Hakutulokset

  1. MÖLYAPINA

    Onko vauvani pisin jonka olet kuullut ? Syntyessään hän oli

    niin vissiin...ken uskoo uskokoot.... :whistle:
  2. MÖLYAPINA

    Tätäkö se on nyt 3 kuukautta, yhtä ******* BEEBEETÄ!

    vois olla semmonen yks yhteinen ketju missä on kaikki bb jutut,eikä uutta ketjuu saa alottaa.mä en jaksa koko bb hömppää,maailman turhin juttu peräreijän valkasun jälkeen :headwall:
  3. MÖLYAPINA

    joka yö hän uniini tulee..

    niin mäki odotan aina nukkumattia.... :D
  4. MÖLYAPINA

    Liian pieni lapsiko?

    totta,mun 2v on 16kg ja 104cm...ja sillä on 2ikävuoden uhma,ja ihmiset kattoo ja kommentoi ku noin iso poika viellä kiukuttelee tollatavalla,vaikka jätkä on iältään viellä pikkuinen :/
  5. MÖLYAPINA

    Mies ei ole koskaan

    älä sitten valita jos et edes enää yritä.sun mieheskin on voinut aikuistua 10vuoden aikana mutta ajattelee vaan ttet sinä tykkää tommosista hömpänpömppä jutuista.yritä sinä ensin ja murra jää teidän välillä.menkää viikonloppureissulle,ja keksikää jotain kivaa.
  6. MÖLYAPINA

    Mies ei ole koskaan

    nyt ajattelet asiaa väärältä kantilta....älä ajattele että mies ei oo koskaan,on varmaan paljonkin asioita mitä sä naisena et ole koskaan. uusi ajatus sulle: MITÄ KAIKKEA HYVÄÄ MIEHENI ON MINULLE TEHNYT TAI SANONUT VUOSIEN VARRELLA :D
  7. MÖLYAPINA

    Minkä ikäisen pitäisi osata syödä itse?

    lapsikohtainen juttu.esikko kiinnostui asiasta ylipäätänsä vasta 3vuotiaana,enkä patistanut häntä.oppi ja oppimisen halu tulee sittenkun tulee.kuopus aloitti sormiruokailun 5kk ikäsenä ja söi sujuvasti 1vuotiaana lusikalla ja joi oikeasta mukista.LAPSIKOHTASTA,vertail ei kannata!!!
  8. MÖLYAPINA

    Ihania jotku ihmisten kommentit -raivostuttaa

    tää on totta,mut lahjottiin lapsena karkilla kun vanhemmat olivat paljon töissä j.n.e ja eipä hirveemnmin tee enää mieli karkkia ku on syöny sitä pienenä paljon/liikaa.ja mulla on hampaat edelleen kunnossa!!!
  9. MÖLYAPINA

    Ihania jotku ihmisten kommentit -raivostuttaa

    ja tiedoksi vittuilijalle,hammasharja+tahna on keksitty ja purkka :D kariesbakteerilta olisi syytä varjella hampaat ei tikkari tee läheskään samaa tuhoa....
  10. MÖLYAPINA

    Onko teille tärkeää se,millaisissa vaatteissa lapsenne kulkee?

    tä on kun mun suusta sanottu,tämä on tärkeintä :D
  11. MÖLYAPINA

    Montako kertaa päivässä imuroitte???

    kerran viikossa imppaan koko huushållin ja eteisen about 2 kertaa viikossa,sinne kertyy tota hiekkaa eniten :whistle:

Yhteistyössä