Aloitan mysimban huomenna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mieheni on myös miettinyt menevänsä lääkäriin kyselemään tuosta reseptiä. Kuinka paljon BMI:si on tai onko yleensä lääkkeen määräämisessä joku BMI-raja. Onko sinulla muita sairauksia? Minkälaista infoa lääkäri antoi lääkityksestä?
 
Mulla Mysimba on toiminut tosi hyvin. Olen nyt syönyt sitä kohta jo vuoden verran, ja paino on pudonnut 16kg. Alussa oli pientä pahoinvointia, muttei enää pitkään aikaan. Minulla ylipaino on kertynyt lasten saamisen jälkeen 12 vuoden aikana pikkuhiljaa sellaisella napostelulla ja liian suurilla annoksilla. Ihan normiruualla siis, en ole koskaan ollut mitenkään erityinen sokeri- tai pullahiiri.
Mysimba on poistanut mielenkiinnon ja mieliteot syömistä ja napostelua kohtaan. Enää käsi ei vaistomaisesti ja ajattelematta käy napsimassa jääkaapilta jatkuvasti jotain pientä, enkä automaattisesti mätä lapsilta jääneitä ruokia jne. Ei vaan enää ole tarvetta eikä tee mieli.
Uskon, että kunhan pääsen normaalipainoon (vielä 15kg) ja nämä uudet tottumukset ja ravinnon määrän tarve iskostuvat alitajuntaan ja kehoon, voin pikkuhiljaa lopettaa Mysimban käytön. Lääkärin kanssa kuitenkin päätettiin, että pidetään lääkitystä ainakin muutaman vuoden ajan. Liikuntaa en ole aloittanut, se on vielä työn alla ja olisi tietysti tosi tärkeää sekin. Mutta olen jo nyt tosi iloinen tuloksista! En koe olleeni millään kitukuurilla, syön ihan normiruokaa ja herkuttelen viikonloppuisin, mutta määrät on paljon pienempiä ja voin helposti olla ottamattakin.
 

Yhteistyössä