vierailija
Ei mitään suhdetta ole tietenkään, B jo kertoi miten asiat on.Mikään näistä ei merkkaa mitään ennen kuin pari itse tuo suhteensa esiin.
Ei mitään suhdetta ole tietenkään, B jo kertoi miten asiat on.Mikään näistä ei merkkaa mitään ennen kuin pari itse tuo suhteensa esiin.
Samaa mieltä, mutta en silti edelleenkään ole vakuuttunut edes ton kuvan aitoudesta.Mä nyt vähän ihmettelen täällä itsekseni että miten kahvilassa istuminen samassa pöydässä jonkun kanssa, ja vieläpä aika myrtsinä, todistaa mitään mistään suhteesta? Varsinkin kun toinen osapuoli on sanonut että ovat ystäviä. Ystävien kanssa ei käydä kahvilla?
Mä olen sitten kyllä polyamorisessa suhteessa puolen kylän kanssa
Mutta ystävien kanssa ollaan.Joo, ei kaikkien seksipartnereiden kanssa tosiaan kyllä olla suhteessa, eli siltä osin vähän ontuva esimerkki.
Musta on kyllä eri asia uskoa parisuhteeseen kuin siihen että ovat läheisiä ystäviä. Ensimmäinen voi olla vähän kiusallinenkin huhu, toinen taas aika neutraali.Just näin. Mutta sehän oli ihan arvattavaa että täällä kaikki kivet käännetään, kun ei haluta (siis osa ei halua) sen olevan totta. Tässä asiassa on jo niin monta vihjettä (vähintään läheisestä ystävyydestä), että alkaa olla jo aika toivotonta yrittää kieltää ne kaikki. Kaikki matkustamiset, näköhavainnot, seuraamiset ja vielä kuvakin, niin ei ole enää todennäköistä että kaikki olis väärinkäsitystä tai tahallista vääristelyä.
Joo sama. Häkellyttävän nopeasti täällä jotkut hyppäsi taas shippaamaan B:tä ja S:ä, vaikka B on toisin sanonut.Mä nyt vähän ihmettelen täällä itsekseni että miten kahvilassa istuminen samassa pöydässä jonkun kanssa, ja vieläpä aika myrtsinä, todistaa mitään mistään suhteesta? Varsinkin kun toinen osapuoli on sanonut että ovat ystäviä. Ystävien kanssa ei käydä kahvilla?
Tämä.No ei ole muita varmoja todisteita kuin kuva klubilta Nykistä.
Koettavat olla muina miehinä herättämättä huomiota. Ainakin läheisiä ystäviä ovat, kun S on lentänyt Ljubljanaan ja B Nyciin lyhyen ajan sisään.Mä nyt vähän ihmettelen täällä itsekseni että miten kahvilassa istuminen samassa pöydässä jonkun kanssa, ja vieläpä aika myrtsinä, todistaa mitään mistään suhteesta? Varsinkin kun toinen osapuoli on sanonut että ovat ystäviä. Ystävien kanssa ei käydä kahvilla?
Mä myösMä nyt vähän ihmettelen täällä itsekseni että miten kahvilassa istuminen samassa pöydässä jonkun kanssa, ja vieläpä aika myrtsinä, todistaa mitään mistään suhteesta? Varsinkin kun toinen osapuoli on sanonut että ovat ystäviä. Ystävien kanssa ei käydä kahvilla?
No ne on niitä, jotka keksi B:lle niitä ylimääräisiä lentomatkojakin, sopii heidän tarinaan.Joo sama. Häkellyttävän nopeasti täällä jotkut hyppäsi taas shippaamaan B:tä ja S:ä, vaikka B on toisin sanonut.
Tuossahan on sulle kuva mutta et ilmeisesti usko sitäkään. Sukulaisten ja ystävien someseuraamiset? S kiertueella? Lentokoneessa? Vielä päälle ne BL:n jutut ja huppari, mihin en itsekään silloin alussa uskonut. Mutta muutin mieltäni, koska aina joku voi olla väärä havainto, mutta ei ole todennäköistä että kaikki on vääriä. Noiden perusteella uskon että ovat läheisiä ainakin, sitä en mene sanomaan seurustelevatko vai mitä.No ei ole muita varmoja todisteita kuin kuva klubilta Nykistä.
