K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole aseksuaali mutta mulla on käynyt mielessä, että B voisi olla ja siksi on ihan rehellinen kun sanoo ettei ole ollut ketään Melanien jälkeen. En oikein tiedä, miksi väkisin pitää hänelle suhteita keksiä vain siksi, että se ei mene omaan maailmankuvaan, jos parikymppinen mies onkin ilman suhdetta useamman vuoden.
Ja siis Melaniekin oli lyhyen ajan alle kaksikymppisenä. Jos olen oikein ymmärtänyt. Jollain koulun päätösmatkalla alkoivat seurustella, mutta suhde ei kestänyt kovinkaan kauan.
Melaniehan joskus kertoi, että yksi hänen nuoruussuhteistaan päättyi, kun toinen osapuoli osoittautuikin gayksi. Sanoi kyllä, että se ei ollut Bojan, mutta olisiko sanonut, jos kyse kuitenkin oli Bojanista?

vierailija
And...? Tuskin oman mielipiteen esittäminen (huom, ei toisen keskustelijan haukkuminen) on palstan säännöissä kiellettyä
Kyllä siellä on ihan eriäviä mielipiteitä esitetty. Eli ei vain myötäillä jotain (koska mode tms). Jos siellä joku käy diktaattoriksi, eiköhän porukat häippäse ja perusta uuden keskustelun.
Oma mielipide ei kuitenkaan tarkoittaa sitä, että alat haukkumaan toista keskustelijaa. Puhutaan niistä asioista, ei toisista keskustelijoista.

vierailija
Kyllä siellä on ihan eriäviä mielipiteitä esitetty. Eli ei vain myötäillä jotain (koska mode tms). Jos siellä joku käy diktaattoriksi, eiköhän porukat häippäse ja perusta uuden keskustelun.
Oma mielipide ei kuitenkaan tarkoittaa sitä, että alat haukkumaan toista keskustelijaa. Puhutaan niistä asioista, ei toisista keskustelijoista.
No tätä mä just tarkotin. kyllä siellä on saanut sanoa oman mielipiteensä ja jotkut sanoo ihan kärkevästikin (kuten täälläkin jonkun nillityksestä on tuĺlut ilmi) eikä kukaan siellä keskustelevista ole tällaisista suuttunut.

vierailija
Ja siis Melaniekin oli lyhyen ajan alle kaksikymppisenä. Jos olen oikein ymmärtänyt. Jollain koulun päätösmatkalla alkoivat seurustella, mutta suhde ei kestänyt kovinkaan kauan.
Melaniehan joskus kertoi, että yksi hänen nuoruussuhteistaan päättyi, kun toinen osapuoli osoittautuikin gayksi. Sanoi kyllä, että se ei ollut Bojan, mutta olisiko sanonut, jos kyse kuitenkin oli Bojanista?
Tuskin se tosiaan bojanista olisi sanonut noin vaikka B olisikin homo.

vierailija
Mä itsekkäästi toivon, ettei Joksut esiintyisi ensi kesänä Ilosaarirockissa. Se on niin kaukana ja hankalasti saavutettavissa, enkä tiedä, pääseekö sieltä julkisilla enää yöllä pois? Provinssin kanssa vähän sama ongelma.
Provinssi ei ole ongelma. Helsingistä pääsee junalla Seinäjoelle alle kolmessa tunnissa. Rautatieasemalta on nonstop-bussikuljetus festarialueelle. Yöjunat pysähtyvät asemalla niin etelään kuin pohjoiseenkin. Rohkeasti vaan.

vierailija
Vauva ja tämä paikka on yhtä Discordin haukkumista nykyään. Valitettavasti syypäitä tähän on vain pari henkilöä, mut he mölyävät sadan ihmisen edestä.
Mutta ei sadan ihmisen puolesta. Tai ainakin mä toivon että siellä on vaan nämä pari änkyrää kyttäämässä muiden keskusteluja ja valittamassa niistä muilla palstoilla

vierailija
Provinssi ei ole ongelma. Helsingistä pääsee junalla Seinäjoelle alle kolmessa tunnissa. Rautatieasemalta on nonstop-bussikuljetus festarialueelle. Yöjunat pysähtyvät asemalla niin etelään kuin pohjoiseenkin. Rohkeasti vaan.
Mä liputan Provinssin puolesta. Jos Joksut saisivat jonkun toisen keikan tai festarin siihen yhteyteen. Turku on myös monipuolinen paikka ja kesällä siellä on vaikka minkälaista suurempaa tapahtumaa.

vierailija
Ei tietenkään, kun siellä ei ole arvosteltu huonoin perustein Kärtsää.
Kai siellä nyt Kärtsääkin saa arvostella ihan samalla tavalla? Ehkä siellä vaan nyt on äänessä ne tyypit jotka ei siihen koe tarvetta.
Mä en edelleenkään ymmärrä miks muiden keskustelut ärsyttää niin paljon tiettyjä tyyppejä, ei siellä ole pakko olla jos huomaa ettei ole mieleinen paikka. Mutta nämä tyypit taitaakin vaan hakea sitä valituksen ja riidan aihetta

Yhteistyössä