K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katukiveys... Ok. Ihan kuin tuosta mitään näkisi ja kiveystä on kaikkialla muuallakin. Vertaillaan niitä töhryjä niin sitten ehkä on uskottavampaa.
No tollanen pyöreäkuvioinen katukivetys siellä nyt tosiaan on ympäri vanhaa kaupunkia ja osin siellä toisellakin puolella jokea keskustassa. Minä nyt satuin kiinnittämään siihen huomiota ihan siellä ollessani jo.
 
vierailija
Just näin. Mutta sehän oli ihan arvattavaa että täällä kaikki kivet käännetään, kun ei haluta (siis osa ei halua) sen olevan totta. Tässä asiassa on jo niin monta vihjettä (vähintään läheisestä ystävyydestä), että alkaa olla jo aika toivotonta yrittää kieltää ne kaikki. Kaikki matkustamiset, näköhavainnot, seuraamiset ja vielä kuvakin, niin ei ole enää todennäköistä että kaikki olis väärinkäsitystä tai tahallista vääristelyä.
Mikään näistä ei merkkaa mitään ennen kuin pari itse tuo suhteensa esiin.
 
vierailija
Just näin. Mutta sehän oli ihan arvattavaa että täällä kaikki kivet käännetään, kun ei haluta (siis osa ei halua) sen olevan totta. Tässä asiassa on jo niin monta vihjettä (vähintään läheisestä ystävyydestä), että alkaa olla jo aika toivotonta yrittää kieltää ne kaikki. Kaikki matkustamiset, näköhavainnot, seuraamiset ja vielä kuvakin, niin ei ole enää todennäköistä että kaikki olis väärinkäsitystä tai tahallista vääristelyä.
No ei ole muita varmoja todisteita kuin kuva klubilta Nykistä.
 
vierailija
Missäs se alkuperäinen julkaisija sitten on? Miksi kaikki piiloutuvat kaverin taakse?
Se joka kuvan oli saanut "kaverilta" on yksityisellä tilillä tiktokissa eli en tiedä onko se julkaissut sitä vai ei. Toi golldengirls varmasti on siis eka julkaisija vaikkei se sen kuva olekaan. Hyvä kun jossain ketjussa siellä kaikki kärtti niitä kuvia (en oo varma oliko toi sama vai eri kun joku myös sanoi siskonsa kuvanneen niitä tjtn) ja kaikki sanoivat että pliiis lähetä mulle en varmasti levitä eteenpäin. Ja meni niinku päivä ni kuva oli jaettu 😂
 
vierailija
Vaikka B jyystäisi S:ää ton kahvilan pöydällä tossa kuvassa, niin osa porukasta huutais silti ettei niillä mitään suhdetta ole.
Niin, no se tekisi kuvasta aidon miten? Niin kauan kun ei voida olla varmoja kuvan aitoudesta, ja osalla ihmisiä on selkeää halua trollailla aiheella, niin ei voi perustaa mielipiteitään kenties feikkeihin todisteisiin.
 
vierailija
Minusta tuo on Ljubljanasta kyllä. Siellä on just tuollainen katukivetys tosi laajalla alueella. Oma majapaikkani oli lähellä Križankea ja siinä on se Le Petit Cafe ihan vieressä. En käynyt siellä mutta kävelin sen ohi välillä montakin kertaa päivässä ja mietin just et oliko tollaset töhryt siinä vastapäisessä talossa mutta sitä en kyllä nyt uskalla varmaksi sanoa
👍
 
vierailija
Sellaista katukiveystä on ympäri Eurooppaa, huoh.
No missäpäin Eurooppaa ne olisivat todennäköisemmin kuin Ljubljanassa, jossa tuollaista kiveystä siis laajasti on?

Kävin tällä reissulla seitsemässä eri maassa, ja vielä useammassa kaupungissa, ja sattumalta kiinnitin huomiota eri kaupunkien kivetyksiin, oikein kuvasinkin niitä. Siksi olen niitä bojanin paikkoja tunnistanutkin niistä fanikuvista ja sen omista stooreista.
 
vierailija
Se joka kuvan oli saanut "kaverilta" on yksityisellä tilillä tiktokissa eli en tiedä onko se julkaissut sitä vai ei. Toi golldengirls varmasti on siis eka julkaisija vaikkei se sen kuva olekaan. Hyvä kun jossain ketjussa siellä kaikki kärtti niitä kuvia (en oo varma oliko toi sama vai eri kun joku myös sanoi siskonsa kuvanneen niitä tjtn) ja kaikki sanoivat että pliiis lähetä mulle en varmasti levitä eteenpäin. Ja meni niinku päivä ni kuva oli jaettu
Siis toihan on maailman vanhin taktiikka, että saa kuvan "kaverilta". Ikinä ei ole oma vaan jostain ulkopuolisesta lähteestä. Helppo sitten syyttää muita, kun jää kiinni valehtelusta ja väärrennöksestä.
 
vierailija
No missäpäin Eurooppaa ne olisivat todennäköisemmin kuin Ljubljanassa, jossa tuollaista kiveystä siis laajasti on?

Kävin tällä reissulla seitsemässä eri maassa, ja vielä useammassa kaupungissa, ja sattumalta kiinnitin huomiota eri kaupunkien kivetyksiin, oikein kuvasinkin niitä. Siksi olen niitä bojanin paikkoja tunnistanutkin niistä fanikuvista ja sen omista stooreista.
Se kuva on väärennös ihan kuten ne katukivetkin.
 

Yhteistyössä