Ei kukaan shippaa. Mä uskon heidän olevan suhteessa irl.Joo sama. Häkellyttävän nopeasti täällä jotkut hyppäsi taas shippaamaan B:tä ja S:ä, vaikka B on toisin sanonut.
Antakaa sitten edes yksi todiste minkä perusteella tuo kuva väärennys. Ette pysty, niin täytyy vaan hokea täällä feikkiä. Aika epätoivoista.Tämä.
Vaikka B jyystäisi S:ää ton kahvilan pöydällä tossa kuvassa, niin osa porukasta huutais silti ettei niillä mitään suhdetta ole.
Vielä pahempaa.Ei kukaan shippaa. Mä uskon heidän olevan suhteessa irl.
No näkeehän sen näistäkin jutuista.Joopa joo.
Tota takkia mäkin ekana kyllä kummastelin Mutta sadie on tosiaan paljon sitä pitänyt, tuntuu vaan hullulta että hirmuhelteelläkin.Jos ajatus on että tää ois otettu saksan keikan aikoihin niin voin vahvistaa että kuumuus oli ihan älytön. Olin siis just sillon Ljubljanassa ja siellä oli sellasta 30-35 astetta koko ajan. Toi farkkutakki on kyllä sadiella ollut usein päällä, viimeksi mielestäni kun se saapui venetsiaan. Mutta kieltämättä vaikea uskoa että joku pitäisi sellaisessa säässä tuollaista takkia. Noilla muillakin on ihan muuta päällä.
Eiköhän se sit olisi tekaissut jotain pusukuvia.Koska joku on halunnut tekaista kuvan väitteidensä tueksi. Miten nyt et ole kärryillä tässä keskustelussa?
Tämäpä tämä. Kavereiden kesken tuossa taidetaan olla, ja kun ei ole syytä vältellä kameroita, niin mitään salattavaa ei ole. Samasta syystä B varmasti sanoi kuulleensa paljon roskaa itsestään ja Sadiesta - helppo kutsua roskaksi sellaista, mistä ei ole todistetta toiseen suuntaan. Ei ole tainnut niitä "hot kisses" kuvia olla kenelläkään.Mä myös
Ja taas mietin että jos ne olisi suhteessa ja haluaisi sitä vähän piilotella niin ei kai ne sit tuossa istuisi. Jos mitään piiloteltavaa ei ole, ei ole mitään syytä vältellä ihmisjoukkoja, joissa niitä kameroita selvästikin aina on.
Tosta nyt voi mitenkään tunnistaa Ljubljanaa, huoh. Siis varmaan on sieltä, mutta se on vain oletus.Voi olla mutta ljubljanassa tosiaan on ainakin. Eli jos nyt keksit jonkun muun kaupungin jossa on myös niin ois varmaan hyvä keksiä syy sille miksi nuo olisivat siellä.
Samasta syystä kuin täälläkin jauhetaan. Juoruilu kiinnostaa, ja jotkut tykkää sekoittaa pakkaa.Kommenteissa lukee, että muillakin kuvia ja että heidät nähty suutelevan siellä. Voihan se olla, että ihmiset puhuu mitä sattuu, mutta miksi ihmeessä puhuis.
Ei varmaan ole, en usko että siihen tuolla tiktok osastolla riittäisi edes taidot (oletan ne kaikki aika nuoriksi).Antakaa sitten edes yksi todiste minkä perusteella tuo kuva väärennys. Ette pysty, niin täytyy vaan hokea täällä feikkiä. Aika epätoivoista.
Kaikkien päät on siinä oudon pitkulaisia.Samaa mieltä, mutta en silti edelleenkään ole vakuuttunut edes ton kuvan aitoudesta.