Hakutulokset

  1. V

    Kellä haaveissa kolmas lapsi tai lisää lapsia mutta mies ei ole valmis vielä?

    Kunnioitan minäkin toki. Mutta on se vaikea tilanne, kun toinen haluaa ja toinen ei. :whistle:
  2. V

    Onko teillä mies ollut aina mukana neuvolassa ja ultrissa?

    Molempien kaikissa ultrissa on ollut mukana. Esikoisen neuvolassa oli joskus mukana, mutta kuopuksen ei muistaakseni ollut. Neuvolassa on ihan kiva käydä yksin. Ultrissa sit mies toki mukana. :heart:
  3. V

    Kellä haaveissa kolmas lapsi tai lisää lapsia mutta mies ei ole valmis vielä?

    Olemme 22 ja 23vuotiaita. Pojat ovat nyt 3vuotias ja 4,5vuotias. Haaveissa itselläni olisi vielä kaksi lasta. Mutta mies sanoo jatkuvasti, että kaksi on hyvä... Ja sanoo joskus että katotaan myöhemmin. Mutta en minä tahtoisi "vanhoilla" päivillä sitten ruveta, kun nyt nuorena olisi aikaa.
  4. V

    mitenköhän hanakasti verottaja puuttuu tähän?

    :o :headwall: :headwall:
  5. V

    voihan pytty, kun tuo poika sairastaa.... =(

    Tahtoisin muuten kysyä, että miksi halusit ja miten pääsit moderaattoriksi tänne kaksplussalle Pinki? Ja maksetaanko siitä palkkaa kenties? Ihan mielenkiinnolla, en itse tahtoisi =)
  6. V

    yhdessä vai ilman miestä?

    Kyllä kannattaa. Ihanaa perustaa perhe, olla miehen kanssa yhdessä ja viettää yhteistä elämää :heart:
  7. V

    voihan pytty, kun tuo poika sairastaa.... =(

    Meillä kans 3vuotiaalla pojalla kuumetta 39-40asteessa heitellyt keskiviikosta saakka, tänään sain lääkäriin ajan. Rohinaa ja paksu keltainen räkä valuu, eli kova flunssakin on. Toinen silmä alkoi eilen illalla rähmiin ja vuotamaan, liekkö siinäkin jotain :(
  8. V

    Joulu <3

    Onnistuuko sinapin teko hyvin? Kuivakakku tai marmeladisydämiä olisi kyllä ihana laittaa sellofaaniin ja sit jotain kivaa nauhaa ympärille :heart:
  9. V

    Joulu <3

    :wave:
  10. V

    Mustasukkaisuus miestä kohtaan

    No kyllä minäki tykkäisin huonoa jos mieheni kävisi äänestelemässä tai katselemassa jotain jennifer lopezin unelma kroppaa, synnytyksen jälkeen :whistle:
  11. V

    Lapsi ja leikkipyssy...

    Voihan toki tytötkin leikkiä pyssyillä. Minusta on kiva että muksut rakentaa legoista yms pyssyjä, ennemmin kuin leikkii niillä kaupan rumilla pyssyillä :)
  12. V

    Lapsi ja leikkipyssy...

    Jotenki niin kauhistuttaa nuo pyssyt... :snotty:
  13. V

    Lapsi ja leikkipyssy...

    Meillä oli leikkipyssyt 3 ja 4 vuotiaalla, mut olen ottanut ne pois, ja yrittänyt selvittää miksi en tykkää heijän leikkivän niillä :ashamed: En muista mistä saivat aikoinaan...
  14. V

    Kuka käyttää Lidlin vaippoja?

    Lidl teippivaipat on ollu parhaita mitä koskaan olen käyttänyt lapsilla, käytin aina liberoa mut vaihdoin heti kun tajusin kuinka hyviä lidl vaipat ovat. Moni suositteli ja tykästyin.
  15. V

    APUA.!

    Heti ne meille on tullu aina.
  16. V

    Mä olen läski paska!

    Minkä kokosia sit oottè??
  17. V

    Joulu <3

    Varmaan semmonen 10e lapsi/perhe tänä jouluna pudjekti... Vähemmälläki tietenki jos vaan pärjää ja saa jotain. Tulee kyllä hyvät veronpalautukset mut tuntuu että niillekki on heti käyttöä :whistle:
  18. V

    Joulu <3

    On tulollaan, ja lahjoja täytyisi alkaa hankkimaan pian. Mietin, että kun meilläkin on hirveesti ihmisiä, joille PITÄÄ ostaa lahja, niin miten selvitä siitä mahdollisimman halvalla? Että jokainen on tyytyväinen. Meilläkin on raha tiukassa, kun opiskelen ja omakotitalo ostettiin. Kiitän...
  19. V

    Huomenta! Mitkä kaupat auki tänään? Monelta aukeaa?

    Pikku kaupat, vaiko isommatkin?

Yhteistyössä