Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Voi että kuinka kivaa oli lueskella äsken täällä uusia kuulumisia, plussiahan on pärähdellyt ihan kunnolla nyt viime aikoina!!! :) Onnea kaikille tositosi paljon!!!! :heart: Mammilla näen alimmassa haamun ja väittäisin ihan haamuksi sitä, jos on tosi aikaiset päivät. Mikä sulla olikaan...
  2. P

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    No kun ultrakuvia jaetaan, niin paan mäkin. :D Kuva on viime viikon perjantain varhaisultrasta, jolloin viikkoja oli 7+3. Pahoinvointi on ehkä hieman jopa pahempaa nyt, aamut alkaa oksentamalla, mutta ruoka maistuu onneks heti päälle. :) Tissit on ihan julmetun kipeet!! Ja isommat, jee...
  3. P

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Moi pitkästä aikaa! Meillä on ollut superkiireitä muuton ja muun vuoksi enkä oo ehtinyt kirjoitella. Liityn mieluusti kans facebookryhmään, jos joku opastaa miten löydän tieni sinne? Oltiin varhaisultrassa perjantaina ja vauvalla kaikki hyvin. Syke oli säännöllinen ja ultralöydöksen...
  4. P

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Moi pitkästä aikaa! Meillä on ollut superkiireitä muuton ja muun vuoksi enkä oo ehtinyt kirjoitella. Liityn mieluusti kans facebookryhmään, jos joku opastaa miten löydän tieni sinne? Oltiin varhaisultrassa perjantaina ja vauvalla kaikki hyvin. Syke oli säännöllinen ja ultralöydöksen...
  5. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Elba, mulla ois myös kolposkopia joulukuussa. Tehtiin operaatio kesällä, jossa multa poistettiin syövän vaikein esiaste, dysplasia gravis. En ole ollenkaan varma tehdäänkö sitä kontrollia nyt mun ollessa raskaana. Se ei ole kivan tuntuista ja toivottavasti sun ei pidä mennä enää konisaatioon ja...
  6. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Eka aamu, kun on oikeestaan jo aika huono olo, mutta en oo oksentanut. Pitää mennä syömään, jos helpottais. Lisäksi on mahakipuja ja ne alko hieman pelottamaan. :( Onpas siellä yllä kuvassa masu tosiaan turvoksissa!!! Mulla turpos edellisestä tosi aikaisessa vaiheessa kans, nyt ei vielä...
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Naapurin tytölle jättisuuret onnentoivotukset ja tarrasukkia!!!!! :heart:
  8. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Heippa kaikille ja tervetuloa uudet ja onnea plussasta!! Muffi: Mulla tulee maitoa myös. Imrtys lakannut vuosi sitten noin 10-11kk:n rupeaman jälkeen ja siitä asti tullut puristaessa kellettävää ja paksua kermaa. Nyt plussan jälkeen on tissit ilmeisen hyvin muistanu tehtävänsä uudelleen...
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Hihii, työpöydän yläloodasta löyty yks pussissa oleva pc tikku. Tein sen pois. hCG oli noussut hienosti ja hyvin pyyhkii. Naapurin tytöllä näen noissa kolmessa testitikussa vain valkoiset viivanpaikat, joiden kummallakin puolella on väriä pakkaantunut ja kun kuvaa on käsitelty, se näkyy...

Yhteistyössä