vierailija
Se mitään vihaa ole, jos kertoo vaimon mielipiteet. Varmaan tuntee herran sinua paremminEnkä hyväksy Måns vihan levittämistä.
Se mitään vihaa ole, jos kertoo vaimon mielipiteet. Varmaan tuntee herran sinua paremminEnkä hyväksy Måns vihan levittämistä.
Niin kuka tohon uskoo, minä en, se on juorun levittämistä silloin.Se mitään vihaa ole, jos kertoo vaimon mielipiteet. Varmaan tuntee herran sinua paremmin
Miein vaan, että tästä voisi huoletta pudottaa 20% sokerimäärästä pois. Nyt iskee ensimmäisenä tyrmäävä imelyys, joka peittää maitosuklaamaisen arominOsttin juuri äsken Fazerin sinisen levyn. En muistanutkaan miten addiktoivia nämä on !
Mokkella on hammaslääkärin tekemät purimet. Katsoo noita vanhoja kuvia, niin niissä on vielä oma kalusto, joka on varsin perus.Mokkella on hyvät hampaat!
Mua häiritsee imelyyttä enemmän se pelkkä rasvan maku. Kaakao ei siinä pahemmin maistu, pelkkä ihran maku tuntuu.Miein vaan, että tästä voisi huoletta pudottaa 20% sokerimäärästä pois. Nyt iskee ensimmäisenä tyrmäävä imelyys, joka peittää maitosuklaamaisen aromin
Tuppaa alan harrastajilla olee enemmän tai vähemmä. operoidut purimetMokkella on hammaslääkärin tekemät purimet. Katsoo noita vanhoja kuvia, niin niissä on vielä oma kalusto, joka on varsin perus.
Eli kaakaovoi.Mua häiritsee imelyyttä enemmän se pelkkä rasvan maku. Kaakao ei siinä pahemmin maistu, pelkkä ihran maku tuntuu.
Ennemminkin kookosrasvan tunkkainen maku. Kaakao ei siinä maistu.Eli kaakaovoi.
Ei siinä ole kookosrasvaa, höhläEnnemminkin kookosrasvan tunkkainen maku. Kaakao ei siinä maistu.
Tämä keskustelu ei tänne kuulu, mutta olen samaa mieltä. Eri palstoilla on ollut tosi paljon keskusteluja tästä aiheesta ja moni on sitä mieltä, että fazerin suklaat ei maistu enää hyvältä. Varsinkin Geishan maku on monesta ihmisestä muuttunut.Ennemminkin kookosrasvan tunkkainen maku. Kaakao ei siinä maistu.
No onhan, maistuukin siltä.Ei siinä ole kookosrasvaa, höhlä
Ei lukenut ainesosaluettelossa eli ei siis ole.No onhan, maistuukin siltä.
Mulla on tässä tuoteseloste hollilla, täytyykö ottaa kuva ja linkittää?,No onhan, maistuukin siltä.
https://fi.fazer.com/products/fazer-milk-chocolate-200-g?srsltid=AfmBOorLeLS1MTD_ju21GjKwy5zDRXKgWoEtw_DyVcJFl5I0nULG3ti- siino ainesosatMulla on tässä tuoteseloste hollilla, täytyykö ottaa kuva ja linkittää?,
Ei ole kookosrasvaa perus Sinisessä.
Kuka pöllö tätä nyt ei tiennyt? Joku lapsiko?
Miks Hesan keskustassa sit on motelleja?
Kuka sääIittävä res sukka on mukana jossain euroviisuketjussa ja miksi?Euroviisuketju, discord jne.
Eihän tosta oo discordissa puhuttu. Siis tämän porukan. Muita taas ei lasketa tähän.Euroviisuketju, discord jne.
On ainakin K&B discordissa, siellähän on naureskeltu alusta alkaen eli hiukan erikoista Kaj fanitusta, enkä ymmärrä ton jauhamista enää, kun ei ole Ruotsin edustaja edes.Eihän tosta oo discordissa puhuttu. Siis tämän porukan. Muita taas ei lasketa tähän.