K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle käy kyllä bokris tai krisjure tai bojure, mutta kyllä mulle edelleen vaan toimii jance parhaiten Musta oli hyvä kuvaus täällä joku aika sitten kuinka se on ehkä vähän liiankin täydellinen pari, kun taas bo(jan)² on sellanen missä on sopivasti kitkaa. Ymmärrän kyllä tämänkin ja se on aika houkutteleva setti. Mutta silti mä vaan rakastan tota täydellistä paria
Jancekin on ihana kyl 🥰
 
vierailija
Puhumattakaan siitä polaroidista jonka ne molemmat ihan eri aikaan julkaisivat. Ja sit ku vielä joku suurensi sen Janin hotellikuvan ja sillä näytti olevan se kuva yöpöydällä tai sängyn reunalla 😍😍😍
Mä avasin yhtenä päivänä töissä sen kuvan jossa ne on siellä louvren edessä. Mulla on työkoneessa iso ja ilmeisen hyvä näyttö koska heti ekana näkyi nacen silmästä heijastus sen selfiekädestä. Ei se nyt mikään uusi asia ollut että ne todellakin viettivät sen päivän kahdestaan, mutta jotenkin se iski ihanasti siinä kesken työpäivän mun tajuntaan, ettei niillä tosiaan ollut muita mukana.
 
vierailija
Mä avasin yhtenä päivänä töissä sen kuvan jossa ne on siellä louvren edessä. Mulla on työkoneessa iso ja ilmeisen hyvä näyttö koska heti ekana näkyi nacen silmästä heijastus sen selfiekädestä. Ei se nyt mikään uusi asia ollut että ne todellakin viettivät sen päivän kahdestaan, mutta jotenkin se iski ihanasti siinä kesken työpäivän mun tajuntaan, ettei niillä tosiaan ollut muita mukana.
Ja Pariisissa vieläpä 🥰🥰
 
vierailija
Pakko todeta, että hyvin tehty video. Molemmat näyttävät tosi upeilta ja kauniilta siinä.🤩
Kaunis on kyl mutta mua on vähän ihmetyttänyt kuinka hidas tuo sadien fandom on. Ku tuntuu että jokerien fanit on jo sieltä alkuvuodesta asti käyneet tätä mahdollisuutta ja nyt koko juttu on jo ehkä vähän lässähtänytkin kun pusukuvien ja kiihkeän parisuhteen sijaan tulikin vaan kämänen kahvilakuva, mutta sadien seuraajat tuntuu vasta nyt huomaavan että jotain tapahtuu. Siihen nähden, että se se vasta sairaalloinen fandom onkin, tuntuu hassulta ettei ne ole tarttuneet jo viimeistään maaliskuussa siihen että s näkyi keikoilla. Sitä kuitenkin puitiin ihan sen koko nimellä twitterissäkin.
 

Yhteistyössä