Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Sf-käyrästä.. Tytär painoi 2615g ja mulla meni käyrä sentin yläkäyrän yläpuolella. Oikeastaan kaikissa raskauksissa ollut noin. Oon varmaan niin pölön mallinen, ettei noilla vauvoilla oo muuta mahista ku kasvaa kauheaksi eturepuksi. :D Plus, että on kuulemma "pysty kohtu". Tänään np. Jee!! <3
  2. P

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Pihla: Kaikki kolme syntyneet täysiaikaisina. Viimeisimmässä avauduin kipeistä supistuksista 3-4senttiin rv35+, mutta se tyssäs sitten. Pehmeä kohdunsuu oli jo melko aikaisin noista. Mua jännittää kohdunkaulakanavan mitta nyt, kun oli jo rv10+ ultralla 3cm, kun muista ollut alkuraskaudessa...
  3. P

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Pihla mulla on jo supistuksia. Mulla on edellisissä raskauksissa ollut niihin jokaisessa lääkitys ja saanut myös kortisonit, koska nämä on kipeitä. Nyt ne ei ole vielä mitään kamalia, mutta viime raskaudessa alkoi hiukan ennen viikkoa 20 ja olivat kivuliaita. Niitä seurattiin koko loppuraskaus...
  4. P

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Voimia menetyksen kohdanneille! :( Se on varmasti raskasta missä tahansa raskauden vaiheessa, mutta itse huomaan jo kiintyeeni vauvaan ja tulee kyllä pala kurkkuun näistä surullisista uutisista. Meilläkin jo valtaosa joululahjoista ostettu. Vihaan kierrellä kaupoissa sitten viikkoa ennen ja...
  5. P

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Moikka mahasiskot! Kyselinkin jo aiemmin kuinka siihen Facebook-ryhmään pääsee, olen siellä niin aktiivinen!? Mulla ollut kipuja tosi paljon ja tänään olin gynen ultrassa. Vauva voi onneksi hyvin, mutta seuraillaan tilannetta. Mulla on ollut aiemmissa raskauksissa ennenaikaisia supistuksia...
  6. P

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Ainiin ja pääseekö mukaan fb-ryhmään? :)
  7. P

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Moikkelimoi! Täällä taka-alalla olen Kaksplussaillut ja ihan plussaillutkin tuossa lokakuun alussa. Esittäydyn: Pele, neljäs tuloillaan, la 11.6. ja nyt siis 11+1. Tyksissä synnytän. Voisko mut lisätä listalle? Pääsiskö mukaan remmiin? Aivan hirveä pahoinvointi on, ei tahdo kuvotus...
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Lämmin onnitteluhali Minalolle!!! Vaikka en enää plussia metsästäkään, olen tämän vauvan alkuunsaaton jälkeen käynyt täällä säännöllisesti tiirailemassa muiden tuotoksia ja mielessä erityisesti "tutut" testailijat, jotka tsemppailivat muakin aikanaan. Olet todella plussasi ansainnut...
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heilangan testissä mun kännykän näytöllä aika selvästi näkyvä vaaleanpunainen haamu!! <3
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MiNalolla selkeä haamu! Muokkasin kännyllä. :) [/URL][/IMG]
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Carolina mäkin nään haamun. Käytin kuvaa kännykän kuvankäsittelyssä lisäten siihen saturaatiota ja kontrastia ja aika hyvin näkyy. Mikä dpo nyt on? Toivotaan vahvistumista! :) Carolinan testi [/URL][/IMG]
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mä taas erottaisin Johannalla jotakin, mutta noissa Rfsun testeissä vain täsmälleen samanlaisia viivanpaikkoja kuin mulle tuli lähes jokaiseen saman merkin tikkuun niitä tehdessäni. Toivottavasti tulis vahvempi ja selkeästi punainen haamu, sellainen mulla silloin enteili lopuksi plussaa. :)
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Jeeee, onnea MiNalolle selvästä punaisesta haamusta!! :) Sanoisin plussaksi jo.
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    PiipaKaa: Komppaan murmuria, että selkeä haamu on, jos testit ei ole koskettaneet toisiaan ja viiva on siis tullut jo ennen, kun olivat vierekkäin! :) Mulla on vastaavanlaisia haamuja tullut joka kerta, kun erehdyin laittamaan tikut rinnakkain ja juuri tuolla lailla, että on tuolla lailla...
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MiNalolla ja KITTYllä kummallakin haamut! :) Paljon vahvistumista niille! <4
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Pidän peukkuja pystyssä, musta tuo ei ole ollenkaan epätoivoinen viiva ku dpo vasta 9. :) Tsemppii! :)
  17. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MiNalo, käsittelin pikana kännyllä sun kuvaa, saturaatiota lisää ja onhan se viiva värillinen! :) [/URL][/IMG]
  18. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Moikka kaikille himotestaajille! Tuun komppaamaan Nicciä noiden testien suhteen. Omasta kokemuksesta ja läjäpäin testejä tehneenä voin vannoa käsi Raamatulla pregcheckin nimeen ja toinen on tosiaan tuo apteekin oma. Mulle JOKA KERTA jonkin sortin viivan antoi Rfsu ja cb plussatesti ja...
  19. P

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Nyt on toinen kortisonipiikki isketty persnahkaan. :) Huomiseen ainakin pitää olla täällä vielä, mut toiveissa olis tietysti kotiinpääsy. Verinäytteistä tuli tulokset ja hb oli 112, ei aloitettu rautaa. RR 100/53. Mulla alkaa myös varhennettu äippäloma 18.4. ja otan satunnaisia keikkoja...

Yhteistyössä