Hakutulokset

  1. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Hurjasti onnea Soonfabille tuplaonnesta :) Neuvolakuulumisia tältä päivältä: 37+1 - painoa 350g/vk - sf 31 - pissaa ja hb ei otettu, syke, liikeet ja verenpaine hyvät, streptokokkinäyte negat. - rt ja vauva on kuulemma kiinnittynyt, ei saanut päätä liikutettua juuri ollenkaan. Näköjään...
  2. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Voi kun Sone sulla on nätti masu! :heart: Täällä niin rikkonainen yö takana. Tietysti heti kun eilen hehkutin hyvin nukuttua yötä. Tuntuu että olin koko yön hereillä ja torkahdin vain välillä, vauva poraili TODELLA kovaa alaspäin päällänsä. No neuvola on vasta 13.30, ehtii hyvin nukkua kunnon...
  3. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Bingo täällä yksi joka ei vaatteita silitä :wave: narulle kun laittaa nätisti kuivumaan niin se riittää, en sen suorempia kaipaa. Kesällä johonkin juhliin voin hameen silittää, mutten muuten.. taas on vedetty ässää hihasta, imuroin auton kun halusin sen siistiksi ennen sen telakan...
  4. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Sannamarylle hurjasti onnitteluita :heart: =) nyt on mulla kyllä niin paha vauvakuume kans!! ;) dania + pikkuinen möyryäjä 37+0 POOOOKS nyt voisi alata häätöhommiin!!! äää...pian meillä on VAUVA
  5. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Julille paljon voimia! Hyvä että saatte pian aloitella elämää kotona :) Kiva kuulla kuulumisia Kiitos Posteljooni raudansyöntivinkistä, tai siis ajoituksesta. Nyt muistankin miksi se oli aikaisemmassa raskaudessa yöpöydällä.. Obsidania syön itsekin, vatsa voi ihan hyvin. ( . ) arvatkaas...
  6. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    muitaakseni se 1-koon paketti on aika pieni mitä kaupas katsoin..ehkä käyn vielä semmoisen hakemassa.. tämä tyttö syntyy kuitenkin käyrien mukaan aika sirona. Itse käytin esikoisella muistaakseni Liberoita alkuun. En tiedä onko Pampersin mallit vaihtunut, mutta silloin vain Liberoissa oli...
  7. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Kysymys: Oon ostanut noita Liberon 2-koon vaippoja, mut mietin niitä katsellessani että onkohan parina ekana viikkona liian isoja... pitäiskö ostaa paketti sitä 1-kokoa....? En yhtään muista mitä kokoa esikolle ostin, pää lyö ihan tyhjää ja olo on kuin ensikertalaisena.. :whistle: dania
  8. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Vedin tänään myös ässän hihasta :) tuotiin pinnasänky, pitihän sitten järjestää koko makkari uuteen uskoon. Sen jälkeen alkoi ärsyttämään muiden huoneiden villakoirat niin imuroin vielä koko talon. Nyt ei meinaa kävelyt onnistua... Vadelmanlehtiteetä (tarkemmin sanottuna kuivattuja...
  9. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Ssaraa siis mullahan se kipu on juurikin navan vieressä oikealla puolella, n. kananmunan kokoisella alueella. Mä kyllä uskon sun selityksen, eilen ja tänään olen ollut ilman kipuja. jee, nyt mä kestän mahd uusiutuvat kivut paremmin kun tiedän mistä voi johtua :) Nippatäti tsemppii sairaalaan...
  10. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Voi Leo :( kuulostaa todella kamalalta.....:hug: itsellä yön makoilut auttoi, tuo kohta on kosketusarka joten pitää ottaa rauhallisesti ettei uusiudu.. ja nippa nippa.... jotenkin kuulostaa että sä niin olet seuraava joka jakautuu :D tää lähtee nyt uuden puhelimen ostoon, vanhasta hajos...

Yhteistyössä