vierailija
Eivät tule takaisin, vain sellaiset voi tulla, jotka mode on alunperinkin vienyt.

Eivät tule takaisin, vain sellaiset voi tulla, jotka mode on alunperinkin vienyt.
Nyt alko tehdä mieli pientä syväsukellusta tuhmuuksiin! Tuolla joku viikko sitten on oikein asiallisia ja kauniita kertomuksia jäljellä! Ehkä tuon kauneimpia aarteita tänne pinnalle! T ALEivät tule takaisin, vain sellaiset voi tulla, jotka mode on alunperinkin vienyt.
Kyllä palautuu myös niitä, jotka on ilmoitusten vuoksi mennyt tarkistukseen.Eivät tule takaisin, vain sellaiset voi tulla, jotka mode on alunperinkin vienyt.
Ja kesti taas sen täsmälleen 3 min. Köyttäny varmaan riippulukolla peukalonsa pöydänjalkaan että kykenisi odottamaan sen ajanEn kestä, sieltähän se peukku taas tuli
Ilmiannan kaikki törkyjutut, turha yrittää.Nyt alko tehdä mieli pientä syväsukellusta tuhmuuksiin! Tuolla joku viikko sitten on oikein asiallisia ja kauniita kertomuksia jäljellä! Ehkä tuon kauneimpia aarteita tänne pinnalle! T AL
Ei täällä kukaan peukuttele itseään pönttyli.Ja kesti taas sen täsmälleen 3 min. Köyttäny varmaan riippulukolla peukalonsa pöydänjalkaan että kykenisi odottamaan sen ajan
Anna tulla vainNyt alko tehdä mieli pientä syväsukellusta tuhmuuksiin! Tuolla joku viikko sitten on oikein asiallisia ja kauniita kertomuksia jäljellä! Ehkä tuon kauneimpia aarteita tänne pinnalle! T AL
Höpö höpöKyllä palautuu myös niitä, jotka on ilmoitusten vuoksi mennyt tarkistukseen.
Ilmiannatko Bojanin ja Jerenkin kauniin kanssakäymisen?Ilmiannan kaikki törkyjutut, turha yrittää.
En, heidän asioitaanhan tässä seurataankin.Ilmiannatko Bojanin ja Jerenkin kauniin kanssakäymisen?
En. Koska sellaiseen ei ole tarvetta. He eivät harrasta sellaista eikä Bojan tietääkseni edes halua. Eipä silti, ei J:lläkään ole tarvetta. Heidän suhteensa on muutenkin ainutlaatuinen. Nuo jutut on alempien ihmisten keksintöä. He pitävät toisiaan kädestä, se riittää, kun on ainutlaatuinen yhteys.Ilmiannatko Bojanin ja Jerenkin kauniin kanssakäymisen?
Minä ilmiannanIlmiannatko Bojanin ja Jerenkin kauniin kanssakäymisen?
En, heidän asioitaanhan tässä seurataankin.
*seuraatkin*En, heidän asioitaanhan tässä seurataankin.
Miksi vastaat, minulle kirjoitettuun, oot tehnyt näin ennenkin, sekoittaa keskustelua.En. Koska sellaiseen ei ole tarvetta. He eivät harrasta sellaista eikä Bojan tietääkseni edes halua. Eipä silti, ei J:lläkään ole tarvetta. Heidän suhteensa on muutenkin ainutlaatuinen. Nuo jutut on alempien ihmisten keksintöä. He pitävät toisiaan kädestä, se riittää, kun on ainutlaatuinen yhteys.
Et tiedä yhtään sen paremmin kuin muutkaan mitä he haluaa.En. Koska sellaiseen ei ole tarvetta. He eivät harrasta sellaista eikä Bojan tietääkseni edes halua. Eipä silti, ei J:lläkään ole tarvetta. Heidän suhteensa on muutenkin ainutlaatuinen. Nuo jutut on alempien ihmisten keksintöä. He pitävät toisiaan kädestä, se riittää, kun on ainutlaatuinen yhteys.
Sinä voit olla kuka vaan, esität olevasi sinä. Pölkky.Miksi vastaat, minulle kirjoitettuun, oot tehnyt näin ennenkin, sekoittaa keskustelua.
No eihän palaudu, urpo. Eihän se ilmoittelu niitä poista.Kyllä palautuu myös niitä, jotka on ilmoitusten vuoksi mennyt tarkistukseen.
Älä mene trolliinEt tiedä yhtään sen paremmin kuin muutkaan mitä he haluaa.
Sulle heroiininottotauko.Oisko mammat röökitauko.
Olin suihkussa ja kommentti oli tullut sillä aikaa tänne.Ja kesti taas sen täsmälleen 3 min. Köyttäny varmaan riippulukolla peukalonsa pöydänjalkaan että kykenisi odottamaan sen ajan
Ne vaan ei lähde mihinkään täältäMinä ilmiannan
Pidetään vaan! Mä palaan myöhemmin kiihkeiden, kuumien ja rakkaudentäyteisten Emmanuellen seikkailujen kanssa kanssa....Uuuh....Oisko mammat röökitauko.