTA!!!!
Joo, sun tutun kohdalla totta, mutta ap kuuleeOMAN diagnoosinsa lääkäriltään.

Ap:lle halit!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ränttätänttä:
Soitin tänään tk:hon varatakseni lääkäriin aikaa, kun huomasin tossa viime viikolla että toisesta rinnasta tulee nestettä puristaessa..
Täti käskikin soittaa heti huomenna akuuttia aikaa... :(
Se on todennököisesti rintasyöpä. Tutullani kävi juuri noin ja syöpähän se oli. Hän eli 2 vuotta diagnoosin saamisen jälkeen.
Millähän todennäköisyyslaskennalla sait diagnoosiksi heti rintasyövän...Hölmöä pelotella heti, syitä kun voi olla muitakin... AP:lle :hug:
 
Mä huomasin tammikuussa, että toisessa rinnassa oli sellanen aristava kohta, josta kipua säteili myös kainaloon. Kipu jatkui ja huomasin myös, että samaisesta rinnasta tulee juuri tuollaista vihertävää nestettä. No, tilasin ajan omalle gynelle, joka ei mitään kyhmyjä tuntenut, mutta laittoi mut mammografiaan ja ultraan. Mitään huolestuttavaa ei noissa löydetty, mutta käskettiin tuleen kontrolliin puolen vuoden kuluttua. Varsinkin jos kipu edelleen vaivaa.
Luultavasti oli jotain hormonihäikkää. Ultraava lääkäri sanoi, että kaikki tuollaiset muutokset on aina hyvä tutkituttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
viime imetyksestä kohta 4 v, kannattaskohan mun mennä tutkimuksiin?

Voihan se olla että sulla on jotain hormoonihäikkää, mutta jos sulla on sitä koko ajan tullu, ni en usko että mitään vaarallista ainakaan on... Mutta ei siitä lääkärireissusta ainakaan haittaa varmaan ole..

Mulla kun ei tuu maitoa, vaan jotain muuta..
 
Milja
Onneksi pääset nopeasti lääkäriin ja mahdollisiin jatkotutkimuksiin. Vaikka kyseessä olisikin pahanlaatuista on hoidot tänä päivänä todella hyvät ja 80% toipuu täysin syöpädiagnoosista huolimatta. Tsemppiä!!!
 
niin, no mietin tässä just ite, kun huomasin ton vuodon n. viikkoo ennen menkkoja, kun rinnat tuli kipeiks ja turpos, mitä mulla ei koskaan ennen menkkoja eikä niiden aikana oo tapahtunu ja nyt ku menkat on lopussa, niin ei sitä nestettäkään juuri tule.. että saattasko sitteki olla joku hormoonihässäkkä... Mutta tottakai se on hyvä tutkia.. jos ei muuten, ni ainaki oman mielenrauhan takia..
 
:hug: No katsot mitä lääkäri tänään sanoo ja hyvä että ottivat sut nopeesti sinne ja ottavat asian vakasti ja tutkivat kunnolla... Ja JOS siis iso JOS sieltä nyt jotain löytyiski tulevissa tutkimuksissa niin nykylääketiede on niin hyvä että esim. rinta syövät on hyvin hoidettavissa. Ja uskon että varmasti pelotta itse kutakin pelottaisi. Mmutta ei kannata heti ajatella pahinta vaan odotella rauhassa mitä lääkäri sanoo.. :hug:
Ja älä välitä noista jotka heti tulee noita "suoria" kommenteja ja omia diagnoosejaan tänne esittämään...
 
Juu, en minä välitä :) katotaan nyt mitä sanovat..

Tottakai pistää vähän mietityttämään, varsinkin kun siskon ystävällä joka on vasta 30-vuotias, on molemmat rinnat jouduttu poistamaan rintasyövän takia...

Ja toinen mikä on niin mä oon just semmonen paukapää että mua ei sais lääkäriin kirveelläkään... Nytki ootin melkeen kaks viikkoo, kunnes tuli semmonen että ei helevetti, kai se on pakko mennä..
 

Yhteistyössä