voihan pytty, kun tuo poika sairastaa.... =(

sunnuntaista asti ollut ~40 asteen kuumeessa. yskintää, rähinää, HUUTOA. mä en tajua miksi pitää huutaa koko ajan :ashamed: tai siis, onhan hän kipeä, mut koko ajan kauheaa rääkymistä pitää...... *korvat hajoo* :$

tänä aamuna huomasin, että taitaa olla esinahan tulehduskin pojalla, päivystykseen siis mars illalla.

mun tuurilla sillä on kaikki mahdolliset tulehdukset päällä ja ai että ratkiriemukas reissu tiedossa illalla |O

saa taa prkl jonottaa tuntikaupalla kipeän lapsen kanssa siellä ja sitten on joku hoono soomi lääkäri taas paikalla, mille saa tavata sieltä kirjasta, mitä lääkkeitä tarviis :kieh: :kieh:
 
Meillä kans 3vuotiaalla pojalla kuumetta 39-40asteessa heitellyt keskiviikosta saakka, tänään sain lääkäriin ajan. Rohinaa ja paksu keltainen räkä valuu, eli kova flunssakin on. Toinen silmä alkoi eilen illalla rähmiin ja vuotamaan, liekkö siinäkin jotain :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ville ja Valtteri:
Tahtoisin muuten kysyä, että miksi halusit ja miten pääsit moderaattoriksi tänne kaksplussalle Pinki? Ja maksetaanko siitä palkkaa kenties? Ihan mielenkiinnolla, en itse tahtoisi =)
aaapua, enhän mää muista :D

muistaakseni taisin s.postia laittaa nettisivujen ylläpitäjälle, kun oli jotain tosi törkyä luettavissa taas... ja palkatonta tämä on, vapaaehtoistyötä =)
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mikset soita päijät-neuvoon..voit hyvinkin saada ajan vielä! :hug:
yritin... ei vastaa :/
no kannattaa vielä koittaa kun tässä aikaa on kuitenkin..rimpauttelet pitkin päivää..ei ainakaan tarvis mennä istumaan sinne sairaalaa :x mä muistan kun likka sairasteli noita korvia niin osas ajoittaa sen aina sinne viikonloppuun..voi että mä inhoan sitä paikkaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mikset soita päijät-neuvoon..voit hyvinkin saada ajan vielä! :hug:
yritin... ei vastaa :/
no kannattaa vielä koittaa kun tässä aikaa on kuitenkin..rimpauttelet pitkin päivää..ei ainakaan tarvis mennä istumaan sinne sairaalaa :x mä muistan kun likka sairasteli noita korvia niin osas ajoittaa sen aina sinne viikonloppuun..voi että mä inhoan sitä paikkaa..
juu täytyy yrittää... anoppi tulee tyttöjä vahtimaan siksi aikaa, jos päivytykseen joudutaan... yhtään ei huvittais tuota pikkulikkaa raahata mukana JOS aika saadaan aikasemmin :ashamed:

on meinaa yöunet aika vähillä.......
 
mä kiikuttaisin yksityiselle.. viimeks kun käytiin kaupunginsairaalas päivystykses niin olis laittanu likan jolla oli sitten entero niin normaalisti tarhaan ja ei saikkua. Tulehdusarvot oli pikkasen koholla.

saa netistä tilattua ajan nii ei tartte jonottaa.

ainoo miinus on et se maksaa varmaan sellasen 50-70e
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mikset soita päijät-neuvoon..voit hyvinkin saada ajan vielä! :hug:
yritin... ei vastaa :/
no kannattaa vielä koittaa kun tässä aikaa on kuitenkin..rimpauttelet pitkin päivää..ei ainakaan tarvis mennä istumaan sinne sairaalaa :x mä muistan kun likka sairasteli noita korvia niin osas ajoittaa sen aina sinne viikonloppuun..voi että mä inhoan sitä paikkaa..
juu täytyy yrittää... anoppi tulee tyttöjä vahtimaan siksi aikaa, jos päivytykseen joudutaan... yhtään ei huvittais tuota pikkulikkaa raahata mukana JOS aika saadaan aikasemmin :ashamed:

on meinaa yöunet aika vähillä.......
:hug: uskon..no koittakaanhan nyt selviytyä.. :)
 

Yhteistyössä