K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä on aika selvää, että se on oikea. Se ei näytä epäaidolta. Lisäksi moni on nähnyt heitä eri paikoissa yhdessä tämän syksyn ja kevään aikana. Jos havaintoja on paljon, ei ole todennäköistä että ne olis kaikki vääriä.
Voitteko linkata sen kuvan tähän? Mun mies on ammattikuvaaja. Voisin huvikseni kysyä hänen mielipiteensä.
 
vierailija
Ette saa kuvia, nyt B varmasti pysyy loitolla ystävästään ton haastattelun jälkeen.
Mitä ystävyyttä se sellainen olisi? Vaikka olisivat pelkästään ystäviä, niin millaiset ystävät jäädyttäisi välinsä tuollaisen takia? Et vaan osaa arvostaa sitä, että ovat läheisiä ja siksi kuvittelet että B:kin ottaisi etäisyyttä tuollaisen takia.
 
vierailija
Nää on mun lempparishipit. Ja sit kris/jure mutta ne oikeastaan vaan tiettyjen ficcien maailmassa.
Mulle käy kyllä bokris tai krisjure tai bojure, mutta kyllä mulle edelleen vaan toimii jance parhaiten 🥰 Musta oli hyvä kuvaus täällä joku aika sitten kuinka se on ehkä vähän liiankin täydellinen pari, kun taas bo(jan)² on sellanen missä on sopivasti kitkaa. Ymmärrän kyllä tämänkin ja se on aika houkutteleva setti. Mutta silti mä vaan rakastan tota täydellistä paria 🥰
 
vierailija
Mulle käy kyllä bokris tai krisjure tai bojure, mutta kyllä mulle edelleen vaan toimii jance parhaiten Musta oli hyvä kuvaus täällä joku aika sitten kuinka se on ehkä vähän liiankin täydellinen pari, kun taas bo(jan)² on sellanen missä on sopivasti kitkaa. Ymmärrän kyllä tämänkin ja se on aika houkutteleva setti. Mutta silti mä vaan rakastan tota täydellistä paria
Jance on kyllä munkin suosikkipari myös 🥰🥰
 

Yhteistyössä