Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö onnea plussasta!!! :) Nyt laitat kuvaa tänne meille jokaisesta testistä jonka pissit, nähdään miten viivat vahvistuu :heart: Luin loppukesästä sen ryöpytyksen minkä täällä sait, ja on oikeasti tosi mahtavaa nähdä että nyt vihdoin saat tuoda tänne oikeita plussatestejä kaikkien nähtäväksi.

metsämanssikka, mä sain selvät plussat pregcheck liuskalla ja puikolla jo rv 3+2. Tosi moni muukin vähintään haamuilee kun on 9-10 päivää ovulaatiosta kulunut, jos onnistuu tarpeeksi vahvaan näytteeseen dippailemaan :) Tuolloin hcg on suunnilleen 10-30 joten testissäkin usein jo jotain vilahtaa. Onnea plussasta!!

Pikkuinen 8+4
 
Tosi hienoa Naapurin tyttö! Minäkin taustalta olen seurannut tätä ketjua, ja olen tosi onnellinen puolestasi! Laitas jossainvaiheessa komiaa värisuora-kollaasia ;) millä dpo:lla suurinpiirtein alkoi haamulaiset näkyä?

Onnittelut myös muille plussa-clubilaisille :heart:


toivon niin kovin että saisin liittyä minäkin haamujengiin tässä kierrossa =)


ÄssÄ dpo6
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄssÄ5;27342680:
Tosi hienoa Naapurin tyttö! Minäkin taustalta olen seurannut tätä ketjua, ja olen tosi onnellinen puolestasi! Laitas jossainvaiheessa komiaa värisuora-kollaasia ;) millä dpo:lla suurinpiirtein alkoi haamulaiset näkyä?

Onnittelut myös muille plussa-clubilaisille :heart:


toivon niin kovin että saisin liittyä minäkin haamujengiin tässä kierrossa =)


ÄssÄ dpo6
Dpo:sta ei varmuutta ja tuota, en oo säästellyt noita testejä muuta kuin kuvina :D
 
Mun on pitänyt jo aikasemmin laittaa viestiä Naapurin tytölle, noista aikaisemmista kuvista, et nyt hei, jopa mä näen jotain. Mutta nyt voin ihan varmuudella sanoa, että paljon paljon onnea plussasta! :) Johan digi testi sen todeksi näytti, mutta nyt alkaa näkymään hyvin pc:n testissäkin. Wau, hienoa!! =)

Ja onnea muillekin plussanneille!! :flower:
 
Mua mietityttää, mie himotestaaja tein taas testin, olin tuossa päikkäreillä ja pidätystä oli noin 4h, niin viiva on yhtä haalea kuin aamun testissä eli hädin tuskin havaittavissa ja testinä siis pc... en silti usko että syytä olisi vielä huoleen vaan hormooni erittyy mulla erilailla eri vuorokauden aikoihin? olenko nyt ihan hakoteillä? Yritän olla panikoimatta... :D Piti Digiä vilkasta että olinko tosiaan vain uneksinut mutta kyllä siinä on yhä sama aamuinen teksti :D
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81
Naapurintyttö: mahtavaa!!! onnea!!! Hienosti näkyy tuossa päivä testissä jo viiva ja digi kertoo jo kaiken!!! Onnea ihan mielettömästi!!! :heart::heart::D

Nimi: Alemassa testissä näkyy mun mielstä selvä värillinen haamulainen!!! tlemmässäkin jotain :) vahvistumisia!!!

Metsämansikan rivi on komia!!! :heart:
 
Naapurintyttö: Eiköhän tuo ole ihan normaalia ;) Mitä olen testaajia seurannut, niin kyllä ne vahvimmat viivat taitaa tulla joko aamuisin tai iltaisin :).
Päivällä saattaapi jopa heikempi tulla :)

Ja ihan oman napaan.
Sen takana ei nyt elämää ole. Tänä aamuna pregcheck (miksi tuo on aina niin hankala kirjoittaa :D ) oli tyylipuhdas nega. Samoiten samanmerkkinen eilen illalla, sitä en tosin jaksanut sen enempää tiiraillatkaan.
Olen ennenkin saanut ennen menkkoja selkeitä viivoja testeihin. Oiskohan sitä joku lh-piikki ennen menkkoja, johon nuo testit reagoisi?
 
