Moi! olen synnyttänyt ko. sairaalassa kolmasti, viimeksi 09/04. Joka kerta olen saanut hyvää palvelua. Varsinkin ekalla kerralla, kun olin aivan "vihreä", enkä tiennyt mistään juuri mitään. Seuraavilla kerroilla osasin jo itsekin hoidella lapseni ilman apua. Hoitajat ja kätilöt ovat aina sattuneet olemaan meille sopivia persoonia. Enkä keksi valittamista synnytyslääkäreistäkään, en edes ent. venäläisestä, kehuisin mieluimmin. Vain yksi lastenlääkäri saisi mun puolestani häipyä muualle.
Sairaalahan on imetysmyönteisellä linjalla, joten siihen puuhaan kannustetaan. Eihän se välttämättä siellä oloaikana lähde hyvin alkuun, mutta omasta asenteesta riippuu paljon. Moni muukin asia...
Mene synnyttämään avoimin mielin, aina ei suju kuten suunnittelisi etukäteen. Kätilöillä on tosi hyvin ideoita ja homma hanskassa. Ja aina hoitoa saa, vaikkei lääkäri puhuisikaan juuri sitä omaa murretta.
Sinä päätät miten lapsesi hoidat, vaikka olisitkin sairaalassa. Synnytyksessä olet vain pääosassa ja käsikirjoitus on tehty jossain muualla. Joten jännää siitä tulee! Tsemppiä! :wave: