Hakutulokset

  1. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Kwaidan mulla on viikolta 35 asti neuvola joka viikko, ei siis eroa ensisynnyttäjiin täällä. Tuntuu kyllä että turhan usein siellä käyn kun ei viikossa mitään tapahdu. Sisätutkimus tehtiin rv 36. Liivinsuojista käytin viimeksi Natusanin. Ja kosteuspyyhkeitä käytin usein, olivat varsinkin...
  2. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Muumis onnea :) itsellä oli eilen ensimmäistä kertaa sellainen olo että mitäs jos ei menekään yli la:n.. :) ja synnytysunia olen nähnyt KOKO yön. Yksin synnyttämisestä luin aika hyviä kokemuksia eilen. Ja meidän sairaalasta..no. Täytyy avoimin mielin mennä. :) Minx paljon voimia...
  3. D

    vaasan keskussairaala

    Nostan tätä ketjua. La parin viikon päästä. Toinen lapsi tulossa, mutta ensimmäistä kertaa olen menossa Vks:aan Eli kokemuksia lisää jos löytyy
  4. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Viudelle ja perheelle paljon paljon onnea :heart:
  5. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Kwaidan juuri niin olen nyt asennoitunut. Jos toinen kokee ettei pysty eikä halua olla mukana niin en sitten halua siihen lähellekään sellaista ihmistä. Muuten hän on ihana, huolehtivainen ja kovasti osallistuu kaikkeen. Mutta synnytys ei ole hänen juttu. Varmaan vähän on kulttuurikysymyskin...
  6. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    SMV78 samaa toivon minäkin :) tyttövaatteita on tosiaan ostettuna, tutit ja tuttipullo on myös vaaleanpunaisia. Pojan jälkeen sekosin vissiin kun ultrassa luvattiin tyttöä, luotan siihen aika sokeasti. Esikoisella oli vähän neutraalimpaa noiden värien kanssa, sellaisia jotka käy tytöille ja...
  7. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Nippatäti tsemppiä :) voi juuri noita synnytyksen jälkeisiä hormonihuuruja mä odottelenkin :laugh: viimeksi ainaki olin ihan seko muutaman päivän. Nyt tosiaan saa sukulaiset tulla aikaisintaan vasta n. viikon päästä käymään.. Emsulille hurjasti onnea pikkuisesta. Hurjalta tosiaan kuulosti tuo...
  8. D

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Esikoisesta n.20kg, syntyi rv 41+6 3470g. N. 8kk jälkeen painoin vähemmän kuin ennen raskautta. Nestettä kertyi paljon ja imetys vei loput. Tästä kakkosesta nyt tullut 15kg, la parin viikon päästä. Sf kasvaa normikäyrän alapuolella
  9. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Pihlajalle onnea pikkuisesta :) Omppulimu mä käytin esikoisella Basibact-nimistä jauhetta napatyngän hoidossa. Parani nopeasti. Sitä saa apteekista.. Nyt ulkoilemaan kun aurinko paistaa Tänään poksuu 38+0 dania ja pikkusisko
  10. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    SaHi synnytykseen liittyen olen eniten huolissani juurikin tuosta henkilökunnasta, heidän asenteista, tunneälystä (tai sen puutteesta) ym.. Asiaa ei auta että olen kuullut aika paljon p***aa meidän synnäristä. Edellisessä synnytyksessä, eri sairaala, henkilökunta oli ihanaa. Silloin myös...
  11. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Kaz mullahan mies ei tuu myöskään mukaan, ei ollut edellisessä synnytyksessäkään. Tai oli mukana muttei sitten ponnistusvaiheessa. Olen nyt vain asennoitunut siihen että yksin mennään. Kaveria tai äitiä tietty voisi pyytää, mutta synnytyksen ponnistusvaiheessa viimeksikin olisin halunnut olla...
  12. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Mammutille onnea paljon :heart: voimia sektiosta toipumiseen ja vauvalle myös
  13. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Voi onnea Nippatäti ja Omppulimu !! *pitkä huokaus* :heart: ja kiitos omppu synnytyskertomuksesta, reipas olet ollut. Ja Nippa kans, kovan homman teit :) Täällä oma beibi jumppaa masussa niin ettei ole vissiin hetkeen syntymässä, ainakin jos liikkeiden kuuluu vähentyä ennen syntymää Joku...
  14. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Nanna mulle neuvolalääkäri sanoi viimeksi että jos lähtötilanteessa on ollut normipaino niin raskauden loppuvaiheessa pitäisi/saisi tulla n. 500g/viikko. Itsellä on tullut enemmänkin, osa turvotuksena tosiaan. En nyt käske huolestumaan, mutta esim itsellä ei olisi toivoakaan ettei paino nousisi...
  15. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Hurjasti tsemppiä vauvautuville! :) ihanaa! hassua ajatella että itselläkin on la:aan enää reilu 2 viikkoa. Eli synnytykseen ehkä 3 viikkoa ;) itsestä tuntuu että tää syntyy 41. viikon paikkeilla. En tiedä mistä moisen olen päähäni saanut, mutta en ainakaan pety kun ei la:na mitään tapahdu :)...
  16. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    niin komea pikkuinen mam:lla :heart: hyvä kun kaikki on hyvin, kiva kuulla uutisia :)
  17. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    meidän 5vee ei nuku enää päikkäreitä. Aamulla herätys klo 7 ja illalla on sängyssä niin että nukahtaa klo 20 aikoihin. Jos menee vähänkin myöhempään nukkumaanmeno niin on aika show tiedossa.. Nukkui tuossa 4,5v vielä päiväkodissa, mutta silloin nukkumaanmeno oli 21 aikaan. Aika yksilöllistä tuo...
  18. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Hanskius :)
  19. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    HP itse olin vähän vajaa 21 vee kun esikoisen sain. Nyt 26v, aika menee nopeaa. Ei tunnu yhtään että synnyttämisestä olisi noinkin "pitkä" aika. Kaverithan siinä jäi kun muut vasta opiskeli ja eli vapaasti. Mutta olen saanut hyviä ystäviä tilalle :) Posteljooni no johan yllätit! :) hirmusti...
  20. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Posteljooni hui kun sulla on ollut nopea synnytys! :O Hiuksien kampaamisesta tuli mieleen että nyt olen yrittänyt selkärankaani iskostaa sen että synnytyksessä pidän tukan sitten tiukalla nutturalla :D Viimeksi oli tukka auki ja voi hyvänen aika kun se oli NIIN takussa synnytyksen jälkeen. Oli...

Yhteistyössä