vierailija
Eri, mutta mikä tuossa kirjoituksesa ei pitänyt paikkaansa?Ai täällä on taas tämän tason kirjoittelua.
Eri, mutta mikä tuossa kirjoituksesa ei pitänyt paikkaansa?Ai täällä on taas tämän tason kirjoittelua.
Jancekin on ihana kylMulle käy kyllä bokris tai krisjure tai bojure, mutta kyllä mulle edelleen vaan toimii jance parhaiten Musta oli hyvä kuvaus täällä joku aika sitten kuinka se on ehkä vähän liiankin täydellinen pari, kun taas bo(jan)² on sellanen missä on sopivasti kitkaa. Ymmärrän kyllä tämänkin ja se on aika houkutteleva setti. Mutta silti mä vaan rakastan tota täydellistä paria
Ja Jani vastaavat tempaukset kuten useita eri kuvia (ja lisäksi video) nacesta hörppimässä teetä Tuntuu että niillä on silmät vain tosiaan varten.Ja Nacen instapostaus kevään kiertueesta, josta melkein puolet kuvista oli Jancea
Jan the Nace fancam!Ja Jani vastaavat tempaukset kuten useita eri kuvia (ja lisäksi video) nacesta hörppimässä teetä Tuntuu että niillä on silmät vain tosiaan varten.
Niin sun toiveissa.Se olisi sellaista vähän haaleampaa niinkuin kollega lisäyskin jo viittaa.
Puhumattakaan siitä polaroidista jonka ne molemmat ihan eri aikaan julkaisivat. Ja sit ku vielä joku suurensi sen Janin hotellikuvan ja sillä näytti olevan se kuva yöpöydällä tai sängyn reunallaJa Nacen instapostaus kevään kiertueesta, josta melkein puolet kuvista oli Jancea
Ei vaan Bojanin puheiden ja ilmeiden perusteella, jos osaat lukea häntä.Niin sun toiveissa.
On he kyllä ihaniaPuhumattakaan siitä polaroidista jonka ne molemmat ihan eri aikaan julkaisivat. Ja sit ku vielä joku suurensi sen Janin hotellikuvan ja sillä näytti olevan se kuva yöpöydällä tai sängyn reunalla
Kuurosokeakin osaa lukea Bojania paremmin kuin sinä.Ei vaan Bojanin puheiden ja ilmeiden perusteella, jos osaat lukea häntä.
Tää on taas tätä että joku kuvittelee lukevansa Bojania paremmin kuin muut. Koita ymmärtää että et tunne Bojania, puhut vain omista mielikuvistasi.Ei vaan Bojanin puheiden ja ilmeiden perusteella, jos osaat lukea häntä.
Ihan oikeassa kyseinen kirjoittaja on. Muakin välillä ärsyttää joidenkin/erään kirjoittajan tekopyhyys.Ai täällä on taas tämän tason kirjoittelua.
Sä oot sairas, etkä edes tajua sitä.Ei vaan Bojanin puheiden ja ilmeiden perusteella, jos osaat lukea häntä.
Olipa kerran harmaahiuksinen kuningas ja liehuva lettinen nappisilmä prinssi, jotka olivat salaa ihastuneita toisiinsa. Saako jättää turhat löpinät pois ja mennä suoraan seksiin?Ei kun ficciä kirjoittamaan sitten vain.
Ilkeästi sanottu ihmiselle, jota et tunne.Sä oot sairas, etkä edes tajua sitä.
Pakko todeta, että hyvin tehty video. Molemmat näyttävät tosi upeilta ja kauniilta siinä.
Mä avasin yhtenä päivänä töissä sen kuvan jossa ne on siellä louvren edessä. Mulla on työkoneessa iso ja ilmeisen hyvä näyttö koska heti ekana näkyi nacen silmästä heijastus sen selfiekädestä. Ei se nyt mikään uusi asia ollut että ne todellakin viettivät sen päivän kahdestaan, mutta jotenkin se iski ihanasti siinä kesken työpäivän mun tajuntaan, ettei niillä tosiaan ollut muita mukana.Puhumattakaan siitä polaroidista jonka ne molemmat ihan eri aikaan julkaisivat. Ja sit ku vielä joku suurensi sen Janin hotellikuvan ja sillä näytti olevan se kuva yöpöydällä tai sängyn reunalla
Tällainen kirjoittelu ei ole enää normaalia. Kukaan meistä ei tunne häntä niin hyvin, että voisi väittää osaavansa lukea B:tä hänen ilmeidensä ja puheidensa perusteella.Ei vaan Bojanin puheiden ja ilmeiden perusteella, jos osaat lukea häntä.
Ja Pariisissa vieläpäMä avasin yhtenä päivänä töissä sen kuvan jossa ne on siellä louvren edessä. Mulla on työkoneessa iso ja ilmeisen hyvä näyttö koska heti ekana näkyi nacen silmästä heijastus sen selfiekädestä. Ei se nyt mikään uusi asia ollut että ne todellakin viettivät sen päivän kahdestaan, mutta jotenkin se iski ihanasti siinä kesken työpäivän mun tajuntaan, ettei niillä tosiaan ollut muita mukana.
Kyllä mä tunnen sen paremmin, kuin hän kuvittelee tuntevansa Bojanin.Ilkeästi sanottu ihmiselle, jota et tunne.
Hehheh, projisoit jälleen itseäsiÄlä sinä päätä Bojanin puolesta mitään. Hän ei tykkää sunlaisista, jotka muka tuntee hänen mielenliikkeensä.
Onhan tuollaisten juttujen kirjoittelu sairasta. Kyseessä on sulle vieras ihminen ja olet alkanut kuvitella tuntevasi hänet. Kannattaa pitää taukoa fanituksesta.Ilkeästi sanottu ihmiselle, jota et tunne.
Kerropa vähän esimerkkejäHyvin usein olen osunut oikeaan ajatuksieni kanssa.
Ja millähän mittapuulla?!?Hyvin usein olen osunut oikeaan ajatuksieni kanssa.
Kaunis on kyl mutta mua on vähän ihmetyttänyt kuinka hidas tuo sadien fandom on. Ku tuntuu että jokerien fanit on jo sieltä alkuvuodesta asti käyneet tätä mahdollisuutta ja nyt koko juttu on jo ehkä vähän lässähtänytkin kun pusukuvien ja kiihkeän parisuhteen sijaan tulikin vaan kämänen kahvilakuva, mutta sadien seuraajat tuntuu vasta nyt huomaavan että jotain tapahtuu. Siihen nähden, että se se vasta sairaalloinen fandom onkin, tuntuu hassulta ettei ne ole tarttuneet jo viimeistään maaliskuussa siihen että s näkyi keikoilla. Sitä kuitenkin puitiin ihan sen koko nimellä twitterissäkin.Pakko todeta, että hyvin tehty video. Molemmat näyttävät tosi upeilta ja kauniilta siinä.