Relaatio 1120

vierailija
Puuttuis enää muutama, niihin vinkkejä pyydän kun tässä on päviätolkulla jo mennyt.

1.3
Pom - uim 9
Mikä se pom on uim tekemisissä?

3.3
Kal - Tur 8
Kal loppuinen yhdyssana, joka löytyy wiktionaryn listalta.

5.3.
Häl - Pil väliset 11 ja 4
Kun puhallat pil niin mikä siitä lähtee?

5.5
Show - Stri 15
Pystytkö auttamaan mua #422 kohtien kanssa? Nämä kun selvästi ovat jatkoja multa uupuville.

vierailija
Kiitos avusta, nyt puuttui enää
5.5
Show - Stri 15=kummankin wikissä, suht selkeästi
Kiitti. Olin tuota kokeillut aiemmin parikin kertaa, vaan ei mennyt. Nyt sitten meni, syystä tai kolmannesta.

Kiitos laatijalle todella vaikeasta relaatiosta. Vaikean tästä kuten aiemmastakin tekee minusta se, että nuo mielleyhtymähypyt sanojen välillä ovat niin pitkiä, että ainakin minä eksyn usein matkan varrelle. Usein ne ovat sellaisia, että ainakin minun on todella vaikea nähdä yhteys sanojen välillä. Vika voi olla ja varmaan onkin minun. Mutta tämähän on laatijan oikeus eikä sinänsä ole mitenkään väärin, osoittaa vain laatijan hallitsevan asioita laajalti.

Eli lisää vain samanlaista! 😀

vierailija
No, mun puolesta ei ihan samanlaisia lisää kiitos! Jos ratkomiseen tarvii sivukaupalla vinkkejä, ei voi mielestäni puhua laaturellustal Kukin laatija tehköön kuten tahtoo ja ratkoja voi valita mitä ratkoo, mutta tämän laatijan seuraava taitaa jäädä multa väliin.

vierailija
Minä tykkäsin tästä, vaikka olikin vaikea. Useimpiin sanoihin kuitenkin pääsi toistakin kautta. Muutama tyhjään päättyvä oli, mutta ei onneksi kovin montaa. Teen toisenkin, jos tekijä tekee näitä lisää. Jos helppoa haluaa, niin tehkää 1121.

vierailija
Viimesisä vietäis
5.1
pääsanan vieressä oikealla wal sco alas 6 ja jatko 4,2,8
pääsanan vieressä vasemmalla rau ti ase 10,13 ja 9.13
alakulma vasemmalla no 9,4

5.2
pääsanasta ylös oikealle 6
oikealaita jok ylös 8 ja las 5,6
vasenlaita ukk kuu 6,3,5
Mau Ada ylös 6,6

5.4
vasen yläkulma ih maa 10 ja 9 ( nämä vasemmalle)
pääsananalla ääret 11 ikuis

5.5
kaikki pääsanasta lähtevät 10,10 sekä 3,9 sekä 5,5 sekä 5,8 (jospa näillä tätä ruutua eteenpäin)

vierailija
No, mun puolesta ei ihan samanlaisia lisää kiitos! Jos ratkomiseen tarvii sivukaupalla vinkkejä, ei voi mielestäni puhua laaturellustal Kukin laatija tehköön kuten tahtoo ja ratkoja voi valita mitä ratkoo, mutta tämän laatijan seuraava taitaa jäädä multa väliin.
Olen kansasi samaa mieltä, liikaa joutui kyselemään vihjeitä. Ei tämän tekemiä relluja ,enää koskaan aloita :(

vierailija
Viimesisä vietäis
5.1
pääsanan vieressä oikealla wal sco alas 6=paperiraha ja jatko 4,2,8
pääsanan vieressä vasemmalla rau ti ase 10,13=Tanskassa ja 9.13=samoin tähän
alakulma vasemmalla no 9,4=vinkkejä jo annettu

5.2
pääsanasta ylös oikealle 6=putoa sanasta, on myös TV-ohjelma
oikealaita jok ylös 8=jos sulla se alapuolen joki, niin vinkki annettu ja alas 5,6=kolme jokea
vasenlaita ukk kuu 6,3,5=Teräsbetonin biisi
Mau Ada ylös 6,6=elokuva, Imdb löytyy

5.4
vasen yläkulma ih maa 10=korttipakassa ja 9=mihin Liisa putos? ( nämä vasemmalle)
pääsananalla ääret 11 ikuis=ratkojat.fi, hae ääret

5.5
kaikki pääsanasta lähtevät 10,10 sekä 3,9 sekä 5,5 sekä 5,8 (jospa näillä tätä ruutua eteenpäin)
Tähän annettu vinkkiä, eli loppuratkaisusta selviää kaikki (onko sulla loppuratkaisu?)

Kysy lisää, jos ei vinkit auta ☺

vierailija
5.1.
Vinkkeinä annettu: ruokailupaikka, ruokailupaikan nimi on No, Karkkila
rau tie 9,13, sori, tarkoitin, et tähän myös annettu vinkkiä, (ei siis ole Tanskassa) tuon edellisen paikkakunnan kautta selviää

5.2.
oikealaita jok ylös 8=jos sulla se alapuolen joki, niin vinkki annettu eli vaihda yksi kirjain

vierailija
Viimesisä vietäis
5.1
pääsanan vieressä oikealla wal sco alas 6=paperiraha ja jatko 4,2,8
pääsanan vieressä vasemmalla rau ti ase 10,13=Tanskassa ja 9.13=samoin tähän

5.2
pääsanasta ylös oikealle 6=putoa sanasta, on myös TV-ohjelma
oikealaita jok ylös 8=jos sulla se alapuolen joki, niin vinkki annettu ja alas 5,6=kolme jokea
vasenlaita ukk kuu 6,3,5=Teräsbetonin biisi
Mau Ada ylös 6,6=elokuva, Imdb löytyy

5.4
vasen yläkulma ih maa 10=korttipakassa ja 9=mihin Liisa putos? ( nämä vasemmalle)
pääsananalla ääret 11 ikuis=ratkojat.fi, hae ääret

5.5
Tähän annettu vinkkiä, eli loppuratkaisusta selviää kaikki (onko sulla loppuratkaisu?)

Kysy lisää, jos ei vinkit auta
5.2 joki 8 jäi keksimättä
5.5 vihje sanat on mut loppuratkaisua ei

kaikki muut on ok !

Yhteistyössä