Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

että mä rakastan tätä ketjua. :D tätä lueskellessa tuntee ittesä normaaliks, etten ole ainoa joka pissailee tikkuun ja kääntelee ja vääntelee sitä eri valoissa (naama melkein kiinni siinä) josko siinä näkyis jotakin. :D On niin lohduttavaa käyttää välillä sitten ovistikkuja - niihin kun saa oikeasti väriäkin. :D ootte ihania <3
 
Uteloitti niiiin..joten dippasin Apteekin oman kumminhin:whistle:..ei muuta kuin hailukka viiva, mutta näkyy enempi kuin eilen?..ja ihan testiajalla max. 15min sisään kuvattu.

..ja tuostahan ei saa selvää taas mitään, pöh..kameran kautta katsottuna näkyi hyvin!..voisikohan joku ihuna tuota muokkailla?..kiitos kaunis taasen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur sitä minäkin niin kovin paljon toivoisin..mutta liian usein oon saanut pettymyksen kokea. Ei oikein enää uskalla edes toivoa, saatikka ääneen sanoa.
Kyllä minä näen tuossa sun testissä haaleen viivasen! Ihan ilman muokkaustakin! <3
 
Ekan kerran tähän ketjuun kommentoin vaikka oon näitä kuvasia täällä pitkän aikaa tihrustellut :rolleyes:

mur-mur tuossa viimeisessä kuvassa näin haalean toisen viivasen ihan ilman muokkauksia, toivotaan sille vahvistumista :heart:

oot niin kovin tsemppannut kaikkia tasapuolisesti eri ketjuissa, että piti nyt ihan vasiten sinun testiä kommentoida =)
 
Kiitos ihunat:kiss:..mutta ei se viivanen siitä enää vahvistu, sen jo tiedän.
..pikku rippehiä siitä mahdollisesta tärpistä vaan näyttää.
Tässä sitten jo reilusti(1h?)testiajan jälkeen kuvattuna..väriä sain näkyviin, mutta oli levahtanut siihen viivan paikan kohdille..ja onhan siellä miun naggi jarpaathin kuvaan päässet..hih:D



..en nyt oikein tiedä, onko oloni nyt yhtään parempi jos pieni yritti tarrata - kuin, että jos joka dippaus olisi näyttänyt aivan selkeästi vain sitä 1 viivasta..miehän en enää kuumeile..j o t e n, paras näin..mutta pyllärin olisin täysin sydämin ottanut kumminhin vastaan:heart:
 
Viimeksi muokattu:
^^ Juuri sen pyllärin olisin ilomielin sinulle suonut mur-mur ihanaiseni..;)
Kiitos:heart:
..enhän mie mitään ehkäisyä aio ottaa käyttöön..mutta tällä tapaa ne miun tärpit vain taitaa kestää..hetken sykähdyttävä, mahan pohjassa asti tuntuva ilo.:)

Mie vaan tuo lapseni isän tapasin liian myöhäisellä iällä - 38v..poikanen saikin alkunsa 6kk seurustelun aloituksesta:heart:..ja luulen, että yksi kemiallinen oli siinä välissä.

Olisi pitänyt ymmärtää aikas pian aloitella uutta yritystä..oli vain kaikenlaista: väsymystä, raskauden jälkeistä masennusta..tuli parisuhde "kriisi"..siinä 4v meni..ja sitten ollessani 43v yllättäin iski kauhia kuume!:D
..tiukka on tämä tauti kyllä - ei meinaa laskea lämpö olleskaan!..:eek:..:)

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Piti tulla kurkkaamaan onko MiNalolta uutta testikuvaa ja olihan täällä, jee!! Ja näkyy selvemmin kuin eilen! Voi että, oispa ihanaa, kun nyt vahvistuis.

Tässä sulle vertailun vuoksi kun kirjoitin noista omistani.
Tämä on kp 22/25-28

Ja tää seuraavana päivänä


Eihän sitä noita keskenään periaatteessa vertailla voi, mutta lähinnä sen takia laitoin, ku mainitsin siitä, että tein ekat testit tooooosi hailuroita kans.


