Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään tietoo😅 kai ne siirtää jos kaikki näyttää ultras hyvältä ja saisin sen oviksen bongattua🥲 meillä mies kans toivoisi ettei la olis joulun aikaan🙄 mut joulukuullehan se menis jos nyt tästä kierrosta tärppäis.
No mut nyt vielä "sais" joulukuulle ennen joulua 🙂 meillä vissiin mies ei haluu just siihen joulun ja uuden vuoden väliin ja mun kierrolla tulis just siihen.. pitää kyl sit ens viikolla jutella et se ois vaan laskettu aika et ihan hyvin voi tulla jo vaikka pari viikkoa aiemmin, toivottavasti päästäis yhteisymmärrykseen 😥 esikoinen tuli kaks päivää ennen laskettua et en tiiä miten hyvin tää viikkoja aiemmin ajatus menis läpi 🫣

• Tykkää
Reactions: EKarolina ja aida91
https://ibb.co/dJDq2Xmh

No nyt ei tarvii viivoja tarkkailla.
Nyt alkaa taas pelko ja jännitys miten tämä etenee. En ole aijemmin täällä tainut kertoakkaan, että olen elämäni aikana saanut yhteensä 9 keskenmenoa. Myöhäisin rv13. Siksi testistä alkaa aina tosi kova pelko. Mutta kaksi onnistunutta raskautta tuo myös toivoa❤️
Onnea!!❤️ ja tarrasukkia toivotaan että kaikki menee nyt hyvin🙏🏼

• Rakkaus
Reactions: Menna90
Mä en saanu ovista testillä kiinni tässä kierrossa. Munhan ei alunperin pitäny ees testailla mut ostin ekaa kertaa kokeiluun cb digitestit ni halusin kokeilla niitä 😊 alotin kp15 kerran päivässä testailun (aamusin) mut en saanu posia. Veikkaan et ovis oli eilen tai tänään (flo lupaili tälle päivälle ovista) eilen oli aikamoista kipua oikealla alavatsalla (just siellä puolella missä ti nähtiin ultrassa johtofollikkeli) limoja ollu kans jo monta päivää ja tänään niitä oli vähemmän mikä viittais kans siihen et ovis alkaa olee ohi. Testaan ehkä huomenna vielä mut jos se on nega ni huomenna sit varmaan dpo1. Mitään suuria odotuksia ei oo tän kierron suhteen kun se polyyppi on edelleen ja tallettelutkin jäi kahteen päivään kun perheessä oli vatsatautia😩 ollaan viimeks 2 päivää sitten talleteltu eli sen pitäis kyllä riittää jos ovis oli eilen tai tänään..

Jänniä asioita on monella menossa. 🥹 🩷
Mä mietin @Jazmyn , et mä alotan aina ottaa ovistestejä ajoissa. Eli kun mulla on melko aikaisin yleensä ovis, eli n.kp10-12, niin alottelen siinä kp7 tai viimeistään kp8. Mulla oli kans tässä kierrossa fiilis, et se ehti mennä ohi, koska oli niin voimakkaat tuntemukset vas.puolella jo n.kp8, mut sittenpä tulikin pysyvä hymynaama + vahva viiva pc-testiin kp10 ja silloinkin tuli voimakkaat nippasut vas.puolelle. Eli voi vielä olla sullakin tulossa? 🥹:love:

• Tykkää
Reactions: Jazmyn
Ja sit jäin vielä miettimään tota joulu-vauvaa. 🥹
Mä itse oon siinä pisteessä, että mulle sopis ihan mikä vaan syntymäpäivä, samoin mun puolisolle. ❤️ Oon aina haaveillut kevätvauvasta, mut nyt vaakakupissa painaa jo enempi se, et ylipäätään saataisiin vielä toinen vauva. 🩷🩷🩷
Eli tervetuloa ihan milloin vain!

Mut ymmärrän toki myös tuon toisenlaisen ajattelun, enkä mitenkään halua ketään omalla ajatuksella loukata tms. 🥹🙏

• Tykkää
Reactions: Jazmyn
Mä oon kans nyt testaillu ovista tosi aikaisin, alotin liuskoilla jo kp8 ja violeteilla digeillä sit kp14, plussa tuli kp18.. niis violeteissa digeissä on se kiva et näkee jo sitä estrogeenin nousua mut on toki kalliimpia..

