***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 6****



Moi! Idea tälläiselle lähti vanhasta ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA**** -ryhmästä, joka oli hengissä tammikuun alusta toukokuun loppuun. Itse sain sinä aikana pudotettua painoa 11,8 kg, joista kesän aikana on kolmisen kiloa tullut takaisin. Siispä nyt olis korkea aika ryhdistäytyä, ja ottaa tällä päivämäärällä ensiaskeleet kohti hoikempaa helmikuuta 2010, ja siitä sitten jatkaa matkaa kohti hoikkaa loppuelämää.

Elikkäs tervetuloa mukaan kaikki liikakilojen kanssa kamppailevat. Avaan joka viikko uuden ketjun (maanantaisin ), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :59,3kg
Pudotettu :-1,9kg
Viikkopudotus : -0,6kg
Punnituspäivä :maanantai

*****************************************************************

Satuja
Pituus 174cm
Aloituspaino 75,5kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 69,8
Pudotettu 5,7kg
Viikkopudotus 5kg
Punnituspäivä maanantai

*****************************************************************

LaLaa
Pituus 166cm
Aloituspaino 76,3kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 72,7kg
Pudotettu -3,6kg
Viikkopudotus +300g
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

keisha
Pituus 152cm
Aloituspaino 76kg
Tavoitepaino 65kg (välitavoite)
pudotettu 0kg
viikkopudotus 0kg
punnituspäiväksi ajattelin keskiviikkoa

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,9 kg
Pudotettu 3,4 kg
Viikkopudotus 1,3 kg
Punnituspäivä maanantai

*****************************************************************
Toivottavasti saadaan motivoitunut ryhmä kasaan! Ja porukkaan voi toki liittyä mukaan koska tahansa.
 
Tämmöinen rimpsu tällä viikolla:
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,9 kg
Pudotettu 3,4 kg
Viikkopudotus 1,3 kg
Punnituspäivä maanantai

Kirjoittelen lisää huomenna, ollaan lasten kanssa yökyläilemässä, ja nyt tarttis aloittaa iltapuhteet. =)
 
Moikka!

Aloitin tänään laihdutuksen näin hiljalleen mutta tosissani!!
Nyt alkoi läskit sulaamaan.

Pituus 152cm
Aloituspaino 76kg
Tavoitepaino 65kg (välitavoite)
pudotettu 0kg
viikkopudotus 0kg
punnituspäiväksi ajattelin keskiviikkoa :)
 
Tässä mun masentavia tuloksia...
Pituus 166cm
Aloituspaino 76,3kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 72,7kg
Pudotettu -3,6kg
Viikkopudotus +300g
Punnituspäivä perjantai

Siispä plussaa tullut viime viikolla, käääääks :headwall:
Sulla on joojoo22 taas pudonnu painoa viikossa oikein reippaasti, HIENOA! Miten sen oikein teet???
Mä tiedän kyllä miksi mun paino ei tipu.. Mässäily, mässäily....

Ja tervetuloa keisha mukaan!! :wave: Täällä vaan tuntuu nykyään olevan kovin hiljaista...
 
Tervetuloa keisha mukaan antamaan läskeille kyytiä! Tsempataan yhdessä toisiamme kunnon tuloksiin.

LaLaa, ostin uuden Nutrilett starttipaketin ja oon välillä pitänyt nutripäiviä ja välillä syönyt normaalisti. Mun suu on vissiin tottunut aterioihin niin, että oon jopa alkanut pitämään niistä. Lisäksi olo on tosi hyvä ja energinen, joten taidan jatkaa samalla linjalla niin kauan kun pussit ja pötköt maistuu. Viikonloppuna tulee taatusti herkuteltua, kun vietetään kuopuksen 1-vuotisbileitä, mutta maanataina täytyy taas palata ruotuun, kun paino on näin hyvin lähtenyt alaspäin.

On muuten tosi vaikeaa kirjoittaa lainakoneella, kun omaan on niin tottunut. Oon siis ilman nettiyhteyttä ainakin pari viikkoa vielä, kun koneesta hajosi näytön valo. Joten musta kuuluu vain silloin, kun pääsen vieraan koneen ääreen.

Hyvää viikkoa ja tsemppiä kaikille! =)
 
Hei!
Vieläkö tänne mahtuis mukaan? Viime viikon maanantaina alkoi Cambridgekuuri ja 15 kiloa olis saatava tippumaan. Viimeisen vuoden aikana on tullut kymmenen kiloa ihan huomaamatta ja nyt pitäisi lihoaminen keskeyttää. Eli nyt on päivä 9 menossa ja huimat tulokset, melkein kuusi kiloa lähtenyt jo alkuun. Aika tehokas kuuri siis. Toki on varmaan pitkästi nesteitä lähtenyt mutta motivaatiota siitä tulee rutkasti.

