Mitä ajattelet vanhemmista, jotka maksavat kaikki kotoa muuttaneen aikuisen lapsensa kulut ja pesevät pyykit?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
(taaaaaas.... |O )

Maksavat KAIKKI kulut? En tunne, tiedä, tai ole koskaan kuullutkaan tällaisesta tapauksesta. Jos sellainen kuitenkin on olemassa niin onhan tuo aika erikoinen ratkaisu. Itse en siihen suostuisi, en vanhempana enkä ottavana osapuolenakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
(taaaaaas.... |O )

Maksavat KAIKKI kulut? En tunne, tiedä, tai ole koskaan kuullutkaan tällaisesta tapauksesta. Jos sellainen kuitenkin on olemassa niin onhan tuo aika erikoinen ratkaisu. Itse en siihen suostuisi, en vanhempana enkä ottavana osapuolenakaan.

Kyllä monelle ainakin ekana opiskeluvuotena maksetaan kaikki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
(taaaaaas.... |O )

Maksavat KAIKKI kulut? En tunne, tiedä, tai ole koskaan kuullutkaan tällaisesta tapauksesta. Jos sellainen kuitenkin on olemassa niin onhan tuo aika erikoinen ratkaisu. Itse en siihen suostuisi, en vanhempana enkä ottavana osapuolenakaan.

Kyllä monelle ainakin ekana opiskeluvuotena maksetaan kaikki.
Kaikkiko? Vuokra, ruokakulut, vaatteet, harrastukset, opiskeluun liittyvät menot, kaikki laskut, biletys, bussikortti/auton käyttökustannukset, jne?
En ole koskaan kuullutkaan tuollaisista, joille vanhemmat maksaisivat kaiken.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hujil:
No ajattelen että niillä vanhemmilla pitää olla tosi hyvät tulot jos ne siis tosiaan maksavat KAIKKI kulut. Eli vuokrat,laskut, ruoat, vaatteet, harrastukset yms.
No jaa, samat jututhan vanhemmat maksaisi kotona asuvallekin, vuokraa lukuunottamatta.

 
molli
Alkuperäinen kirjoittaja hujil:
No ajattelen että niillä vanhemmilla pitää olla tosi hyvät tulot jos ne siis tosiaan maksavat KAIKKI kulut. Eli vuokrat,laskut, ruoat, vaatteet, harrastukset yms.
PEESI TÄHÄN.

Sovitaanko nyt niin että tämä aihe on loppuunkaluttu? Mä alan kyllä **ttuiluvaiheen kohta näihin avauksiin.

JA sovitaanko niin että näihin ei enää vastata OLLENKAAN???



 
hujil
No tulee niitä lisä maksuja muitakin kun vaan se vuokra. Esim. sähkölaskut, nettimaksut, tv-luvat. Ja kyllä kahden talouden muonittaminenkin tulee kalliimmaksi kuin yhden vaikka siinä toisessa taloudessa vain se yksi henkilö asuisikin. Koitappa vaikka. Osta kahdet pesuaineet yms. ja tee joka päivä kaksi eri ruokaa.
 

Yhteistyössä