Hakutulokset

  1. P

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Vadelmanlehtitee aiheuttaa ainakin mulla mojovia supistuksia. Viimekertainen synnytys kesti vesien menosta lapsen syntymään 3h26min ja takana oli kuppitolkulla tuota teetä. :) En tiedä liekö sattumaa vai ei, mutta avaavat supistukset oli tosi voimakkaita ja kohdunsuu avautui sitten 3cm->10cm...
  2. P

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Moi kaikki! Kirjoitanpas pitkän tauon jlk tänne, oon tuolla Facebookissa ollut aktiivisena kesäkuun kullannuppujen ryhmässä, mutta kaikki siellä ei taida ollakaan. Lyhyesti (siis niin lyhyesti ku nyt voi :D ) omaa napaa: Oon tällä hetkellä osastohoidossa supistusten vuoksi ja sain eilen...
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Äiti yhdelle- Sulla jo aika selvä plussa, suuronnittelut siitä ja paaaaljon tarrasukkia. KITTYn viiva näyttää vaan harmaalta viivanpaikalta, joka tuohon testiin valitettavan usein tulee. Itsekin sain tikutteluvaiheessa tuollaisia ja plussakierrossa viiva oli tuota selkeästi leveämpi eikä siinä...
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Lupaavilta noi sun viivat näyttää, älä vielä murehdi ainakaan. Jos ei ylihuomenna oo tätä päivää vahvempi viiva, niin voi ehkä ihmetellä, mutta kun hormoonia on tuossa vaiheessa vielä niin hirmu vähän. Kuitenkin tuo näyttää vahvistuneen eilisestä. :) Se on meillä kaikilla niin yksilöllistä...
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Piti tulla kurkkaamaan onko MiNalolta uutta testikuvaa ja olihan täällä, jee!! Ja näkyy selvemmin kuin eilen! Voi että, oispa ihanaa, kun nyt vahvistuis. Tässä sulle vertailun vuoksi kun kirjoitin noista omistani. Tämä on kp 22/25-28 Ja tää seuraavana päivänä Eihän sitä noita...
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Varmaan näytöstä kiinni. :)
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Perhanan autocorrect! :D Sori kirjoitusvirheet..
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Vanhana hätähousuna oli pakko tulla kommentoimaan, että MiNalon testissä TISMALLEEN samanlainen haaleaksi haamu kuin minullakin oli varhaisimpia testipäivänä! :) Tsemppiä viivan vahvistumiselle! -Pele rv 25+6
  9. P

    Etinen istukka (marginaaliset myös)

    Mulla ei ole mitään syitä supistuksiin löydetty, mutta niistä johtuva kohdunkaulan lyheneminen voi olla kuulemma seurausta myös viime kesän operaatiosta, jossa multa poistettiin kohdunnapukka. On siis suurempi riski ennenaikaiseen synnytykseen ja herkemmin kohdunkaula reagoi supistuksiin. Nyt...
  10. P

    Etinen istukka (marginaaliset myös)

    Supistuksia tulee päivittäin ja tunneittain. Säännöllisiksi menevät joskus ja kellotan niitä kännykän supistuslaskurilla. :D Pahimmillaan jää päälle eikä esim kymmeneen minuuttiin laukea ja silloin tulee niitä tosi pahoja paineen tuntuja mukaan. :( Niitä tulee sekä kipeinä, että kivuttomina ja...
  11. P

    Etinen istukka (marginaaliset myös)

    AnnaPauliina, oo huoleti, ei millään oo lopullinen aika vielä. Tiedä muutamia, joilla on venytetty viikolle 36 kontrollia ja tosi yleistä on vielä viikkojen 32-34 välisenä aikana. :) Käsitin lääkärin puheesta, että on erittäin epätodennäköistä istukan jäädä kohdunsuun päälle etenkin, kun...
  12. P

    Etinen istukka (marginaaliset myös)

    Cherrie_ , olin kans lukevinani tuosta takaseinäistukan hitaammasta noususta, mutta kai ne on sitten kovin yksilöllisiä kaikki. Osa supistuksista on ollut tosi kipeitä, osa kivuttomia, mutta hirveen napakoita. Kohdunkaulassa lyhenemistä ollut ja kohdunsuu hieman pehmennyt, mutta ei mitään...
  13. P

    Etinen istukka (marginaaliset myös)

    Heips! Kävin tänään ennenaikaisten supistusten vuoksi kohdunsuun kontrollissa ja huomattiin kohdunsuun päälle kasvanut istukka, joka aiemmin on mainittu olevan takaseinässä. Ihmeissäni siinä jäi kysymättä paljonko tuo siinä on ja oli puhe ainoastaan ensi viikon rakenneultrasta ja siitä, että...
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mulla on ollut tosi usein just tuollaista valkkaria juuri ennen menkkoja ja siitäkin oon kuullut puhuttavan jonkinsortin limatulppana ennen kuukautisia. Valkovuoto kolmen raskauden aivan alussa taas on ollut aika juoksevaa. Nää perustuu nyt vain omiin kokemuksiin ja sulle toivon mieluista...
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heippa hätähousuilijat! <3 Minä erottaisin MiNalon testissä aivan haaleaa haamua, kuten myös aiemmin Kittynkin testeissä. Miramein tikussa sen sijaan näen vain valkoista viivanpaikkaa ja sen vieressä hitusen värikertymää. Toivottavasti se muuttuu haamulaisen kautta plussaksi! :)...
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Miwwi, mikä kp sulla on? Ja ohhoh tuota viivaa!!! En oo varmaan koskaan nähnyt noin tummaa ovistikkuviivaa! :D
  17. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Laala, en saanut koskaan tuolla kunnon negaa, aina tuli haamu. Kunnon plussan sain, kun menkkojen alkamispäivä oli, mutta se oli jo aivan erilainen. Minunkin haamut okivat tasapaksuja tuolloin ja jouduin monesti pettymään ja sillä kommentoin sinulle, että suhtaudu varauksella tuohon kun siitä...
  18. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Laala, en usko noita haamuiksi. Tuo on testin tosi kurja ominaisuus, että antaa noita. Sain aikanaan vielä tummempia olematta raskaana kuitenkaan. :( Oikean plussan tullen tuokin testi päräytti ruutuun kirkuvan sinisen viivan. Pregcheck on halpa ja luotettava testi, kannattaa sitä jatkossa...
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heippa piiiitkästä aikaa ja onnea kaikille plussanneille! Oli pakko tulla lukemaan tää ketju, kun alkoi olla jo vieroitusoireita. :D Aika paljon uusia hätähousuja on tullut siitä, kun itse tiuhaan testailin. Muille hätähousuille tiedoksi, että mähän testasin jo dpo6 aivan haalean viivan...
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Naapurin tyttö: Mulla on ollut koko tuon sun haamuilun ajan vahva olettamus siitä, että olet raskaana, muttei testiin nyt vaan piirry vahvaa viivaa. 47 hormoniarvona on selkeästi raskauden merkki ja vieläpä muistaakseni veritestin aikoihin viiterajojen siaäpuolella, vaikkakin matala. HCG:n nousu...

Yhteistyössä