Ihania plussauksia! Tuhannesti onnea kaikille joille se kaksi viivasta tullut testiin :flower:

Täällä huitelee kp:t kohta viidessäkymmenessä, eikä tätiä näy. Mitään menkkatuntemuksia ei taaskaan ole vaikka alkuviikosta tuntui että hanat aukeaa. Sanokaa mulle mitä tää nyt on... Missä vaiheessa soitan gynelle? Voiko munasarjakysta aiheuttaa kierron venymisen? Ja rintojen arkuuden? Kierukan poiston yhteydessä todettiin 4cm kysta muniksessa muttei gyneni sanonut sen vaikuttavan mitenkään... Raskaana en varmasti ole joten huolettaa tää nyt todella....

Onnea vielä plussanneille! tarrasukkia ja liimaa ja vaikka mitä teille nyt matkaan! ja tsemppiä muille!
 
naapurintytölle paljon paljon onnea :heart: ihanaa! tosi mahtavaa =)

täälläkin aletaan alkushokista paranemaan :D mut on mun vaikee uskoa edelleen että raskaana olen! huhheijaa :D digin meinasin hakea vielä, josko se antais jotain osviittaa edes! ellei tuu s 3+ :D sain eilen lähetteen ja ultraan pääsen ens viikolla katsoo miten pitkällä sitä ollaan! tein eilen taas apteekin oman ja oli kyllä niin vahva plussa ettei ikuna! esikostakaan sellasta kerenny testaamaan!

neuvolan täti vaan pelotteli ettei ole kohdunulkopuolinen raskau ku pillreitä söin ja kerta ollu niitä tuhruja eikä ole kunnon oireita :( ei mulla kyllä ole kummemmin kipujakaan alavatsalla.. kai niitä olis jo on ku?
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Terveyskirjasto: "Jos raskaus on kiinnittynyt kohdun ulkopuolelle, eivät kuukautiset välttämättä jää pois. Oireena on määrältään vaihteleva verinen vuoto sekä alavatsalle paikallistuvat kivut. Tavanomaisia raskausoireita, kuten pahoinvointia ja rintojen arkuutta voi esiintyä. Harvinaisessa tilanteessa kohdunulkoinen raskaus kasvaa munatorvessa niin pitkälle, että se puhkeaa ja aiheuttaa voimakkaan vuodon vatsaonteloon ja sokin."

Ainakin mitä olen lukenut, kohdunulkoisessa kivut monesti alkavat siinä vaiheessa, kun alkio kasvaa esim. munatorvessa liian suureksi sinne mahtuakseen. Toivotaan kuitenkin, että sinulla on kaikki hyvin :heart:

Itselläni oli oikeanpuoleista kipua alkuraskaudessa, ja kävinkin rv 8 omaan piikkiin varmistamassa, että tällä kertaa vauvanalku löytyy ja vieläpä oikeasta paikasta.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Sunflower11
Mä söin pillereitä ja sain tietää olevani raskaana rv 10, enkä mä mistään ois ees tienny olevani raskaana :D Kun tein testin varmistaakseni vielä että 2kk poisjääneet menkat on vaan "muuten vaan" pois. (tein negan kun ekat menkat viikon myöhässä).
Et semmosta :D

Onnea Naapurintytölle!

Itellä alkoi eilen yk 24 :(
 
Minix Mulla kierto venyi kesällä kp49 saakka kunnes vuoto alkoi,ilman mitään erityistä syytä. Aina ollut todella säännöllinen 28-29pvän kierto :)

Tiuhti_ Mulla keväisessä kohdunulkoisessa alkoi kivut vasta siinä vaiheessa kun olin jo vuotanut vatsaonteloon verta ja munanjohdin oli repeytynyt ja samantein kivun ilmaantumisesta jouduin soittaan lanssin ja siitä kiireesti leikkaukseen,mitähän niitä viikkoja kerkes olla,oisko 6+? mini vuotoa kerkes olla pari päivää.Toivotaan että sulla ihan normi raskaus :)
 

Yhteistyössä