Mä olen läski paska!

Miten helv**** mä kehtaan mennä huomenna töihin,kun mun työhousutkaan ei enää mahdu päälle :snotty:
Sen jälkeen kun lopetin työt niin on tullut muutama kilo ja nyt tää raskaus on turvottanut mut lopullisesti :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
hö pyydätte isommat housut! :D puhutte suureen ääneen pukkarissa:

miten nää näin on kitístynnä pesulassa?? on niillä vahvat pesuaineet :D :D :D
:LOL:
Mulla on siellä kaapissa jo varttumassa omat housut,jäi viime kerralta sinne ku loppu työt.
Onneksi me voidaan ottaa omatkin housut käyttöön,kai se pitää noi "lökärit" ottaa mukaan :/
 
ai, sinäkinkö :eek:

Mie jouduin tilaamaan elämäni ensimmäiset äitiyshousut. Kahessa aikasemmassa raskaudessa en oo moisia ihmeitä tarvinnu ja nyt puristaa ja kiristää tavalliset housut eikä kehtaa montaa numeroo liian isoja tavallisiakaan tilata kun lököttäävät sitten miten sattuu
 
kohtalotoveri
Älä välitä niin määkin:(...mies eilen jo katto sillä silmällä että ompa masu kasvnu...kyl huomasin vaikkei uskaltanu raukka mitään sanoa;)....vauva puol vuotta:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
ai, sinäkinkö :eek:

Mie jouduin tilaamaan elämäni ensimmäiset äitiyshousut. Kahessa aikasemmassa raskaudessa en oo moisia ihmeitä tarvinnu ja nyt puristaa ja kiristää tavalliset housut eikä kehtaa montaa numeroo liian isoja tavallisiakaan tilata kun lököttäävät sitten miten sattuu
Oon kohta kuin ilmapallo :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
ai, sinäkinkö :eek:

Mie jouduin tilaamaan elämäni ensimmäiset äitiyshousut. Kahessa aikasemmassa raskaudessa en oo moisia ihmeitä tarvinnu ja nyt puristaa ja kiristää tavalliset housut eikä kehtaa montaa numeroo liian isoja tavallisiakaan tilata kun lököttäävät sitten miten sattuu
Oon kohta kuin ilmapallo :kieh:
Mie oon jo isännälle manannu kun ei mahallaan voi enää nukkua kun ihan oikeesti tuntuu kun ois halavatun iso jumppapallo mahan sisällä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
ai, sinäkinkö :eek:

Mie jouduin tilaamaan elämäni ensimmäiset äitiyshousut. Kahessa aikasemmassa raskaudessa en oo moisia ihmeitä tarvinnu ja nyt puristaa ja kiristää tavalliset housut eikä kehtaa montaa numeroo liian isoja tavallisiakaan tilata kun lököttäävät sitten miten sattuu
Oon kohta kuin ilmapallo :kieh:
Mie oon jo isännälle manannu kun ei mahallaan voi enää nukkua kun ihan oikeesti tuntuu kun ois halavatun iso jumppapallo mahan sisällä :kieh:
Ensi kesänä meillä kyllä aletaan sellainen kuntoilukuuri että! :D
 
yritä kestää
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja yritä kestää.:
Mä tiedän. Alkuraskauden turvotus on kamalaa. Mua ahdisti se viimeksi niin paljon et se oli suurin syy miksi päädyin keskeytykseen.
Et oo tosissasi! :eek:
Olen ja kyllä se kaduttaa, mutta syömishäiriöisenä se ahdistus on jotain ihan eri luokkaa kun muilla. Toisen lapsen haluaisin mutta en usko että kestän sitä raskausaikaa joten haaveeksi jää.
 

Yhteistyössä