K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No olinhan. Sano itse, niin voidaan käydä katsomassa, että siellä se on edelleen. Muistan tuon väitteen, että se mamma muka oli täältä ja että poisti kommenttinsa, mutta en muista yhtään, mikä kommentti se oli tai kenen instassa.
Jos sä muistat, niin katsotaan. Tai jos muistat edes, mikä se kommentti oli?
Oli kuulepas silloin, kun B oli Strasin kanssa matkalla Lontooseen ja oli kuva kentältä. Siihen oli kommentoinut kökkö enkullaan "I tough you were in finland" ja kappas kun sitä ei enää ole. 😁

vierailija
Mikä tota instaa vaivaa?? Nyt kun kävin toiveikkaana kurkkaamassa, näkyiskö Bojanin seuratut jäjerstyksessä, niin siellä on aina kaksi yhteisesti seurattua tiliä peräkkäin ja kaksi, joita mä en seuraa. Ja tätä ”kuviota” sitten toistona useita kertoja (että alkaa vain tilit, joita mä en seuraa).
Ihan 🤪

vierailija
Kappas kun edelleen se kommentti löytyy bojansstories-instasta.
Do dii. Niin kuin mä muistinkin 😇 Sitä vaan en muistanut, millä tilillä se oli tai edes, mihin liittyi 😅
Muistan nyt, kun naurettiin, että miksi se fanitilillä höpisee kuin luulis puhuvansa Boitsulle. Ei oo ihan kaikki muumit hänen laaksossaan 😅
Mut ei tod oo kukaan täältä (ainakaan instatouhujen perusteella)

vierailija
K parka on ihan hukassa ilman Peksin sylkkyä.. Onneksi numero vasten selkää lohduttaa hieman.

Ehkä jo pian, uudestaan ja millaista se tuleekaan olemaan, miettii K iltaisin peiton alla .. Ja nukahtaa kihkeisiin ja rakkaudentäyteisiin uniin.

Lapselliset pikkupojat - ne on unohtuneet jo kauan sitten...
Hmmm....mitenhän K ajatteleen sen tapahtuvan 🥵

vierailija
Se 'alkuperäinen" röökaaja" ois ehkä kyllä Joker Out kommentin yhteydessä kieltänyt, ettei kommentoinut itse. Vähän tilannetajua pönttö. Ei ne nyt niin lumihiutaleita ne Joksut oo, että pitää suojellla kaikelta mahdolliselta, Rööki-Rituiltakin

vierailija
Se 'alkuperäinen" röökaaja" ois ehkä kyllä Joker Out kommentin yhteydessä kieltänyt, ettei kommentoinut itse. Vähän tilannetajua pönttö. Ei ne nyt niin lumihiutaleita ne Joksut oo, että pitää suojellla kaikelta mahdolliselta, Rööki-Rituiltakin
Ja onhan se tärkeetä pitää Rööki-Ritut mukana, jos lähtee Tauskin kanssa kiertueelle.

Yhteistyössä