Satuja
Pituus 174cm
Aloituspaino 75,5kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 69,8
Pudotettu 5,7kg
Viikkopudotus 5kg
Punnituspäivä maanantai

Tästä jatketaan :)
 
Täällä on viikot mennyt nyt niin lennossa, et huhhuh... Ensin kaameet taudit koko sakilla, no antibioottikuureilla (minä ja esikoinen) päästiin takas terveiden kirjoihin, muut itsekseen... Sit mä sain töitä ihan yllättäin, on osa-aika homma, lapset pysyy siis kotihoidossa edelleen...

Vihdoin saatiin ne tuplarattaatkin, nyt pääsee kunnolla lenkille ilman mitään "virityksiä". Paino on onneksi nyt taas laskusuunnassa, maanantaina puntariin!

Eiköhän tää elo tästä sen verran tasaannu nyt, että tännekin pääseen ahkerammin!
 
Moro!
Ottaa koville... :ashamed: nälkä on.. :whistle: Tai siis kun on tottunut syömään vaikkei ois nälkäkään nii nyt tiukkaa tekee ku ei tule mässäiltyä.
Pakko oli pikkuisen purkaa tätä oloa :headwall:
Kyllä se tästä.. Jos joku kehtais kirjotella miten tän turhan nälän unohtas, ois kiva :)
Tämä on vasta eka viikko mutta aika hyvin kuitenkin mennyt.

Punnitsen vasta keskiviikkona ja tuntuu, että sinnekin iäisyys aikaa...

Tsemppiä kaikille! :wave:
 
Tervetuloa porukkaan Satuja minunkin puolestani!
Meni tämä viikko niin vauhdilla että en ole ehtinyt raportoimaan tännekään mitään koko viikolla, vaikka maanantaina itseni punnitsinkin. Vähän myöhässä siis tämä tulee, mutta yritän ensi viikolla ehtiä heti huomenna kertomaan viikon tuloksen.

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :59,3kg
Pudotettu :-1,9kg
Viikkopudotus : -0,6kg
Punnituspäivä :maanantai

Pieni pudotus tuli parin viikon jumin jälkeen. Ensi viikon tulos voikin olla sitten taas plussaa, oli vieraita viikonloppuna niin tuli hiukan herkuteltuakin =)
 
Hei kaikille!
Mulla edelleen hyvä tahti jatkuu ja painoa tippuu rivakkaan tahtiin. Kyllä tää Cambridge-kuuri vaatii tosi kovan motivaation koska ruokaa ei tosiaan paljoa syödä. Mulle varsinkin muutos on ollut suuri koska oon tottunut syömään tosi paljon. Herkkujen kanssa ei koskaan ole ollut ongelmaa mutta ihan tavallista ruokaa mä vaan syön ja syön ja syön niin kauan että tulee huono olo. Tosi terveellistä. Samaa myös esiintynyt palon kun keishalla, eli tulee syötyä vaikka ei olis nälkäkään. Syöminen vaan on niin kivaa ja ruoka hyvää. Voi kun tässä samalla oppis normaalimpia ruokatapoja jatkoa varten...

Satuja
Pituus 174cm
Aloituspaino 75,5kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 67,7
Pudotettu 7,8kg
Viikkopudotus 2,1kg
Punnituspäivä maanantai

 
Jaahas, punnituspäivä :saint:

keisha
pituus 152cm
aloituspaino 76
Tavoitepaino 65kg (välitavoite)
paino nyt 74kg
pudotettu 2kg
viikkopudotus (tämä siis eka viikko) 2kg
punnituspäivä keskiviikko

Ihan tyytyväinen olo ja mukava aloitus :D
 
Tässä minunkin uusin rimpsu...
Pituus 166cm
Aloituspaino 76,3kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 72,4kg
Pudotettu -3,9kg
Viikkopudotus -300g
Punnituspäivä perjantai

Ärrrrrsyttävän hitaasti tuö paino vaan putoaa. No parempi tuo muutama sata grammaa kun viime viikolla tuli plussaa juuri tuon verran.
Eilen iski tsemppi päälle... Kattelin muutaman vuoden takaisia valokuvia itsestäni yli 10kg kevyempänä... Silloin olin olevinani pullea, mutta mitä vielä... kyllä oon oikeesti ollu hoikka. Nyt sen vasta tajuaa.
Mun täytyy varmaan ruveta pelkällä vedellä elämään kun kaikki mitä suuhuni laitan laukaisee hirvittävän mässäilyvaihteen päälle. :headwall: Ihan käsittämätöntä esim. tää makeanhimo...

Täällä ihanan aurinkoinen ilma B) , joten taidan lähteä vaunulenkille kunhan tuo nuorimmainen on valmis päikkäreille!

Tsemppiä taas kaikille!!
 

Yhteistyössä