Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään ihmeellistä sähköisku tuntemusta vasemmalla puolella. Ei normi ovistuntemuksia. Outoa ja toinen rinta vihloo välillä. Lievää menkkatuntemusta ollut myös.
Ehkä nää on merkkejä että kroppa alkaa taas herätä toimimaan.
Oon tykänny käyttää tota raskauskeijua testien tilaamiseen niin onko teillä sieltä suositella hyviä ovistestejä mitkä olis helppokäyttöisiä kun en oo niitä ennen kokeillut?

Tänään ihmeellistä sähköisku tuntemusta vasemmalla puolella. Ei normi ovistuntemuksia. Outoa ja toinen rinta vihloo välillä. Lievää menkkatuntemusta ollut myös.
Ehkä nää on merkkejä että kroppa alkaa taas herätä toimimaan.
Oon tykänny käyttää tota raskauskeijua testien tilaamiseen niin onko teillä sieltä suositella hyviä ovistestejä mitkä olis helppokäyttöisiä kun en oo niitä ennen kokeillut?
Onko sulla ollu noita digitaalisia? Mä jotenkin tykkään ite käyttää niitä, selkeimmät. (y) :) Ja sit lisäksi teen jotain halvempia liuskatestejä, esim OneStep, jotta saa samaa infoa molemmista teistä. Menee kyllä usein mulla yks yhteen. 🙏

Sain kesäkuulle ajan polyypin poistoon eli 3kk odotus.. osasin odottaa et on jonoa mut meni kyl kovasti tunteisiin silti 😂😔 eli raskaushaaveet voi heittää nyt sivuun hetkeks ja yrittää keskittyä muuhun❤️‍🩹 yritetään kyllä vielä mut mahikset ton polyypin takia on aika olemattomat joten mitään suuria odotuksia ei oo😩jätän nyt myös ovistestailut sikseen ja säästän testit myöhempään..

Sain kesäkuulle ajan polyypin poistoon eli 3kk odotus.. osasin odottaa et on jonoa mut meni kyl kovasti tunteisiin silti 😂😔 eli raskaushaaveet voi heittää nyt sivuun hetkeks ja yrittää keskittyä muuhun❤️‍🩹 yritetään kyllä vielä mut mahikset ton polyypin takia on aika olemattomat joten mitään suuria odotuksia ei oo😩jätän nyt myös ovistestailut sikseen ja säästän testit myöhempään..
Ähh, ymmärrän fiiliksen, kolme kuukautta tuntuu tosi pitkältä ajalta tässä asiassa 😔

• Surullinen
Reactions: Jazmyn
Ihanaa että syy nyt selvisi, miksi raskautuminen ei oo onnistunut, huojentaa varmasti mieltä. Tsemppiä odotteluun, nyt vaan keskittymään kaikkeen kivaan sillä välin🩷

• Tykkää
Tsemppiä odotteluun! 💗🙏🏻🫶🏻 Ja jospa sen jälkeen sit onnais. ❣️🥰🫶🏻

• Tykkää
Onko sulla ollu noita digitaalisia? Mä jotenkin tykkään ite käyttää niitä, selkeimmät. (y) :) Ja sit lisäksi teen jotain halvempia liuskatestejä, esim OneStep, jotta saa samaa infoa molemmista teistä. Menee kyllä usein mulla yks yhteen. 🙏
En oo koskaan käyttänyt mitään ovistestejä. Luin facesta että pc testit olis hyviä ja näytti olevan ihan edullisia. Digit on aika kalliita.

En oo koskaan käyttänyt mitään ovistestejä. Luin facesta että pc testit olis hyviä ja näytti olevan ihan edullisia. Digit on aika kalliita.
Ne digit on joo vähän hintavia. Toki itellä yks semmonen 10kpl paketti kestää aina 2-3 kiertoa. 🥹🙏
Sen etu on just se, et ei tartte ite tuhrustaa ja miettiä millon se viiva on tarpeeks tumma ja paksu. Mut kyllä noilla muillakin pärjäilee, ei hätää. :giggle:🫶

• Tykkää
Reactions: Soulsister85
Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Sella- ★ 10/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Nilla94 ★ 06/24 ★ 1.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lillis1983 ★ 01/25 ★ 3.
@louwer ★ 01/25 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ 03/25 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@efi ★ 04/25 ★ 4.
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@Vilsu95 ★ 05/25 ★ 2.
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2.
@Dumpperi22 ★ 08/25 ★ 1.
@jeshan ★ 10/25 ★ 4.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@aida91 ★ 10/25 ★ 2.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1. yhteinen)
@Piimis ★ 11/25 ★ 4.
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

