Sinulle valehdellaan

vierailija
Natosta piti tehdä kansanäänestys. Niinistö tämän vannoi aikaisemmin, sen muistan.
Ei ole vannonut. Niinistön henkilökohtainen kanta oli, että kansanäänestys on järjestettävä, mutta hänhän ei asiaa päättänyt. Niinistö on varmasti ollut monessa muussakin asiassa vuosien varrella eri mieltä kuin miten lopulta on käynyt. Esim. kannattiko hän nykymallista sotea? Suomessa presidentti ei kuitenkaan päätä asioista, vaikka voi mielipiteensä tuoda julki vaalikampanjassaan.

vierailija
Valheista lisää
1) Vaivannäkö, asiaa(valhetta) ei koeta niin tärkeäksi, että kannattaisi selvittää todenperäisyys.
2) Informaatiotyhjiö, informaation puute täyttyy jollain mitä väitetään tiedoksi eli valheella
3) Hevonpaskan palautesilmukka, epäluotettava tieto, jota toistetaan koska tieto on kuultu ja siitä tulee toisen käden tietoa, niinpä sen täytyy olla totta
4) Halumme valheen olevan totta, monella ongelma totuuden ja valheen välillä. Yleensä kun haluaa uskoa jotain niin todenperäisyyden selvittäminen jää prioriteetissa viimeiseksi.
5) Ylpeysansa, totuus leviää huonommin kuin valhe. Emme myönnä vaikka olemme erehtyneet eli olin väärässä
6) Piittaamattomuus, perättömyyksiä ei haluta paljastaa
7) Mielikuvituksen puute, valheiden vahva etu on se, että emme ymmärrä kaikkia tapoja, joilla valheet ilmenevät.

vierailija
Ja aika monet uutiset ovat kopsattu suoraan isommilta ulkomaalaisilta uutisyhtiöiltä. Näiden uutisyhtiöiden rahoitus jo kertoo että he eivät voi olla puolueettomia.

Nykytoimittajat eivät kyseenalaista. Sen huomaa jo kysymyksistä. Kysymykset ovat ihan höpökamaa, eivät ne pureudu asioihin: syihin ja seurauksiin, tai paljasta oikein sellaista mikä kansalaisten kuuluisi tietää tai olisi edullista tietää.

Ei näitä päivänselviä asioita mielellään edes lue koska ärsyttää niin paljon että ne esitetään ikään kuin uutuutena.

Ihmisten tulisi harkita vahvasti kyseenalaistamista siinä vaiheessa kun ravitsemussuositukset muuttuvat: kananmuna terveellistä - kanamuna epäterveellistä - syö vain max. yksi muna - voit syödä kolme munaa jne!

Voi äly hoi älä jätä!

Mitä vähemmän syöt luomua eläinperäistä ravintoa rasvoineen - sitä nälkäisempi olet ja täytät itsesi tarpeettomalla. Ja, tämä johtuu ainoastaan siitä, että kehosi ei saa tarvitsemiaan ravintoaineita, ainakaan siten, että niitä saisi optimaalisen määrän jotta keho voisi hyvin ja olisi balanssissa.

Sikoja lihotetaan rasvattomalla maidolla/light-tuotteilla!

Viimeksi muokattu:
perinteet estää
Uustoimitus tämän estää. Nykyään ei löydy edes mitään Karpon veroista toimittajaa. Tarvitsisimme kipeästi joukon Karpoja!
Ehtisiköhän Karpo kouluttamaan oman joukkonsa toimittajia jotka jatkaisivat totuuden tiellä ja siirtäisivät osaamisensa seuraavalle.🥺

vierailija
Heh heh. Youtubessa mulle tuli sattumalta vastaan tuo Malisen video. Mitähän älyttömyyksiä mä olen tubessa katsonut, kun tuommoisia tuo näytille. Nauratti tuo pelottava propaganda ja etenkin kommenttikenttä, joka oli täynnä ylistäviä lausuntoja. Ajattelin, että täytyypä heittää tämä kaksplus palstalle esimerkkinä siitä, mimmoisiin lähteisiin palstan anti-lampaat (Lissu etunenässä) uskoon.

No täällähän se sitten oli jo valmiiksi suunnilleen uskonkappaleen omaisena totuutena omaksuttu. Ei Kiesus...

Eli Venäjä-propaganda menee läpi aina ihan 100-0 ja sitten ollaan olevinaan "omilla aivoilla ajattelevia".

Olis muuten hauska tietää, että mitä mieltä Hannu Karpo olisi tästä nykytilanteesta. Hänhän oli venäläistaustainen. Alkuperäinen sukunimi Karpoff (tai Karpov). Karpo teki ansiokasta työtä, mutta kumminkin ruohonjuuritasolla. Ei hän suuria linjoja pahemmin analysoinut. Puuttui pienen kansan kokemiin vääryyksiin. SInällään hassu juttu, että itse oli alunperin umpistadilainen.

vierailija
Uustoimitus tämän estää. Nykyään ei löydy edes mitään Karpon veroista toimittajaa. Tarvitsisimme kipeästi joukon Karpoja!
Ehtisiköhän Karpo kouluttamaan oman joukkonsa toimittajia jotka jatkaisivat totuuden tiellä ja siirtäisivät osaamisensa seuraavalle.🥺

Karpo teki jutun hävittäjien aiheuttamista "eläintappioista" joka todettiin, että oli silkkaa paskaa. Karpo sanoi, ettei voi oikaista juttua koska menettäisi siinä kasvonsa. Että se siitä Karposta ja hänen totuuksistaan.

