Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä tänään kp 2. Tää olikin lyhkäsempi kierto, eli listalle voi päivittää kierron pituudeksi 28-37. Onhan tossa jo jonkin verran epäsäännöllisyyttä… No oottelen aikaa julkiselle niin siellä toivottavasti tarkistetaan munasarjojen tilanne.

Ootko siis saamassa ajan ihan julkisen gynelle? Miten oot onnistunut? 😅
Siis olin heinäkuussa yhteydessä julkiselle, koska kierto venähti ja mulla on aikoinaan todettu magneettikuvassa sivulöydöksenä monirakkulaiset munasarjat. Gynelle en tietääkseni oo pääsemässä vaan ihan vaan lääkärille. Saa nähdä kauanko menee että saan ajan 😅 Lähinnä kiinnostaisi tietää että onko mulla pcos ja että mikä on munasarjojen tilanne nykyään. Tuosta magneettikuvasta on yli 10 vuotta

Minäkin kävin hakemassa ovulaatiotestejä, ja puhdasta nollaa näyttää tänään. Koskaan en oo ennen ovulaatioita tikuttanut, ja nytkin ensisijaisesti siksi, että sais mahdollisesti vähän vinkkiä kierron kulusta ja tulevien menkkojen ajankohdasta. Kannattaako testailla joka päivä, vai nyt parin päivän välein kunnes viiva alkaa tummuun?

Mulla menee niin helposti suorittamiseksi lapsenteko(kin), etten jatkossa haluaisi tikkujen kanssa aikatauluttaa seksiä, ainakaan vielä tässä vaiheessa yritystä. 😅

Yhteistyössä