vierailija
Olihan he.No nehän nimenomaan eivät olleet vastakkain
Olihan he.No nehän nimenomaan eivät olleet vastakkain
Enpä kyllä usko, ei ole mitään viitettä tälläiseen.Mä kyll luulen, että Bojan on vaan entistäkin läheisempi Damonin ja Sadien kanssa. Oon varma, että B oli heidän kanssaan Kroatiassakin.
Mä taas en usko, se pattihan oli jo maaliskuussa ja kasvoi äkillisesti vasta silloin heinäkuussa Puolaan keikan aikoihin. Sitä on varmaan ensin pidetty hyvälaatuisena eikä ole määrätty mitään toimenpiteitä ennen kuin se alkoi kasvaa.Mä luulen että b:n terveys sakkasi tai ainakn huoletti sitä silloin kesäkuussa. Ei varmasti ole matkustellut missään, on maannut kotona maalaamassa piruja seinälle ja pelkäämässä kuolemaa. Sitä mukaa kun se on saanut laput kaulaansa, asia on lähtenyt vähitellen selviämään ja sen olokin on helpottunut sitä mukaa.
Mutta onko Krisin hiukset kasvanut vai näenkö harhoja?Cykan stoorissa B:tä ja Krisiä treeneissä
Vastaan itselleni, että kyllä taitaa vähän olla tai sit laittanut ne jotenkin, että näyttävät pidemmältä. Krisiltä just tullut stooriMutta onko Krisin hiukset kasvanut vai näenkö harhoja?
Sama täällä, uskon, että Bojan oli S:n ja D:n kanssa yhdessä Kroatiassa.Mä kyll luulen, että Bojan on vaan entistäkin läheisempi Damonin ja Sadien kanssa. Oon varma, että B oli heidän kanssaan Kroatiassakin.
Missä todisteet?Sama täällä, uskon, että Bojan oli S:n ja D:n kanssa yhdessä Kroatiassa.
Aamuisia vasta lueskelen ja heti repesin Voi JanRajasi sentään Nacen jalat pois
Miksi ei saisi uskoa? Spekulaatioitahan nämä onMissä todisteet?
B ei pitäisi tuosta, kun ei tykkää näistä muistakaan juoruiluista.Miksi ei saisi uskoa? Spekulaatioitahan nämä on
Jaa se oletkin sinä urhea B:n puolustaja valkoisella ratsulla täälläB ei pitäisi tuosta, kun ei tykkää näistä muistakaan juoruiluista.
Toi on muuten melkein sama kohta kuin missä pari viikkoa sitten joku fani oli nähnyt bojanin! Se kuva oli B:n tägäyksissä ja silloin riemuitsin täällä kun tunnistin paikan. Tää kuva on ehkä 100 metriä siitä sen kuvan kohdastaPari fania nähnyt Joksut tänään. Voisin tuon perusteella veikata, että kaikki loput Joksut menevät sinne tän illan keikalle myös
Siksihän se kesäkuussa onkin ollut ihan kauhuissaan siitä, kun jotain on selvästi tapahtunut.Mä taas en usko, se pattihan oli jo maaliskuussa ja kasvoi äkillisesti vasta silloin heinäkuussa Puolaan keikan aikoihin. Sitä on varmaan ensin pidetty hyvälaatuisena eikä ole määrätty mitään toimenpiteitä ennen kuin se alkoi kasvaa.
En ainoa, on täällä muitakin järkeviä kirjoittajia.Jaa se oletkin sinä urhea B:n puolustaja valkoisella ratsulla täällä
Mun mielestä B oli hyväntuulisena kesäkuussa.Siksihän se kesäkuussa onkin ollut ihan kauhuissaan siitä, kun jotain on selvästi tapahtunut.
Ei ole aito kuva. En haluaisi olla ilonpilaaja, kun joillekin täällä se kuva tuntuu merkitsevän paljon, mutta katsokaa nyt esimerkiksi siinä näkyviä naisten käsiä ja sormia. Tyypillisiä tekoälyn tekemiä omituisuuksia on paljon muitakin, mutta jo noista epämuodostumista on helppo päätellä ettei ole aito kuva.Ok. En muista tarkalleen, kun katsoin aika nopeasti, mutta oli siinä ainakin äkkiseltään outoja asioita. Jos jollain on se tallessa, niin mielelläni katsoisin uudestaan. Omassa mielikuviassani B:llä ei ollut minkäänlaista katsekontaktia seurueen muihin jäseniin vaan näytti siltä, että on siihen liitetty aivan eri tilanteesta. Mutta en tosiaan muista kovin hyvin ja jos asiaan paremmin perehtyneet ovat päätyneet siihen, että kuva on aito, niin en rupea sitä kiistämään.
IhanatPari fania nähnyt Joksut tänään. Voisin tuon perusteella veikata, että kaikki loput Joksut menevät sinne tän illan keikalle myös
Ei ole sellaisia kun tarkasti katsoo. Ihan normaalin näköinen epätarkka kuva.Ei ole aito kuva. En haluaisi olla ilonpilaaja, kun joillekin täällä se kuva tuntuu merkitsevän paljon, mutta katsokaa nyt esimerkiksi siinä näkyviä naisten käsiä ja sormia. Tyypillisiä tekoälyn tekemiä omituisuuksia on paljon muitakin, mutta jo noista epämuodostumista on helppo päätellä ettei ole aito kuva.
Kuva löytyy edelleen Tiktokista käyttäjän golldengirlies tililtä.
Sähän se varsinainen salaliittoteoreetikko olet. Usko tai älä, mutta kyllä se aito kuva on.Ei ole aito kuva. En haluaisi olla ilonpilaaja, kun joillekin täällä se kuva tuntuu merkitsevän paljon, mutta katsokaa nyt esimerkiksi siinä näkyviä naisten käsiä ja sormia. Tyypillisiä tekoälyn tekemiä omituisuuksia on paljon muitakin, mutta jo noista epämuodostumista on helppo päätellä ettei ole aito kuva.
Kuva löytyy edelleen Tiktokista käyttäjän golldengirlies tililtä.
En kyllä minäkään usko aidoksi, hahmotkin vaikuttavat irrallisilta, varsinkin Bojan.Sähän se varsinainen salaliittoteoreetikko olet. Usko tai älä, mutta kyllä se aito kuva on.