13.3.2026 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@EKarolina kp 10/25-28
@Jazmyn kp 14/28-31
@Adelae kp 19/29-30
@Rilja kp 25/32-36
@viivaviivi kp 29
@Piimis kp 36/30
@Menna90 kp 29/30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@viivaviivi DPO 16
@Menna90 DPO 13
@Rilja DPO 6

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 04/25
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24) ★ 05/25
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)★ 05/25
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1. ★ 05/25
@Käpyseni ★ 04/25 ★ 2. ★ 05/25
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. Yhteinen) ★ 05/25
@vauvakuume7 ★ 12/24 ★ 8. ★ 05/25
@ISLI ★ 02/24 ★ 4. ★ 05/25
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 05/25
@Niisq ★ 05/24 ★ 2. ★ 06/25
@Kultakataja_ ★ 04/24 ★ 1. ★ 06/25
@JasmiRubiini99 ★ 06/25 ★ 1. ★ 06/25
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1. ★ 06/25
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2. ★ 06/25
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6. ★ 07/25
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2. ★ 07/25
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2. ★ 08/25
@Haaveilua ★ 08/24 ★ 1. ★ 09/25
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1. ★ 10/25
@Possukka33 ★ 08/25 ★ 1. ★ 11/25
@påtta ★ 9/25 ★ 2. ★ 11/25
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2. ★ 12/25
@Eloja94 ★ 08/24 ★ 1. ★ 12/25
@Beehive27 ★ 10/25 ★ 3. ★ 01/26
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen) ★ 01/26

Mites teillä dpo-ihmisillä? 💕 Onko mitään tuntemuksia tms?
Mulla vielä niin pienet DPO:t et yritän olla miettimättä 🙈 tosin fertility friend väittää et ois päivä enemmän, sen mielestä ovis on lämpöjen perusteella ollu jo perjantaina ku tuli ovisplussa 🤨 nännit oli kipeet pari päivää oviksen jälkeen, eilen illalla tuntui pienen hetken jotain kuplimista mahassa ja tänään närästää mut johtuu kyllä reissun ruokavaliosta, ei ollu terveellisimmästä päästä 🫣

Hellou!
Taidan seuraavaan kiertoon ottaa kokeiluun noi ovistestit. Kunhan kierto nyt alkaisi...
Mikäköhän lämpöjä vaivaa kun tänä aamuna oli jo 36.7 eli nousee vaan. Voiko tää tarkoittaa että oon jo ovuloinut mahdollisesti vai onko päällä vai tulossa?viime lauantaina puuhailtu että ei se varmaan siitäkään vielä voi johtua...?flon mukaan ovis tänään kun merkkasin jälkivuodon mutta tiedä siitäkään. Ei mitään hajua missä mennään tällä hetkellä.
Illalla alotan raudan ja huomenna muut "mömmöt". Katotaan onko näillä vaikutusta mihinkään.

• Tykkää
Reactions: Jazmyn ja EKarolina
Meillä pikkuneidin flunssa ei ottanut parantuakseen ja toissapäivänä nousi kuume, ensimmäinen korvatulehdus nyt sitte😵 itelläki flunssaa TAAS, huoh. Mä oon käyttänyt vallan digiovistestejä, ku en mä saa sitä kii normi liuskoilla. Toki nyt en oo saanut millään kiinni pariin kiertoon🙈 toivottavasti nyt ei tuu mikään megatautu et pääsen sinne Taysiin tiistaina. Oon ihan kuollu ku taas on mennyt yöt valvoes räkäisen lapsen kans

• Surullinen
Meillä pikkuneidin flunssa ei ottanut parantuakseen ja toissapäivänä nousi kuume, ensimmäinen korvatulehdus nyt sitte😵 itelläki flunssaa TAAS, huoh. Mä oon käyttänyt vallan digiovistestejä, ku en mä saa sitä kii normi liuskoilla. Toki nyt en oo saanut millään kiinni pariin kiertoon🙈 toivottavasti nyt ei tuu mikään megatautu et pääsen sinne Taysiin tiistaina. Oon ihan kuollu ku taas on mennyt yöt valvoes räkäisen lapsen kans
Tsemppiä! 🩷 Korvatulehdukset on ihan syvältä, meillä oli viime vuonna ihan jäätävä kierre joka loppui vasta kahden putkituksen ja kitarisaleikkauksen jälkeen 😵‍💫 ja sillon sain ite kaikki lapsen taudit myös et tunnen ton tuskan...

Yhteistyössä