Hakutulokset

  1. K

    Mikä olis hyvä migreenilääke?

    Mulle toimii oikein hyvin, varsinkin se nenäsumute. Mikään muu ei sitten toimikaan.
  2. K

    Brintellix ja hiustenlähtö

    Hei. Minulla määrättiin juuri Brintellixiä pieni määrä. Aloitan sitä nyt syömään.Minä olen kokeillut muita keinoja masennukseen aktiivisesti,ja ne edelleen käytössä aion pitää, vaikka lääkettä alan ottamaan tueksi. Tärkeintä on minun mielestäni ha kokemuksieni mukaan keskusteluapu ja itsehoito...
  3. K

    SSRI -lääkkeen lopettaminen, kokemuksia, apuja?? (Sepram!)

    Minulla myös sitalopraami toimii kohtuullisesti, pitää pahimmat masennusoireet poissa. Käytin 60 mg, mutta se laskettiin 40 mg:aan joidenkin sydänjuttujen takia.
  4. K

    Kauanko tinder-viestittely, tapailu tai parisuhde jatkuisi jos olisit miehen mielestä "vitun huora"?

    Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.
  5. K

    Kokemuksia matkasta Tanskaan Legolandiin?

    Tehtiin omatoimimatka. Suora lento Billundiin. Majoitus netistä. Liput puistoon netistä. Ite jatkettiin sieltä junalla Köpikseen josta lennettiin sit Suomeen.
  6. K

    Kellään Legoland kokemuksia?

    Tehtiin omatoimimatka. Suora lento Billundiin. Majoitus netistä. Liput puistoon netistä. Ite jatkettiin sieltä junalla Köpikseen josta lennettiin sit Suomeen.
  7. K

    Erektio ongelmat

    Oma tuntemus Cialiksesta on että sivuvaikutuksia ei tunnu tulevan, olo on kuin ei olisi ottanut mitään mutta toimii kun kiihottuu ja sitä piisaa kerta toisensa jälkeen.
  8. K

    Miehellä erektiohäiriö, mitä voin tehdä?

    Oma tuntemus Cialiksesta on että sivuvaikutuksia ei tunnu tulevan, olo on kuin ei olisi ottanut mitään mutta toimii kun kiihottuu ja sitä piisaa kerta toisensa jälkeen.
  9. K

    Aloitan mysimban huomenna

    Mulla Mysimba on toiminut tosi hyvin. Olen nyt syönyt sitä kohta jo vuoden verran, ja paino on pudonnut 16kg. Alussa oli pientä pahoinvointia, muttei enää pitkään aikaan. Minulla ylipaino on kertynyt lasten saamisen jälkeen 12 vuoden aikana pikkuhiljaa sellaisella napostelulla ja liian suurilla...
  10. K

    Onko olemassa jotain tehokkaita lääkkeitä tai pillereitä jotka auttais laihtumaan nopeesti?

    Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä...
  11. K

    Lääkäri suosittelee minulle Saxenda-hoitoa mutta

    Lääke pitää itse piikittää ihon alle, siinä on aika iso kynnys ylitettäväksi. Mysimba on tablettimuodossa, mutta moni saa siitä sivuoireita ja toisiin ei tehoa, joten vaihtoehdot on kyllä vähissä.
  12. K

    Kenelläkään kokemuksia oxempic laihdutuslääkkeestä?

    Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

Yhteistyössä