@RLiisukka Tsemppiä!
Toivottavasti kaikki on hyvin. Ihan varmasti jännittää, mutta onneksi huomenna sulla se aika jo on, niin selviää tilanne.
Itse olen yhden km kokenut vuosia sitten ja sen jälkeen 2 seuraavassa raskaudessa (jotka meni hyvin loppuun asti) oli molemmissa veristä vuotoa alkuviikkoina ja kyllähän se säikäytti todella paljon. Se on tosi yleistä ja kaikki menee silti hyvin.
Eihän tää alkuraskaus ole helppoa aikaa, kaikkine oloineen ja jännityksineen.🥲
Mulla nyt menossa noin 6+4, tosi vaikee tietää, kun epäsäännöllinen kierto.. enkä tikutellu ovista. Pari viikkoa jo ollu etovaa oloa ja kaikki pesuaineet ja tuoksut öklöttää.
Yksi lemppari ruoka maistu ihan sokerille. Makeat jutut ei maistu. Karkkilakkoon aloin reilu viikko sitten. En siis sen takia että ei maistuisi, (silloin ei vielä tietoo, että makea äklöttää) vaan en halua raskauskiloja kovin paljoa. Nyt kun syö jotain makeaa, niin yöks.
Omenat maistuu.
Kiva turvotus on. Yksi lapsista silittelee välillä mun mahaa ja sanoo, "on iso masu, on siellä varmasti vauva"
"Ei oo, äiti on vaan syöny pizzaa niin paljon."
Ihanaa odotusaikaa kaikille ja toivottavasti jokainen saadaan kesällä pienet nyytit syliin!