Hakutulokset

  1. Y

    11/08 masunkasvattajien murut *syyskuussa*

    Melkosen hiljasta ollut viime päivinä tällä palstalla! :o Itekin taas ollut laiskana kirjottamisen suhteen; tuntuu, ettei oikein mitään "asiaa" oo.. Tuntuu olevan monen perheessä flunssaa liikenteessä! Niin meilläkin! Ukko on kohta viikon ollut räkätaudissa ja eilen se alkoi sitten...
  2. Y

    Miten teette soseita itse?

    Nimenomaan raaka-aineet täytyy ottaa yks kerrallaan mukaan ruokavalioon; sillä tavalla on helpompi myös löytää mahdollisia allergiaoireita aiheuttava raaka-aine! Eli siis esim. näin et ensin muutama pvä perunaa, sit sen kaveriks otetaan vaikka pikkasen porkkanaa ja taas mennään näin muutama pvä...
  3. Y

    11/08 masunkasvattajien murut *syyskuussa*

    Kiitoksia uudesta pinosta! =) Tuskin taas ehti tajutakaan, että kuukausi vaihtui! Huhhuh, hirmusta kyytiä aika kuluu ja tosiaan näillä "pienokaisilla" vuoden rajapyykki senkun lähestyy! Mä en oo oikein syksyihmisiä.. Siis semmonen kuulas, aurinkoinen, raikas ilma ja ruskamaisema on ihan jees...
  4. Y

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Huomentapäivää! Pottailut on lähtenyt yllättävän hyvin meillä onnistumaan! Potta taloon hankittiin reilu vko sitten ja nyt aina ruokailun ja päikkäreitten jälkeen istuskellaan ihan mielellään siinä. Parhaimpina pvinä kaikki kakat saadaan tehdyksi pottaan ja aina joskus pissatkin. =) :heart...
  5. Y

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Huonosti onnistui meidän siedätyshoito kalalle.. Tyttö heräs päikkäreiltään ja oksensi samantien sängyn täyteen.. :( Jatkossa täytyy nähtävästi antaa ihan pienenpienenpieni annos kalaa, jos auttais.. Tsemppiä sairastaville!
  6. Y

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Heips pitkästä aikaa! :wave: Lueskellut juttujanne oon lähes päivittäin mut ite oon ollu tosi laiska kirjottelemaan ja toisaalta tuntuu, ettei enää silleen aikakaan riitä.. Palailtiin vloppuna reissusta ja reilut 3 viikkoahan siellä vierähti. Tosi nopeesti meni aika ja ihan kivasti, mut...
  7. Y

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Oon melkein joka päivä käyny lukemassa teidän juttuja, mutta en vaan oo jaksanu ite alkaa kirjotteleen! Edelleen ollaan reissun päällä ja rovaniemellä mutsin luona.. Käytiin tuossa välillä 3 vrk mökkeilemässä Levillä. Mies kävi pari kertaa golffaamassa olikse nyt sit "maailman pohjosimmalla"...
  8. Y

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Heips! Tulin vähän jotain kirjottelemaan pitkästä aikaa. Oltiin ensin parikolme pvää anoppilassa Jyväskylän seudulla (ei käyty silti ralleissa) ja keräilin siellä villivattuja melkein 2 ämpärillistä. Lisäks anoppi lahjotti meille melkein ämpärillisen! :) Sunnuntaina ajeltiin sitten...
  9. Y

    11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

    Täällä mä vaan kukun vaikka pitäis pakata.. :ashamed: No, kyl mä tos välillä vähän kasailin jo jotain.. Manna, kokeile hörppyyttää ens alkuun sellasesta pienestä mittamukista (semmonen yskänlääkemittakuppi) tai sit ihan voi yrittää lusikalla antaa vettä pahimpaan janoon! Kurjaa, jos...
  10. Y

    11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

    Aamukahvia täällä juoskentelen. Jotenkin väsynyt olo; tiedä sitten mistä oikein johtuu. Itse heräsin viiden aikoihin ja kävin vessassa. Samalla kävin katsomassa tyttöä, joka olikin ährännyt taas itsensä jalkopäähän mutkalle. Siirsin hänet parempaan asentoon ja menin takas nukkumaan. Herättiin...

Yhteistyössä