vierailija
Aaa en ees huomannut jotain vuoden vanhaa kommenttia. En ees tiedä miksi ajattelin sen olevan joku ulkkis 
Olisi luettavissa tämän keskustelun sivulta 5097.Mitä siis kirjoitti sinne?
Ei ollut poistanut. On siellä varmaan edelleen.On todistetusti meikäläisiä koska kerran poisti kommenttinsa ig:stä heti kun siitä täällä mainittiin. Muutamassa minuutissa, vaikka siihen asti se kommentti oli siellä ollut jonkun aikaakin.
Et tiedä selvästi mistä puhut.Ei ollut poistanut. On siellä varmaan edelleen.
Nooo, linkkaapa, niin uskotaan.Ei ollut poistanut. On siellä varmaan edelleen.
koomista vain ajatellakin sitä pitsialkkareiden määrää mikä mulla menny vaihtoon, kun vahingossa vaan ajattelenkin näitä kahta toistensa lähellä.Koominen pari he ovat yhdessä.
Tiedänhän. Olin silloin palstalla kun joku väitti noin. Joku toinen oli mennyt katsomaan ja sanoi, että on se kommentti edelleen siellä. Kävin itsekin katsomassa, ja oli tosiaan. Sun instas lagas silloin tai jotain jos et muka nähnyt sitä kommenttia enää. Se oli siis Kypros-loman jälkimaininkien kieppeillä joskus.Et tiedä selvästi mistä puhut.
Eiks sun pitäis vetää LSD:tä ennemmin?Se ois taas iltaröökin aika.
Minkä postauksen alta se poistui?Nooo, linkkaapa, niin uskotaan.
Tai edes että kenen tilin? Oliko se jossain mihin B oli tähätty vai..? En itse muista.Minkä postauksen alta se poistui?
*tägättyTai edes että kenen tilin? Oliko se jossain mihin B oli tähätty vai..? En itse muista.
Oletko kokemusasiantuntija?Eiks sun pitäis vetää LSD:tä ennemmin?
En todellakaan. Ei tulis mieleenkään polttaa edes tupakkaa, niin tyhmä en sentään ole.Oletko kokemusasiantuntija?
Miksi yrität sitten pakottaa jotain laittomia aineita?En todellakaan. Ei tulis mieleenkään polttaa edes tupakkaa, niin tyhmä en sentään ole.
Ajattelin, että sopis tupakoitsijalle.Miksi yrität sitten pakottaa jotain laittomia aineita?
K paljasti odottaneensa niin pitkään ja jännityksellä ja sitten on ihan sulaa muovailuvahaa siinä katse ujona...aivan uusi KMiten he voivatkin olla yhdessä niin saake lin seksikkäitä.
Olet sairas.Ajattelin, että sopis tupakoitsijalle.
Tupakoitsijat on tässä niitä sairaita. Enkä mä hänelle mitään ehdottanut, ur po, vaan kysyin, eikö hänen pitäis vetää LSD:tä ennemmin? Eli kysyin, että eikö se olisi hänen omasta mielestään ennemmin hyvä juttu kuin tupakka?Olet sairas.
No miten ois kokaiini? Vetäisitkö sitä mieluummin kuin sitä syöpäkäärylettäsi?Olet sairas.
Eikä ollut ja paljastit juuri ettet tiedä mistä puhut.Tiedänhän. Olin silloin palstalla kun joku väitti noin. Joku toinen oli mennyt katsomaan ja sanoi, että on se kommentti edelleen siellä. Kävin itsekin katsomassa, ja oli tosiaan. Sun instas lagas silloin tai jotain jos et muka nähnyt sitä kommenttia enää. Se oli siis Kypros-loman jälkimaininkien kieppeillä joskus.
Jättäisitkö tämän laittomien aineiden pakotuksesi pois tältä palstalta, kiitos.Tupakoitsijat on tässä niitä sairaita. Enkä mä hänelle mitään ehdottanut, ur po, vaan kysyin, eikö hänen pitäis vetää LSD:tä ennemmin? Eli kysyin, että eikö se olisi hänen omasta mielestään ennemmin hyvä juttu kuin tupakka?