vierailija
Nyt riittää tämä.Ovat ja varmaan muutaman kerran.
Nyt riittää tämä.Ovat ja varmaan muutaman kerran.
Mun mielestä on aika selvää, että se on oikea. Se ei näytä epäaidolta. Lisäksi moni on nähnyt heitä eri paikoissa yhdessä tämän syksyn ja kevään aikana. Jos havaintoja on paljon, ei ole todennäköistä että ne olis kaikki vääriä.En ole vielä törmännyt yhteenkään ammattilaiseen, joka olisi sanonut kuvaa feikiksi.
Hnnnnnggggghhh 🫦Jan ja B ovat taatusti panneet keskenään.
Ette saa kuvia, nyt B varmasti pysyy loitolla ystävästään ton haastattelun jälkeen.B ja Jan on kuumia yhdessä. B ja S on molemmat ihania myös, olispa heistä enemmän kuvia yhdessä
Et sinä päätä, mitä täällä kirjoitetaanNyt riittää tämä.
Sitten vaan valitan.Et sinä päätä, mitä täällä kirjoitetaan
Jance, BoJan, BoKrisSitten vaan valitan.
Eiköhän se sadien visiitti ollut ohi jo monta viikkoa ennen haastattelua. Tuskin mitään uutta on tulossa, sadiekin on kiltisti st:n parissa nyt.Ette saa kuvia, nyt B varmasti pysyy loitolla ystävästään ton haastattelun jälkeen.
No sen jatkavatko sekstaamista päättävät Jan ja B itse. Olet muuten stnan tekopyhä. Puutuit taas kaikkiin muihin kommentteihin, mutta et siihen, jossa kirjoitettiin, että B ja K ovat pussailleet.Nyt riittää tämä.
Nää on mun lempparishipit. Ja sit kris/jure mutta ne oikeastaan vaan tiettyjen ficcien maailmassa.Jance, BoJan, BoKris
Ja se haittaa meitä miten? Uutta matoa vaan koukkuun Bojan.Ette saa kuvia, nyt B varmasti pysyy loitolla ystävästään ton haastattelun jälkeen.
Kris&Jure on mun lempparikaksikko silleen ystävinä. Ovat ihania yhdessäNää on mun lempparishipit. Ja sit kris/jure mutta ne oikeastaan vaan tiettyjen ficcien maailmassa.
Kris ja Jure? Onko heistä paljon ficcejä?Nää on mun lempparishipit. Ja sit kris/jure mutta ne oikeastaan vaan tiettyjen ficcien maailmassa.
Siinä ei ole meille muille mitään uutta.Sitten vaan valitan.
Voitteko linkata sen kuvan tähän? Mun mies on ammattikuvaaja. Voisin huvikseni kysyä hänen mielipiteensä.Mun mielestä on aika selvää, että se on oikea. Se ei näytä epäaidolta. Lisäksi moni on nähnyt heitä eri paikoissa yhdessä tämän syksyn ja kevään aikana. Jos havaintoja on paljon, ei ole todennäköistä että ne olis kaikki vääriä.
Mitä ystävyyttä se sellainen olisi? Vaikka olisivat pelkästään ystäviä, niin millaiset ystävät jäädyttäisi välinsä tuollaisen takia? Et vaan osaa arvostaa sitä, että ovat läheisiä ja siksi kuvittelet että B:kin ottaisi etäisyyttä tuollaisen takia.Ette saa kuvia, nyt B varmasti pysyy loitolla ystävästään ton haastattelun jälkeen.
Mulle käy kyllä bokris tai krisjure tai bojure, mutta kyllä mulle edelleen vaan toimii jance parhaiten Musta oli hyvä kuvaus täällä joku aika sitten kuinka se on ehkä vähän liiankin täydellinen pari, kun taas bo(jan)² on sellanen missä on sopivasti kitkaa. Ymmärrän kyllä tämänkin ja se on aika houkutteleva setti. Mutta silti mä vaan rakastan tota täydellistä pariaNää on mun lempparishipit. Ja sit kris/jure mutta ne oikeastaan vaan tiettyjen ficcien maailmassa.
Oi kyllä.Kris ja Jure? Onko heistä paljon ficcejä?
Ai täällä on taas tämän tason kirjoittelua.No sen jatkavatko sekstaamista päättävät Jan ja B itse. Olet muuten stnan tekopyhä. Puutuit taas kaikkiin muihin kommentteihin, mutta et siihen, jossa kirjoitettiin, että B ja K ovat pussailleet.
Se olisi sellaista vähän haaleampaa niinkuin kollega lisäyskin jo viittaa.Mitä ystävyyttä se sellainen olisi? Vaikka olisivat pelkästään ystäviä, niin millaiset ystävät jäädyttäisi välinsä tuollaisen takia? Et vaan osaa arvostaa sitä, että ovat läheisiä ja siksi kuvittelet että B:kin ottaisi etäisyyttä tuollaisen takia.
Jance on kyllä munkin suosikkipari myösMulle käy kyllä bokris tai krisjure tai bojure, mutta kyllä mulle edelleen vaan toimii jance parhaiten Musta oli hyvä kuvaus täällä joku aika sitten kuinka se on ehkä vähän liiankin täydellinen pari, kun taas bo(jan)² on sellanen missä on sopivasti kitkaa. Ymmärrän kyllä tämänkin ja se on aika houkutteleva setti. Mutta silti mä vaan rakastan tota täydellistä paria
Sä haukut täällä muita empatiakyvyttömäksi, vaikka oot itse itsekkäin tyyppi koko fandomissa. Lisäksi sä oot luonu päähäs ällöttävän irvikuvan Bojanista. Sä oot pahin kaikista. Bojan järkyttyis ikiajoiksi, jos tietäs susta ja sun kuvottavista pakkomielteisistä ajatuksista.Sitten vaan valitan.
Jance Pariisissa on tän vuoden ihanimpia juttujaJance on kyllä munkin suosikkipari myös
En ymmärrä ollenkaan, koitan olla hiljaa.Jance on kyllä munkin suosikkipari myös
Ja Nacen instapostaus kevään kiertueesta, josta melkein puolet kuvista oli JanceaJance Pariisissa on tän vuoden ihanimpia juttuja