Hämeenlinnassa synnyttäneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mintssi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mintssi"

Vieras
Meille syntymässä syyskuussa esikoinen ja Hämeenlinnaan mennään synnyttämään. Minkälaisia kokemuksia teillä on Kanta-Hämeen keskussairaalasta? Onko henkilökunta millaista? Kuinka pian synnytyksen jälkeen pääsee kotiin? Olen vielä epävarma haluanko imettää vauvaa, mitenköhän tähän suhtaudutaan sairaalassa?

[QUOTE="mintssi";29994621]Meille syntymässä syyskuussa esikoinen ja Hämeenlinnaan mennään synnyttämään. Minkälaisia kokemuksia teillä on Kanta-Hämeen keskussairaalasta? Onko henkilökunta millaista? Kuinka pian synnytyksen jälkeen pääsee kotiin? Olen vielä epävarma haluanko imettää vauvaa, mitenköhän tähän suhtaudutaan sairaalassa?[/QUOTE]

En ole imetysfanaatikko, mutta miksi ihmeessä? Eikö sitä kaikkien kannata ainakin yrittää ensin ja sen jälkeen vasta miettiä korvikkeita jos imetys ei onnistu tai itselle tulee siitä ihan kauhea olo (jos sellainen on mahdollista)?

Ihan hyvä paikka,yleisesti kaikki ystävällisiä mutta synnytyksen j'lkeen yöhoitaja polkkatukassa oli aika töykeä kun pyysin että saisin nukkua 48t synnytyksen jälkeen että ottaisivat lapsen hoitoon siksi yöksi hoitajille vastaus oli "että heti heitetään muille hoitoon" ja kun olisin halunnut päästä vessaan jouduin odottamaan 20min (että pääsisin nukkumaan vihdoinkin)kun heillä oli kokous kait tuskin muuta kiirettä niin sama hoitaja haukkui hätäiseksi kun on niin kiire vessaan :O minulla yksi tuttu joka on myös kohdannut samaisen hoitajan yövuorossa ja oli ollut myös hänelle töykeä :( muuten ihan hyvä paikka

Ihan ok paikka. Kokemusta kolmesta synnytyksestä. Esikoisen aikaan todella ihana kätilö ja muutenkin hyvät muistot hlökunnasta. Kakkosen ja kolmosen kohdalla ihan hirveet, töykeet noita-akat sattu kätilöiks, mut onneks vuoro vaihtui molemmissa tapauksissa kesken synnytyksen ja tuli mukavat kätilöt tilalle. :)
Mä muistan kans polkkatukkaisen hoitajan, joka oli kumman tyly.
Ensisynnyttäjät on yleensä 3 vuorokautta, voi olla että päästävät aikaisemminkin jos esität toiveen ja kaikki kunnossa? Uudelleensynnyttäjien polikliinisiin (kotiutus 6 h kuluttua synnytyksestä) synnytyksiin ainakin suhtautuvat hyvin. :)
Imettämättömyyteen suhtautumisesta en osaa sanoo... Lisämaitoo ainakin on jotkut hoitajat väkisin tarjoomassa vaik oon ilmottanut että ei tarvii.

Yhteistyössä