Hakutulokset

  1. N

    GALLUP: IVF:n kivuliaisuudesta

    Ainoo mikä siinä minusta oli kivuliasta, niin oli se munasolupunktio. Mutta toisaalta se ei kestä kuin muutaman minuutin. Ennen synnytystä pidin kyseistä toimenpidettä huomattavasti kivuliaampana kuin synnytyksen jälkeen! ;) Nyt ehkä sanoisin tuolla asteikolla olevan 3 luokkaa... Henkiin jäin...
  2. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 6****

    Täällä on viikot mennyt nyt niin lennossa, et huhhuh... Ensin kaameet taudit koko sakilla, no antibioottikuureilla (minä ja esikoinen) päästiin takas terveiden kirjoihin, muut itsekseen... Sit mä sain töitä ihan yllättäin, on osa-aika homma, lapset pysyy siis kotihoidossa edelleen... Vihdoin...
  3. N

    Kova / pehmeä kantokassi / kova koppa Emmaljungiin?

    Niin ja uskoisin meidän 1v4kk mahtuvan edelleen sinne lämpöpussiksi muutettuun koppaan (kun pääpääty silloin avattuna). Ja pehmeä koppa on ollut hyvä kantaa, meillä se oli perhekerhoissa mukana ja vauva nukkui siinä...
  4. N

    Kova / pehmeä kantokassi / kova koppa Emmaljungiin?

    Pehmeän kopan puolesta liputtaisin. Meillä on kylläkin nuo duo edget, mutta kuopukselle ostin niihin pehmeän kopan (Emman tosin, kun oli yli puolet halvempi) ja käytin oikeestaan niin. Se on hirmu kätevä sitten kun vauva on ½v eikä enää viihdy ihan selällään, niin kun poistaa ne kopan...
  5. N

    Millä noista veetun pikkukärpäsistä pääsee eroon!!!!!!??????????

    Mä oon imassu niit imurilla... :D Kun näyttävät parveilevan koko kööri ain samoilla "nurkilla"...
  6. N

    Clomifen hoidosta plussanneet, montako tuli?

    Yksi vauva meille tuli clomit+pregnyl+inssi menetelmällä... :) Juu ja mä jopa noiden clomien aikana sanoin miehelle, et mä alan jopa ymmärtään vaihdevuotista anoppiakin paremmin! :laugh: Ja se on paljon se! Mutta kyllä ne kaikenlaiset oireet kestää, kun voi saada niinkin hienon palkinnon kuin...
  7. N

    minkä pitusia tein vuoden ikäiset on ollu?

    Esikoinen 71cm kuopus 75cm... Tyttöjä molemmat...
  8. N

    Tahdon section!

    Sitä olis sitten vissiin pitäny miettiä jo ennen ku ees alkaa mukuloita vääntämään, et sen joutuu myös puskemaan pihalle... Mulla yks sektio ja yks alatiesynnytys takana... Ja kyllä se alapää oli "tuhannen päreinä", mutta kasaan kursittiin ja ihan hyvin parani... Ei se oo ihan niin helppoo tuon...
  9. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 3****

    Pituus 165 cm Aloituspaino 86,5 kg Tavoitepaino 75 kg (välitavoitteena) Paino nyt 85,2 kg Pudotettu -1,3 kg Viikkopudotus -0,3 kg Punnituspäivä maanantai Ei mennyt ihan putkeen viime viikko, josko tämä olis parempi... Namit maistui liian hyvin... :headwall: Ja taas meinaa...
  10. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 2****

    Tänään mulla meni sit niin hermo ku tarvoin kerhoon rattaat toisessa kädessä ja isomman likan pyörä toisessa, et ku kotiin päästiin, ni tilasin samantein meille brion tuplaponyt... Niitä nyt sitten odotellessa... ;) Pääseepähän vähän mukavemmin lenkillekin miehen iltavuoroviikkoinakin, senkun...
  11. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 2****

    Joojoo22: Meillä tytöt täytti kesällä 3 ja 1... Me asutaan "maaseudun taajamassa", asfalttia on osaksi, mutta hiekkatietä myös... Meillä on noissa yhden istuttavissa emmaljungissa teutonian isopyöränen seisomalauta ja on sinänsä melko ok työntää (kulkee kyllä jopa lumessa), mut lenkkeillessä...
  12. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 2****

    Mä täällä oon miettiny, et pitäsköhän meidän vielä ostaa talven yli ajaksi tuplarattaat (viime keväänä myin tupla yhdistemät pois), pääsis vähän vauhdikkaammin liikkumaan... Nythän kesän ajan isompi (3v) on "ajanut" (istunut pyörän päällä laiskasti polkien ja äiti työntää :kieh: ) ja pienempi...
  13. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 2****

    Täällähän alkaa olla sakkia jo mukavasti! =) Kiva juttu!
  14. N

    KAHDEN VUODEN IKÄERO

    Meillä tytöillä on 2 vuoden ikäero ja se on ollut musta loistava. Pari ekaa päivää isompi itki ihan kaikesta kun tultiin vauvan kanssa kotiin, mutta sopeutui kuitenkin nopeesti. Nuorempi kun oli alle 1v ni se oli vähän "hankalaa" kun pienempi nukkui 2 päiväunet ja isompi yhdet, niin tuntui, että...
  15. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 1****

    Paino oli tänä aamuna 85,5kg, eli vajaassa viikossa miinusta kilon verran. =) Olen ihan tyytyväinen, sillä vkloppuna oli tosiaan synttärijuhlatkin... Viime yö meni täällä ihan harakoille, isommalla likalla on varmaan korvatulehdus. Puolille päiville sain päivystykseen ajan. No, kahteen...
  16. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 1****

    Häkkyrä: Jos kerran keliakiaa epäilet, niin teeppä apteekista ostettava keliakiatesti... Maksoi muistaakseni jotain 10-20? väliltä... Varmaan nuo viimoset pudotettavat kilot on niitä vaikeimpia! Joojoo22: Täälläkin nuo miehen iltavuoroviikot on niitä pahimpia, kun yksin saa hoitaa silloin...
  17. N

    6v tyttö ei suostu laittamaan päälle uutta reimatec-pukua =(

    Niin se on tainnut maailma muuttua, et itte ku kuljettiin college asuissa koko ala-aste, niin eipä nuo tän päivän mukulat siihen suostuisi... Olisko "vikana" tässä se, että on haalari? Ja olis tahtonut takin ja housut?! Meillä jo 3½v on hirmu tarkka vaatteistaan ja haluis aina raidalliset...
  18. N

    Yläikäraja TAYSin hoitoihin?

    Mä taas niin kauheesti tykkäsin siitä Tampereen väestöliiton lääkäristä ja henkilökunnasta muutenkin... Meillä on siis heidän avulla saatu 3 vuotias neito... :heart: Mutta tosiaan suolasen hintaistahan tuo on... Meillä tais mennä joku 5000? kaikkineen tuon neidin saantiin... Itse kysymykseen en...
  19. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 1****

    Meillä kyl syödään perunaa, pastaa ja riisiä, pasta täälläkin tummana. Mut kun mukulat syö samaa ruokaa kuin aikuiset, niin oon laiska tekemään useampaa sorttia. Riisi tummana ei oikein oo lasten makuun ja peruna on kuitenkin minusta semmonen suomalaisen perusruoka, niin sitä sitten on useamman...
  20. N

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 1****

    Minky: Meillä esikoinen on lapsettomuushoidolla ja silloin käytin jotain tukilääkitystä alkuun... Crinone-geeliä tai jotain sinnepäin?! En muista enää tuota nimeä varmaksi... Kuitenkin tuo geeli oli "kivempaa" kuin ne luget joita useimmin vissiin käytetään, ei valunut ihan "pitkin reisiä". :D...

Yhteistyössä