Kierukka menkat siirtyny,alavatta kipiä--

  • Viestiketjun aloittaja susss
  • Ensimmäinen viesti
susss
Menkat normaalisti tullut n.24 päivä,viimeiset menkat oli siirtynyt vaikka mulla kierukka ollut kohta 2 vuotta(normisti tuohon asti tullut n.likellä tuota päivää),eli tulivat viimekuun 4päivä noin.nyt menkkoja taas ei ole tullut ja mulla on kipuilua vattassavuoto on että menee 2 pakettia yösiteitä ja jos kylille pitää lähteä joudun laittaan tamponin ja siteen ja menee noin 2 tuntia ja kotio tullessa reisillä valuu veri et hienoo..
jäin jo miettiin et olenko vähintään raskaana mutta varmaan johtuu alkavista?menkoista tissien "ahdistus",pahanolontunne ja alavattalla kipuilun tunne,pissalla tarvii käydä tiuhempaan.kuparikierukka mulla.
toivottavasti tekstistä saa selvän.mietin vaan et onko normaalia että menkat siirtyy jos on ihan samanlailla "elämä" ja tavat pysyneet.
 
ap
tein tänään testin tai jätin pissa näytteen labraan.Nyt ollut koko päivän niin oksettava olo et meinaa laatta lentää.mitä vattua tää on,muutenkin alapäässä ihan ihmeellistä just pissan ravaamista yms.huoh..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kauhulan mude:
kierukka-raskaus?
jos tulee kierukan kanssa raskaaksi otetaanko kierukka jotenkin pois?vai jääkö se tonne sisuksiin?
mä oikeesti niin hermona täällä että mitä tää on 4 lasta jo ennestään että en turhaan ottanut ehkäsyä..tulee pitkä aika odottaa huomiseen,sitten jos en ole raskaana tulee eteen että mitä tämä oikein on koska mun yö vessa ravaaminen rupee ottaa itteekin kupoliin.pissatulehdusta ei ole sen näytteen tuloksen sain tänään jo.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
:hug: Voisitko harkita hormonikierukkaa? Alkuvuodon jälkeen pääset lähes kokonaan menkoista ja on varmempi kuin kupari. Tai jos sua ei normaalirunsaat vuodot haittaa niin klipsit?

varmaan tuohon hormooni kierukkaan vaihtaa.olen vaan odottanut jo jonkin aikaa tämän kierukan poistoon tuon vuodon takia ja vieläkään saanut,koittivat että menen yksityiselle muttei tod ole varaa maksaa siittä.
mikä tuo klipsi on?tainnut kuullakkaan.
 
mun yhden ystävän veli synty kierukan kanssa...
ymmärsin niin ettei sitä löydetty.tuli niinku vauvelin kans ulos?!?!
itelläni on hormooni kierukka. varmempi kun kuparinen ja myös menkkojen suhteen mukavempi. menkkojen aikana ei tarvii sidettä lainka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
:hug: Voisitko harkita hormonikierukkaa? Alkuvuodon jälkeen pääset lähes kokonaan menkoista ja on varmempi kuin kupari. Tai jos sua ei normaalirunsaat vuodot haittaa niin klipsit?

varmaan tuohon hormooni kierukkaan vaihtaa.olen vaan odottanut jo jonkin aikaa tämän kierukan poistoon tuon vuodon takia ja vieläkään saanut,koittivat että menen yksityiselle muttei tod ole varaa maksaa siittä.
mikä tuo klipsi on?tainnut kuullakkaan.
Siis munajohtimiin laitetaan klipsit, eli sterilointi käytännössä. Mulla on lapsiluku täynnä, mutta kun olen kuullut että siitä saattaa kans tulla runsaampia kuukautisia. Mirenan kanssa on vuodot hävinneet kokonaan. (oli ennen 5-päiväiset kuukautiset)

Ja missä ihmeessä asut jos pitää vuosi odottaa! Soita joka päivä neuvolaan ja vaadi aikaa, kyllä ne kohta kyllästyy ja järjestää esn sulle. Niitten on nääs pakko. Tai voit valittaa jollekin isommalle päällikölle.
 
ap
mun tarvii kelata kaikki vaihtoehdot läpi,ei tota sterilisaatio suostuneet tekeen kun olen 27 ja eronnut miehestäni jolle kaikki lapset on.eli joudun jonkun ehkäsyn toisen ettiin tää menee vaihtoon kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
:hug: Voisitko harkita hormonikierukkaa? Alkuvuodon jälkeen pääset lähes kokonaan menkoista ja on varmempi kuin kupari. Tai jos sua ei normaalirunsaat vuodot haittaa niin klipsit?

varmaan tuohon hormooni kierukkaan vaihtaa.olen vaan odottanut jo jonkin aikaa tämän kierukan poistoon tuon vuodon takia ja vieläkään saanut,koittivat että menen yksityiselle muttei tod ole varaa maksaa siittä.
mikä tuo klipsi on?tainnut kuullakkaan.
eikös se kierukka ole kivuttomampi otattaa pois ku on vuotoo???
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kauhulan mude:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
:hug: Voisitko harkita hormonikierukkaa? Alkuvuodon jälkeen pääset lähes kokonaan menkoista ja on varmempi kuin kupari. Tai jos sua ei normaalirunsaat vuodot haittaa niin klipsit?

varmaan tuohon hormooni kierukkaan vaihtaa.olen vaan odottanut jo jonkin aikaa tämän kierukan poistoon tuon vuodon takia ja vieläkään saanut,koittivat että menen yksityiselle muttei tod ole varaa maksaa siittä.
mikä tuo klipsi on?tainnut kuullakkaan.
eikös se kierukka ole kivuttomampi otattaa pois ku on vuotoo???[/quote
mulle on sama sattuuko vai ei kuhan se tulee pois.mua ainakaa laitto sattunu yhtään.
 
ss
Kupari kierukka laitettu 3 kk sitten ja menkkoja ei sen jälkeen ole näkynyt, kauheet alavatsa kivut, ja tuhrua tulee aina seksin jälkeen, yhdynnät sattuu. Lääkäriin olen soitellut ja papa kokeen ottivat mutta vastaus kestää vielä viikon. Kivut vaan pahenevat koko ajan, saa syödä särkylääkkeitä koko ajan. :/
2 lasta jo.. Niin ja raskaustestit ovat näyttäneet nyt about kuukasi sitten negatiivista.
Ärsyttää vaan kun ei menkkoja näy, ja koko ajan sattuu.. Onko kellään ollut samanlaista ja mikä se oli jos jollai on ollut??
 
harmaana
just tänään kävin gynellä. 4kk sit laitettu kuparikierukka. Oli kokonaan kanavassa ilman minläänlaista tehoa. Ketuttaa kun maksoin yli 100 euroa tuosta härvelistä ja nyt sit roskissa. Raskaana en ainakaan tiettävästi ja toistaseksi ole....
 

Yhteistyössä