V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vain sinun päiväunissa. Miksi tukit tätä palstaa persusaastallasi?Oikeistolainen politiikka tuottaa hyvää.
Ihmisten työllistyminen on sun mielestä saastaa...Vain sinun päiväunissa. Miksi tukit tätä palstaa persusaastallasi?
Ihmisten työllistyminen on sun mielestä saastaa...
Kiitän lisääntyvistä USA-osingoista.Saitko ap vihdoin työpaikan vai mistä kiität?
Kiitän lisääntyvistä USA-osingoista.
Näin kesäkuussa useimmista USA-lapuista tulee kvartaaliosingot.
Mites sulla?
Vaikuttaako niihin jotenkin työllisyys itsessään?Kiitän lisääntyvistä USA-osingoista.
Mites sulla?
Hyvä työllisyys tarkoitta hyvää taloutta ja nousevia osinkoja.Vaikuttaako niihin jotenkin työllisyys itsessään?
Kiitän lisääntyvistä USA-osingoista.
Mites sulla?
Hyvä työllisyys tarkoitta hyvää taloutta ja nousevia osinkoja.
Joo, niin on. Suomen talous on sakannut vuodesta 2008 asti ja se näkyy työttömyytenä. Lisäksi Suomi mahdollistaa työttömyyden harkittuna elämäntapana.Suomessa on tällä hetkellä erittäin huono työllisyystilanne.
No itse en ole noin suoraviivaista yhteyttä nähnyt.Hyvä työllisyys tarkoitta hyvää taloutta ja nousevia osinkoja.
No itse en ole noin suoraviivaista yhteyttä nähnyt.
Mitä sä olet nähnyt?No itse en ole noin suoraviivaista yhteyttä nähnyt.
"Oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista."Suomi ensin! Menkään vittuun täältä palstalta muita maita ihannoivat hihhulit.
Pierupetri sijoittaa vain mummonsa alushousuihin, joita löytyy kaikissa sateenkaaren väreissä ja ekstra large-koossa.Luulisi sijoittajalla olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin päivystää perhepalstalla, joka mainostaa vauvanvaippoja..
Inessiivi (missä): ko'oissaPierupetri sijoittaa vain mummonsa alushousuihin, joita löytyy kaikissa sateenkaaren väreissä ja ekstra large-koossa.
Vaikutat ilmeisen mielenvikaiselta.Pierupetri sijoittaa vain mummonsa alushousuihin, joita löytyy kaikissa sateenkaaren väreissä ja ekstra large-koossa.
Pierupetri kirjoittaa itsestään toisessa persoonassa.Vaikutat ilmeisen mielenvikaiselta.