Karpo teki jutun hävittäjien aiheuttamista "eläintappioista" joka todettiin, että oli silkkaa paskaa. Karpo sanoi, ettei voi oikaista juttua koska menettäisi siinä kasvonsa. Että se siitä Karposta ja hänen totuuksistaan.
En nyt tuon vuoksi dissaisi. Karpolla on legendaarisia videoita joissa kotimaiset virkamiehet jäävät kiinni muun muassa asemansa hyväksikäytöstä jne. Nykyään tätä käytetään taktiikkana vain poliittisen ideologian pönkittämiseen, eli harvemmin tuodaan esille poliittisten lemmikkien tekemää korruptiota.

Heh heh. Youtubessa mulle tuli sattumalta vastaan tuo Malisen video. Mitähän älyttömyyksiä mä olen tubessa katsonut, kun tuommoisia tuo näytille. Nauratti tuo pelottava propaganda ja etenkin kommenttikenttä, joka oli täynnä ylistäviä lausuntoja. Ajattelin, että täytyypä heittää tämä kaksplus palstalle esimerkkinä siitä, mimmoisiin lähteisiin palstan anti-lampaat (Lissu etunenässä) uskoon.

No täällähän se sitten oli jo valmiiksi suunnilleen uskonkappaleen omaisena totuutena omaksuttu. Ei Kiesus...

Eli Venäjä-propaganda menee läpi aina ihan 100-0 ja sitten ollaan olevinaan "omilla aivoilla ajattelevia".

Olis muuten hauska tietää, että mitä mieltä Hannu Karpo olisi tästä nykytilanteesta. Hänhän oli venäläistaustainen. Alkuperäinen sukunimi Karpoff (tai Karpov). Karpo teki ansiokasta työtä, mutta kumminkin ruohonjuuritasolla. Ei hän suuria linjoja pahemmin analysoinut. Puuttui pienen kansan kokemiin vääryyksiin. SInällään hassu juttu, että itse oli alunperin umpistadilainen.
Mikä tuossa Malisen videossa oli pelottavaa propagandaa?

vierailija
En nyt tuon vuoksi dissaisi. Karpolla on legendaarisia videoita joissa kotimaiset virkamiehet jäävät kiinni muun muassa asemansa hyväksikäytöstä jne. Nykyään tätä käytetään taktiikkana vain poliittisen ideologian pönkittämiseen, eli harvemmin tuodaan esille poliittisten lemmikkien tekemää korruptiota.
Olin 23 vuotias kun nuo legendaariset Karpolla on asiaa 83- jutut alkoivat. Tiedän niistä jonkin verran entäpä sinä? Olitko jo syntynyt silloin? Samaa pöppöä kun Kansanradio.

Olin 23 vuotias kun nuo legendaariset Karpolla on asiaa 83- jutut alkoivat. Tiedän niistä jonkin verran entäpä sinä? Olitko jo syntynyt silloin? Samaa pöppöä kun Kansanradio.
No en näitä luonnollisesti silloin aikoinaan katsellut, mutta olen katsonut kyllä kaikki Karpon ohjelmat. Niitä löytyy esim. You Tubesta.

vierailija
No en näitä luonnollisesti silloin aikoinaan katsellut, mutta olen katsonut kyllä kaikki Karpon ohjelmat. Niitä löytyy esim. You Tubesta.
Voi, voi kaikkivaltias You Tube. Sinä näet niissä vain yhden totuuden mutta et tiedä todellisista taustoista yhtään mitään. Sinuna en edes ottaisi kantaa asioihin, jotka ovat tapahtuneet ennen kun osasit sanoa sanaakaan.

• Haha
Reactions: Lispetti
Voi, voi kaikkivaltias You Tube. Sinä näet niissä vain yhden totuuden mutta et tiedä todellisista taustoista yhtään mitään. Sinuna en edes ottaisi kantaa asioihin, jotka ovat tapahtuneet ennen kun osasit sanoa sanaakaan.
You Tube on kyllä kieltämättä hieno asia! Siellä on hyviä dokumentteja laidasta laitaan ja ihmiset maailmalta esittelevät omia kotiseutujaan/kulttuureitaan/mielpiteitään jne.
Olen utelias ja haluan vaihtaa mielipiteitä.🤗

vierailija
Karvahattu-Karpo saa vieläkin vereni kiehumaan. Ilkeä ukko, joka kohteli huonosti jo edesmennyttä vaimoaan.
Spede ja Karpo olivat hupiukkoja.
Myöhemmin selvisi, että heillä oli paljon luurankoja kaapeissaan.

Yhteistyössä