Ja tohon laskettuun aikaan nii mä oon kans sitä mieltä et sais tulla millon vaan kunhan tulis, mies on meillä se kärsivällisempi ja on varmaan sitä mieltä et yks kk sinne tänne ei täs kohtaa tunnu ja vastahan me aloitettiin yrittäminen.. luultavasti ei edes tajua miten paljon mulla on tää vauva-asia mielessä päivittäin 😶

• Tykkää
Reactions: Soulsister85
Jänniä asioita on monella menossa. 🥹 🩷
Mä mietin @Jazmyn , et mä alotan aina ottaa ovistestejä ajoissa. Eli kun mulla on melko aikaisin yleensä ovis, eli n.kp10-12, niin alottelen siinä kp7 tai viimeistään kp8. Mulla oli kans tässä kierrossa fiilis, et se ehti mennä ohi, koska oli niin voimakkaat tuntemukset vas.puolella jo n.kp8, mut sittenpä tulikin pysyvä hymynaama + vahva viiva pc-testiin kp10 ja silloinkin tuli voimakkaat nippasut vas.puolelle. Eli voi vielä olla sullakin tulossa? 🥹:love:
Joo mäkin oon liuskatesteillä alottanu testailun jo kp13 yleensä, kun ovis mulla on yleensä kp16-17. Noilla digeillä alotin vast kp15 testailemaan kun aattelin et tulis sit suoraan se hymynaama eikä tarveis montaa päivää testata, mutta ei se sit tullukkaan😄 mut joo onhan se vielä mahdollista et ovis ois tulossa ku joskus tosi harvoin se on vasta kp19 (niinku viime kierrossa oli) mut jotenki aattelin et jos ovis oiski vasta tollon ni digillä ois se plussa jo tullu? 🤔 ei oo siis aikasempaa kokemusta ni en tiedä tuleeks niissä kans plussa yks pv enne ovista niinku liuskoissa? Täytyy viel huomenna aamusta testata.

Lämmötki oli tänään jo 37,0 mutta olin eilen siinä vatsataudissa/kuumeessa ni sekin voi toki vaikuttaa vielä. Tänään tuli myös pyyhittäessä aamulla limoja jossa oli vähän veriviiruja ja nyt limat vähentyny🤔

Ja sit jäin vielä miettimään tota joulu-vauvaa. 🥹
Mä itse oon siinä pisteessä, että mulle sopis ihan mikä vaan syntymäpäivä, samoin mun puolisolle. ❤️ Oon aina haaveillut kevätvauvasta, mut nyt vaakakupissa painaa jo enempi se, et ylipäätään saataisiin vielä toinen vauva. 🩷🩷🩷
Eli tervetuloa ihan milloin vain!

Mut ymmärrän toki myös tuon toisenlaisen ajattelun, enkä mitenkään halua ketään omalla ajatuksella loukata tms. 🥹🙏
Täällä myös samat fiilikset et saa tulla milloin vain kuhan vaan tulis💗 yritystä niin kauan takana jo😩

Mä oon kans nyt testaillu ovista tosi aikaisin, alotin liuskoilla jo kp8 ja violeteilla digeillä sit kp14, plussa tuli kp18.. niis violeteissa digeissä on se kiva et näkee jo sitä estrogeenin nousua mut on toki kalliimpia..

Ja tohon laskettuun aikaan nii mä oon kans sitä mieltä et sais tulla millon vaan kunhan tulis, mies on meillä se kärsivällisempi ja on varmaan sitä mieltä et yks kk sinne tänne ei täs kohtaa tunnu ja vastahan me aloitettiin yrittäminen.. luultavasti ei edes tajua miten paljon mulla on tää vauva-asia mielessä päivittäin 😶
Meillä kans mies se kärsivällisempi ja häntä ei kans haittais jos tulis vähän taukoaki yritykseen mut tietää et mulla kans päivittäin yritys ja vauvan saaminen mielessä🤣❤️

Voin niin samaistua noihin vauva-ajatuksiin jatkuvalla syötöllä. Mä en muuta ajattelekkaan kun seuraavaa raskautumista vaikka toinen osapuoli onkin vähän epäröivämpi kun varmaan pelkää uutta keskenmenoa mitä toki minäkin pelkään. Mutta oon niin onnellinen että yritys jatkuu kuitenkin.
Testit polttelee kaapissa mutta vasta aikasintaan sunnuntaina alotan kun on oletetusti dpo9. Tuun listoille vasta jos menkat alkaa.
Haluan toivottaa hirmuisesti tsemppiä kaikille jotka yrittää ja jotka jo plussannut!kohti kevättä mennään!❤️

• Rakkaus
Reactions: Menna90

Yhteistyössä