Hei kaikki. Olen puppa 👴🏻 palstan virtuaalinen isoisähahmo. Jos mieltäsi vaivaa joku. Kysy pupalta

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hän vaihtuoi nuorempaan ja tositosi viriiliin mieheen. Juuri mesetteli ja muisteli lämpimästi aamupäiväistä upeaa sessiotamme
On jo aika ottaa lääkkeesi ja mennä nukkumaan. Ruutuaikasi paukkuu, ja saat vanhoilla päivilläsi pullonpohjasilmäsit liiasta netssä roikkumisesta.
Palstan räikeimpänä narsistitapauksena et tunne tarvetta minkäänlaiseen itsekritiikkiin.

On jo aika ottaa lääkkeesi ja mennä nukkumaan. Ruutuaikasi paukkuu, ja saat vanhoilla päivilläsi pullonpohjasilmäsit liiasta netssä roikkumisesta.
Palstan räikeimpänä narsistitapauksena et tunne tarvetta minkäänlaiseen itsekritiikkiin.
Heh Alepa, sinähän päivystät täällä kokoajan ja luet jokaisen ketjun ja jokaisen kommentin ja melkein jokaiseen olet aina kommentoimassa. Eikä tämä yksin riitä, roikut lopun vähän ajan mitään jäljelle jää, niin Vauvalla.

Täällä jyllää rehellisyys ennen kaikkea 😎

Sietäisit ottaa mallia.

ps. Annie vielä jatkoi monen viestin verran, myös kykyjäni kehuen, aah. Elämä on laiffii täällä 🥰
Siellä päässä jatkuvaa kateutta, kiukuttelua ja valehtelua 😒

Viimeksi muokattu:
vierailija
Samaa mieltä. Kerta kaikkiaan epämiellyttävä kuva jäänyt hänestä.
Ilostuin, etten ole yksin mielipiteeni kanssa. Setis on kirjoittanut seuranneensa kirjoituksiani jo Annan palstoilla. En muista, että kirjoituksiani olisi kyylännyt yksikään yhtä inhottava seuraaja. Vain vierailija B-täti nimimerkillä kirjoittaja jäi mieleeni. Hän pöyristyi jostain syystä, kun kerroin ostaneeni berliininmunkin sen kunniaksi, että sain maksettua laskut pankkiautomaatilla.
Pesen parhaillaan pyykkiä. Nettikirjoittaminen on vain harrastus muiden joukossa.
Ei kaikkia voi miellyttää. Sen olen oppinut joulukuusta 2020 lähtien, että minun on viisainta karsastaa mustia kirjoittajia. Heillä on liian erilainen maailmankatsomus, ja turha tällä perhepalstalla on venettä keikuttaa.

vierailija
Ilostuin, etten ole yksin mielipiteeni kanssa. Setis on kirjoittanut seuranneensa kirjoituksiani jo Annan palstoilla. En muista, että kirjoituksiani olisi kyylännyt yksikään yhtä inhottava seuraaja. Vain vierailija B-täti nimimerkillä kirjoittaja jäi mieleeni. Hän pöyristyi jostain syystä, kun kerroin ostaneeni berliininmunkin sen kunniaksi, että sain maksettua laskut pankkiautomaatilla.
Pesen parhaillaan pyykkiä. Nettikirjoittaminen on vain harrastus muiden joukossa.
Ei kaikkia voi miellyttää. Sen olen oppinut joulukuusta 2020 lähtien, että minun on viisainta karsastaa mustia kirjoittajia. Heillä on liian erilainen maailmankatsomus, ja turha tällä perhepalstalla on venettä keikuttaa.
Jos Setis stalkkaa sua, niin voisiko hän sittenkin olla ihastunut sinuun?

Vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa ja silloin myös täydentävät toisiaan.

vierailija
Jos Setis stalkkaa sua, niin voisiko hän sittenkin olla ihastunut sinuun?

Vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa ja silloin myös täydentävät toisiaan.
Tietääkseni moni on kalastellut tältä palstalta seuraa.
Minua säälittää naiset, jotka lähtevät täysin purjein eron jälkeen uusiin suhteisiin, ja siitten taas pamahtaa ero eteen. Samoin uutiset, joiden raflaavan otsikon takaa paljastuu lemmikkieläimen poismeno.
Somemaailmassa kaikki on liian suurta ja höttöä. Ei minunkaan juttuja pidä ottaa vakavasti. Kirjoitan mustaa hirtehishuumoria.
Alan katsoa Yle uutiset ja sitten A-studion.

vierailija
vierailija
Alepa on pahin stalkkaaja @Echo , @Palstapesu , @kruuttis , @Setis. @Johnny Appleseed suuntiin

A taitaapi olla takastunu kahteen viimemainittuun ku heitä näyttää fanittavan erityisesti lähes joka viestissään
Kirjoitustyylisi paljastaa, että,olet ala-asteikäinen tai …jätän kirjoittamatta mikä.
Tyylisi roikkua kirjoittajien kannoilla on stalkkausta sanan varsinaisessa merkityksessä. Sellaisia te persupirut kaikki olette.

vierailija
Tietääkseni moni on kalastellut tältä palstalta seuraa.
Minua säälittää naiset, jotka lähtevät täysin purjein eron jälkeen uusiin suhteisiin, ja siitten taas pamahtaa ero eteen. Samoin uutiset, joiden raflaavan otsikon takaa paljastuu lemmikkieläimen poismeno.
Somemaailmassa kaikki on liian suurta ja höttöä. Ei minunkaan juttuja pidä ottaa vakavasti. Kirjoitan mustaa hirtehishuumoria.
Alan katsoa Yle uutiset ja sitten A-studion.

Tämä ei minulta.

Dementikko-Alepa päästelee näppiksiltään tuttuun tapaan puhdasta luikuria. Parisenkymmentä kertaa olen jo häntä samasta aiheesta korjannut. Mutta ei vaan uppoa häneen ei, lusikalla kun on annettu… En ollut koskaan kuullutkaan moisesta foorumista. Vasta sitten kun se valitettavasti lopetettiin.

Olisi mielellään saanut jatkua niin ei tuo kiusanhenki olisi ikinä ilmestynyt tänne palstaa myrkyttämään jatkuvilla ja asiattomilla hyökkäyksillä mustia kohtaan. Hänen ilmestyttyään palstasta on tullut aika ikävä. Jotkut täkäläiset mustat tunnistivat hänet kauhunsekaisin tuntein ja muistoin tuosta itsensä nolaajasta.

Onnittelut kuitenkin Alepalle, olipa se huikea suoritus sinulta kun osasit ihan itse jopa maksaa laskusi automaatilla 🤭

Seuraava askel on onnistua tekemään se käsittämättömän huikea ponnistelu ihan omalla kotikoneellasi…

vierailija
Dementikko-Alepa päästelee näppiksiltään tuttuun tapaan puhdasta luikuria. Parisenkymmentä kertaa olen jo häntä samasta aiheesta korjannut. Mutta ei vaan uppoa häneen ei, lusikalla kun on annettu… En ollut koskaan kuullutkaan moisesta foorumista. Vasta sitten kun se valitettavasti lopetettiin.

Olisi mielellään saanut jatkua niin ei tuo kiusanhenki olisi ikinä ilmestynyt tänne palstaa myrkyttämään jatkuvilla ja asiattomilla hyökkäyksillä mustia kohtaan. Hänen ilmestyttyään palstasta on tullut aika ikävä. Jotkut täkäläiset mustat tunnistivat hänet kauhunsekaisin tuntein ja muistoin tuosta itsensä nolaajasta.

Onnittelut kuitenkin Alepalle, olipa se huikea suoritus sinulta kun osasit ihan itse jopa maksaa laskusi automaatilla

Seuraava askel on onnistua tekemään se käsittämättömän huikea ponnistelu ihan omalla kotikoneellasi…
"Olisi mielellään saanut jatkua niin ei tuo kiusanhenki olisi ikinä ilmestynyt tänne palstaa myrkyttämään jatkuvilla ja asiattomilla hyökkäyksillä mustia kohtaan. Hänen ilmestyttyään palstasta on tullut aika ikävä. Jotkut täkäläiset mustat tunnistivat hänet kauhunsekaisin tuntein ja muistoin tuosta itsensä nolaajasta."

Sinä tämän pastan olet pilannut typerillä jutuillasi.

Alepa on nostanut palstan tasoa ihanilla kirjoituksillaan. Hän osaa kirjoittaa, sinä Setis et. Sinä olet v ain rähjäinen öykkäri.

Yhteistyössä