Joulu <3

On tulollaan, ja lahjoja täytyisi alkaa hankkimaan pian.

Mietin, että kun meilläkin on hirveesti ihmisiä, joille PITÄÄ ostaa lahja, niin miten selvitä siitä mahdollisimman halvalla?

Että jokainen on tyytyväinen. Meilläkin on raha tiukassa, kun opiskelen ja omakotitalo ostettiin.

Kiitän vinkeistä jo etukäteen :heart:


Ps- Lisään vielä, että mieheni kanssa ostamme lapsille hyvät lahjat, ja toisillemme mutta kummilapset, sukulaiset, ystävät jne, niille tänä vuonna tulisi pientä ja kivaa :heart:
 
Mie vaan
Yksinkertaisesti karsii kaikki mahdolliset lahjan saajat pois. Ja ostaa hyödyllistä.
Itse pyrin ostamaan hyödyllistä esim.sukat jos ei muuhun varaa, tai sitten oon leiponut kuivakakun tai neulonut jotain.
kun taas kamuni ostaa kaikkee "roinaa" joilla ei oikeesti kukaan tee mitään, ja menee se muutamakin euro hukkaan.
Nyt olen ostanut pieniä lahjoja aina kun alessa tullut sopiva vastaan. =)
 
me ratkaisimme lasten kanssa kummien 'lahjomiset' niin, että lapset askartelee kummeilleen jotain kivaa. :D

kaverien kanssa sovittiin, että ei lahjota lapsia eikä toisiamme...tavaraa tulee kumminkin niin paljon =)


niin juu, anopin ja oman äitini lahjomme herkkukoreilla tänä vuonna, ja tietenkin itse tehtyjä herkkuja :D

pakko muokata, kummi saapui palstalle... toiv. ei kerinny lukemaan :D
 
Mie ajattelin tänävuonna tehdä omille vanhemmille ja appivanhemmille lahjakassit: viinipullo, itsetehtyjä tyynyliinoja (painettu pojan jalat ja kädet ehkäpä), kotitekoisia marmeladeja ainakin :)
Pikkuveljille ois kovasti yrityksessä tehdä lapaset ja joku karkkirasia lapasten kanssa.
Miehen ja miun kummilapsille varsin tulee barbit ostettua, pojalle ja miehelle sitten jotain isompaa kivaa :)
 
Leivo esim. kentakilaiset kakut (kahvikakku ) sukulaisille, ja kuorrutat ne + koristelet ne mantelirouheella, ja pakkaat sellofaaniin. Pääset halvalla. Ei kai sen lahjan tarvii olla mitään kaupasta ostettua aina?
 

Yhteistyössä