vierailija
Älä nyt ole möksä. Kirjota vain meille. Jookosta.Täältä ajettiin kaikki järkevää keskustelua käyvät pois jatkuvalla solvaamisella. Ei täällä kannata enää yrittää kirjoitella mitään fiksua.

Älä nyt ole möksä. Kirjota vain meille. Jookosta.Täältä ajettiin kaikki järkevää keskustelua käyvät pois jatkuvalla solvaamisella. Ei täällä kannata enää yrittää kirjoitella mitään fiksua.
Sikaarin voisi sytytellä poikain kunniaksi!Tätä minäkin mietin. Ulkoilmassahan ollaan niin eiköhän se ole sallittua.
Minusta Damon keskustelut eivät olleet fiksuja. Kiusataan täällä muita tahallaan väittämällä että Damonin ja Bojanin välit ovat lämpimät. Bojania omille bändikavereilleen pakkoparittajien kirjoitukset olivat oksettavia ja pelkkää riidan haastamista. Ovat pelkkiä kavereita keskenään. Yhtä sairasta kuin nämä Peksi jutut.Täältä ajettiin kaikki järkevää keskustelua käyvät pois jatkuvalla solvaamisella. Ei täällä kannata enää yrittää kirjoitella mitään fiksua.
Ei varmasti ole, jokin rajattu alue voi olla jossakin kaukana lavasta, pitää ottaa muutkin ihmiset huomioon.Tätä minäkin mietin. Ulkoilmassahan ollaan niin eiköhän se ole sallittua.
Ota muffinssi ja latte macchiato.. Saat ilmaiseksi, niin tulee parrmpi mieli. Tuosta!Minusta Damon keskustelut eivät olleet fiksuja. Kiusataan täällä muita tahallaan väittämällä että Damonin ja Bojanin välit ovat lämpimät. Bojania omille bändikavereilleen pakkoparittajien kirjoitukset olivat oksettavia ja pelkkää riidan haastamista. Ovat pelkkiä kavereita keskenään. Yhtä sairasta kuin nämä Peksi jutut.
Minusta Damon keskustelut eivät olleet fiksuja. Kiusataan täällä muita tahallaan väittämällä että Damonin ja Bojanin välit ovat lämpimät. Bojania omille bändikavereilleen pakkoparittajien kirjoitukset olivat oksettavia ja pelkkää riidan haastamista. Ovat pelkkiä kavereita keskenään. Yhtä sairasta kuin nämä Peksi jutut.
Minä en niin välitä sikareista. Riittääköhän yksi röökiaski vai pitäisköhän ottaa varmuuden vuoksi kaksi.Sikaarin voisi sytytellä poikain kunniaksi!
Aina tasan 2 sekuntoa mihin vuorokauden aikaan tahansa niin perässähiihtäjäpeukku ilmaantuu. Häivy Bojere ketjuihin, jos ahdistaa ja koet kiusaamisena vapaamman menon. Loverpoolikin on muuten auki. VinkvinkÄlä jaksa peukuttaa omiasi.
Jos Tauski on mukana, niin voit selvitä yhdellä askilla, kun suusi jää auki asentoon Tauskin tiukkaa gluteus maximusta katsellessa.Minä en niin välitä sikareista. Riittääköhän yksi röökiaski vai pitäisköhän ottaa varmuuden vuoksi kaksi.
Ai että yleisössä ei saa polttaa? Siinähän menetän paikkani, jos lähden kesken keikan röökille. Typerää.Ei varmasti ole, jokin rajattu alue voi olla jossakin kaukana lavasta, pitää ottaa muutkin ihmiset huomioon.
Minä poltan koko askin kerralla, niin ei tarvitse jatkuvasti ravata rölkillä.Ai että yleisössä ei saa polttaa? Siinähän menetän paikkani, jos lähden kesken keikan röökille. Typerää.
Niinhän meitä onkin, ei hän itseään peukuttanut.Mua naurattaa tämä yksi peukuttelija. Kohta hän taas kertoo, et tosishippaajia on täällä ainakin neljä
Poltatko just ennen keikkaa aina? Monta askia otat mukaan?Minä poltan koko askin kerralla, niin ei tarvitse jatkuvasti ravata rölkillä.
Katsot tarkkaan ja sitten laitat röökiksi !Miten pitää toimia, jos Tauski ja Bojan suutelevat intohimoisesti toisiaan?
Vedät varmaan myös laardia suupielet kuolassa.Jo kolmas pussi viikon sisällä Estrella Superjuusto Juustonaksuja! Ihan käsittämättömän hyviä
Ehkä kymmenen. Täytyy ottaa varalta ylimääräisiä mukaan B&T suudelman varalta.Poltatko just ennen keikkaa aina? Monta askia otat mukaan?
Mä syön juustonaksut haarukalla tuon takia.Nam. Mä syön tosi usein niitä Taffelin juustopalleroita. Ne on vaan hankalia dipata ja joutuu sormia nuolla joka välissä.
Sitä tekee T ja B keikan jälkeen.Vedät varmaan myös laardia suupielet kuolassa.
Hyvä että joku muisti tämänkin mistä löytyy. Tuskin nimittäin on viimeinen kerta kun tästäkin täällä väännetään. Se on jollakin muullakin ongelmia joko muistin tai instan käytön kanssa kuin "mummoilla". Siellä se kommentti on edelleen ja oli aikoinaankin vaikka väitettiiin että poistui.
Siitä ei ole mitään viitteitä.Sitä tekee T ja B keikan jälkeen.
No nyt kyllä juksaat niin, että soi!Siitä ei ole mitään viitteitä.