Itse kaipaan tikutusaikoja. Ne oli niin piinaavaan raastavan ihania jännityshetkiä. :)
Vaikka huippuahan tämä on, ett vauva tulee pian.

Tsemppiä kaikille muillekin tikuttelijoille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Pele Sullahan on ollu jo ihan selkeä viiva tuossa alemmassa kuvassa..mulla on tosiaan vasta kp 21/30-32 mutta on ollu aikainen ovulaatio. Tuo mun aamuinen on luonnossa samanlainen viiva kuin viimeksi tärppikierrossa dpo 9. Pelottaa ihan kamalasti..viimeksi viivat ei vahvistuneet missään vaiheessa tasavahvoiksi ja raskaus meni kesken rv:lla 6+2. Täytyy nyt rauhassa kattoo mihin tämä johtaa..
 
Lupaavilta noi sun viivat näyttää, älä vielä murehdi ainakaan. Jos ei ylihuomenna oo tätä päivää vahvempi viiva, niin voi ehkä ihmetellä, mutta kun hormoonia on tuossa vaiheessa vielä niin hirmu vähän. Kuitenkin tuo näyttää vahvistuneen eilisestä. :) Se on meillä kaikilla niin yksilöllistä. Tiedän muutamia, joilla se eka haamu on tullut vasta menkkojen jäätyä pois eikä sekään tavatonta. :)
 
äiskä - täällä vuoto alkoi odotetusti tänään..to-del-la runsaana heti ja kovin kipuinenhin olen, huonoa oloista pukkaa..::$
..kiertokin vielä tosi tarkka: 27/dpo14..

Heilanga, pahoitteluni:hug:

MiNalo - voi miten hyvältä näyttää, kovasti viivalle peukuttelen d=)b vahvistumisia!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
miisuliisa - älä vielä menetä toivoaisi, digi näyttänyt kuitenhin noille dpo päiville jo hienosti raskaana 2-3 tuloksen.
..miulla oli pieni verenvuoto myöskin dpo13 -09 raskaudessa - siis, vaikka itselläni todettiin kkm rv8+2 ei vuoto ollut siihen syynä, alkuraskauteen saattaa juuri noihin aikoihin liittyä vuotoja..onko vuotosi miten runsasta, onko kipuja?

Toivon kaiken menevän hyvin, pienelle tarraa&liimaa:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur
vuotoa ei tullut kun sillä yhdellä wc reissulla. nyt se on jo loppu mutta niin on myös runsas valkovuotokin loppu ja tuntuu et mitään oireita ei ole. No ei niitä ole kunnolla ollut edes mut vähän stressaa kun kolmessa aiemmassa raskaudessa aika aikasin alkanut jo etova olo,finnit,väsymys. Nyt ei ole finnejä ei etovaa oloa.
 
Mur-mur
vuotoa ei tullut kun sillä yhdellä wc reissulla. nyt se on jo loppu mutta niin on myös runsas valkovuotokin loppu ja tuntuu et mitään oireita ei ole. No ei niitä ole kunnolla ollut edes mut vähän stressaa kun kolmessa aiemmassa raskaudessa aika aikasin alkanut jo etova olo,finnit,väsymys. Nyt ei ole finnejä ei etovaa oloa.
en usko että on mitään hätää :) itsellä ensimmäisessä raskaudessa ei ollu vuotoja mutta oireita kyllä paljon alusta saakka.. tässä toisessa raskaudessa ei ollut oireita ennen 8 viikkoa, mutta oli vuotoa alusta asti! välillä on tullut ihan kirkasta ja välillä ruskeaa.. nyt vuodot pysyny poissa rv16 jälkeen :) ja kaikki on hyvin!

uskon siis että vaikka sulla jo kolme oireellista raskautta takana, voi tämä olla ihan erilainen :)

tiuhti ja salamatkustaja 25+1
 
Viimeksi muokattu:
Sehän käänsikin ton kuvan, alempi siis eilinen.

Niin ja lisään vielä että olen tehnyt näitä testejä ennenkin enkä oo koskaan saanut mitään viivanpaikkaakaan näihin!

Lapsi olisi meidän toinen, esikoinen 1v 3kk. En voi uskoa että yk 1 olisi näin menestyksekäs. Huh huh.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä