Hakutulokset

  1. K

    Vammalan Aluesairaalan kohtalo

    uudelleen synnyttäjänä viikkoja 36 täynnä, ni sai synnyttää vammalassa. ensisynnyttäjillä en muista...aikaa niin paljon ;)
  2. K

    Auto merkkinne perheessä?

    Peugeot 307 SW
  3. K

    Kuinka moni jaksaisi

    en jaksais...tsemppiä sulle :hug: etkä todellakaan ole väärässä.siskosi tässä on itsekäs!!!
  4. K

    ikävimmät ja ilkeimmät kommentit 4 tai 5 raskaudesta kun olette kertoneet?

    multa kysy veljen vaimo lapsetomia sillon vielä. etteks te osaa käyttää ehkäsyy... ensi alkuun menin hieman hämilleni...kunnes sain sanottuu et sillon ku vauvaa yritetään, ei käytetä ehkäsyä. ei kauheen hyvältä tuntunu siinä hormooni tilanteessa
  5. K

    Onko nainen enää terve jos tekee yli 5 lasta?

    kyllä mun geenit on kuule valio luokkaa!!!! siis pyydän nöyrimmin anteeks jos tämän maapallon väestöräjähdys on mun kontollani....
  6. K

    Onko nainen enää terve jos tekee yli 5 lasta?

    OMG... pitäiskö tässä sitten alkaa vähentää muksujaan.... :'(
  7. K

    Onko nainen enää terve jos tekee yli 5 lasta?

    kyllä sitä ihminen saastuttaa muutenkin!!! mä oon kyllä kantanu korteni kekoon kierrätyksellä. kyllä maailma tuhoutuu ilman muksujen tehtailuakin! vedetään tähän ny kaikki mahdolliset...
  8. K

    Onko nainen enää terve jos tekee yli 5 lasta?

    itekkö si ihan luomu... :laugh:
  9. K

    Onko nainen enää terve jos tekee yli 5 lasta?

    :wave: täällä yks älyllisesti vajaa, huonon itsetunnon omaava, työnvieroksuja,huomion hakuinen KUUDEN LAPSEN ONNELINEN ÄITI!!!!!! paskaako se kellekkää kuuluu montako mukulaa sitä ihminen hankkii? :headwall:
  10. K

    Kun käytte illalla nukkumaan...

    arkisin yht aikaa.jutellaa päivän tapahtumat,pusut ja hyvät ötyset sanotaan, i lav juut.nukutaan eripuolil sänkyy (2,5 vuotias usein välissä) ennen aatellukaa...mut monasti ukko heittää jalan mun jalanpäälle. aamul lentopusut ja vaihdetaan pari sanaa. jos eripuraa ni ollaa hiljaa =)
  11. K

    Etusivun kilpailu

    et oo ainut :(
  12. K

    Kierukka menkat siirtyny,alavatta kipiä--

    eikös se kierukka ole kivuttomampi otattaa pois ku on vuotoo???
  13. K

    Kierukka menkat siirtyny,alavatta kipiä--

    mulle laitettiin hormooninen ku nuorimmainen oli 3kk. menkat jäi tulematta raskauden jälkeen vallan. Paperiin tulee menkkojen ajan kohtana pientä jälkee. tosi tyytyväinen oon ollu. =)
  14. K

    Kierukka menkat siirtyny,alavatta kipiä--

    mun yhden ystävän veli synty kierukan kanssa... ymmärsin niin ettei sitä löydetty.tuli niinku vauvelin kans ulos?!?! itelläni on hormooni kierukka. varmempi kun kuparinen ja myös menkkojen suhteen mukavempi. menkkojen aikana ei tarvii sidettä lainka.
  15. K

    Kierukka menkat siirtyny,alavatta kipiä--

    kierukka-raskaus?
  16. K

    Mitä ajattelet vanhemmista, jotka maksavat kaikki kotoa muuttaneen aikuisen lapsensa kulut ja pesevät pyykit?

    ei hyvä! kyllä lasten pitää oppia itsenäistyyn ilman vanhempien liiallista paapomista. ite lähin kotoo 19v ja siitä asti hoitanut omat pyykit ja maksut...
  17. K

    bb-risto

    :laugh:
  18. K

    Koska 3 lapsi?

    ykkösen ja kakkosen välis 3,5v ja toka ja kolmone 2,1v kolmonen ja nelone 1,10v jne... =)
  19. K

    tarviiko 1 vuotias talveksi kahdet talvikengät?

    meillä 1vee konttaili pihalla talvella.käveleen ei suostunut lainkaan.mitää kalliita paljo kandee ostaa...seuraavana talvena ku eivät enää jalkaan mene.

Yhteistyössä