:flower: Onnea. ensivuonna saat sitten pitää isot kekkeritAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
Ja tänäänhän tuota taas yksi lisävuosi paukahtaa ja paniikkia jo iskee kun ensi vuonna sitä tuleekin pyöreitä täyteen
mun pojallani sama synttäri päiväAlkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:15. täytän 32 =)
Täytän samana päivänä 37 vAlkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Mulla 30.7.
34v. tulee silloin mittariin täyteen
Oma poikani on kanssa heinäkuun lapsi, ensimmäinen päivä syntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:mun pojallani sama synttäri päiväAlkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:15. täytän 32 =)
Myöhästyneet onnittelut ja tytölle kanssa oikein mukavaa synttäripäivää. :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja Ränttätänttä:mulla oli eilen eli 5,7 ja tytöllä tänään 6.7
Ite täytin siis 28 ja tyttö tänään 3v. :heart:
Kiitos kaunis! =)Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Myöhästyneet onnittelut ja tytölle kanssa oikein mukavaa synttäripäivää. :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja Ränttätänttä:mulla oli eilen eli 5,7 ja tytöllä tänään 6.7
Ite täytin siis 28 ja tyttö tänään 3v. :heart:
kone temppuilee.. |O niin...mun keskimmäinen täyttää samana päivänä 4v. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja porkkanainen:Onnea suklaahiiri!! :flower: :flower:
Mulle tulee 9.7 28v täyteen
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti::wave:
Mulla on 19.päivä.27 tulee mulle lukemaksi. =)
Miehen mummi täyttää samana päivänä 78vAlkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Kääk, kolmekymppiä tärähtää mittariin 10.7.